Život
SAZNAJEMO

Kako odabrati pravu .hr domenu?

objavljeno prije 14 godina

Oni koji su godinama željeli mogućnost slobodnijeg registriranja .hr domena 01. srpnja 2010. godine, konačno će doći na svoje. Naime, toga dana u planu je početak registracije naplatnih .HR… više »

SAMO UMJERENO

Tamna čokolada zbilja snižava krvni tlak

objavljeno prije 14 godina

Grupa znanstvenika proučila je rezultate 15 studija o utjecaju tamne čokolade na krvni tlak i u časopisu 'BMC Medicine' objavila rezultate svog istraživanja. Ono je pokazalo da tamna čokolada… više »

NOVI REKORD

Apple u tri dana prodao 1,7 milijuna iPhonea 4

objavljeno prije 14 godina

Američka kompanija Apple može biti vrlo zadovoljna jer je postavila još jedan rekord - u tri je dana prodano 1,7 milijuna novog iPhonea 4. Tzv. pametni telefon stigao je u četvrtak u… više »

LET THE MUSIC PLAY

Zatražite njen broj dok svira romantična glazba

objavljeno prije 14 godina

Želite spoj? Želite da vas drugi primijete? Vrijeme je za malo glazbene pomoći. Naime, u istraživanju koje su proveli francuski stručnjaci sa Sveučilišta Bretagne-Sud, objavljenom u… više »

PREVENCIJA ALERGIJA

Bebe treba početi hraniti kravljim milijekom što ranije?

objavljeno prije 14 godina

Okus kravljeg mlijeka tijekom prva dva tjedna života bebe mogao bi je zaštititi od alergija na mliječne proteine u kasnijoj dobi, sugerira novo kontraverzno istraživanje. Ono će će… više »

KAKVA DOSADA?

Zijevanje može biti pokazatelj želje za seksom

objavljeno prije 14 godina

U redu. Mislite da ste iznimno zanimljivi i zabavni, ali osoba s kojom razgovarate jednostavno ne može prestati zijevati. Nemojte očajavati, to ne znači da ste dosadni ili da je vašim… više »

BESKRAJNA USAMLJENOST

U svemiru nema mjesta za seks

objavljeno prije 14 godina

U prostorijama Međunarodne svemirske postaje (ISS) nema mjesta za romantiku, odgovorio je zapovjednik jedne NASA-ine letjelice na pitanje o tome što bi bilo kad bi astronautima bio… više »

NOVA NADA

Eksplozivni mjehurići plina mogu uništiti rak

objavljeno prije 14 godina

Specijalisti za kancerogene bolesti sa Sveučilišta Leeds, razvijaju novu tehniku koja koristi mikroskopske mjehiriće plina. Njima se prenose lijekovi za kemoterapiju koji se na ovaj… više »

KOBNA NESREĆA

Živi bez pola glave

objavljeno prije 14 godina

Nakon što je pretrpio ozljedu zbog koje je ostao bez pola glave i s oštećenjem mozga, 28-godišnji građevinski radnik konačno je dočekao presudu protiv svojeg šefa… više »

PAMETNA RJEŠENJA

Udvostručite životni vijek baterije vašeg mobitela

objavljeno prije 14 godina

Možda i ne, ako istraživači uspiju u svojim namjerama. Naime, nekoliko sveučilišta i istraživačkih laboratorija rade na jednostavnim promjenama Wi-Fi tehnologije koja bi trebala… više »

PREVELIKI PRITISAK

Uspravno sjedenje loše je za leđa?

objavljeno prije 14 godina

Škotski i kanadski znanstvenici upotrijebili su novu formu magnetske rezonance kako bi dokazali da takvo sjedenje stavlja nepotreban pritisak na kičmu. Kako tvrde, najbolja pozicija… više »

SRAMEŽLJIVI I MRŠAVI

U trendu su osjećajni muškarci s raščupanom kosom

objavljeno prije 14 godina

Vremena kada su muškarci željeli izgledati kao David Beckham su prošla - metroseksualci više nisu u modi. Dečke sa savršeno počupanim obrvama, koji od glave do… više »

SPORTSKA PREHRANA

Što jesti nakon treninga?

objavljeno prije 14 godina