NEVJEROJATNO!

Radioaktivni otpad uspješno je stopljen u staklene ploče

objavljeno prije 6 mjeseci i 23 dana

U prvoj demonstraciji takve vrste, radioaktivni materijal zarobljen je u staklenim pločama, u laboratoriju Pacific Northwest National Laboratory u Washingtonu. Znanstvenici su… više »

WTF?

Ukradeni Einsteinov mozak na aukciji

objavljeno prije 6 mjeseci i 24 dana

Čak ni genij Albert Einstein (1879.-1955.) nije mogao pretpostaviti da će djelići njegovog mozga jednog dana biti izloženi u nekom muzeju. No upravo to će se dogoditi krajem lipnja kada će u… više »

Kina prema tamnoj strani Mjeseca

objavljeno prije 6 mjeseci i 26 dana

Kina je u ponedjeljak uspješno lansirala satelit koji će omogućiti komunikaciju između Zemlje i sonde koja će tijekom godine stići do nevidljive strane Mjeseca. Raketa sa satelitom… više »

Na Europi postoje svi preduvjeti za život

objavljeno prije 6 mjeseci i 27 dana

Europa, Jupiterov mjesec koji je zapravo proslavio SF pisac i futurist Arthur C. Clarke u besmrtnoj 2001: odiseji u svemiru glavni je kandidat za postojanje izvanzemaljskog života, slaže se i… više »

PRIJAVITE KLINCE

Prilika za srednjoškolce koji žele više

objavljeno prije 7 mjeseci

U proteklih godinu dana odkad je pokrenut, u Innovation Academy projektu za učenike srednjih škola sudjelovalo je više od 250 polaznika koji su kroz ljetnu i zimsku školu… više »

NASA šalje mini helikopter na Mars

objavljeno prije 7 mjeseci i 4 dana

NASA je objavila je da 2020. namjerava prvi put poslati mini helikopter na Mars, što bi moglo pomoći u produbljivanju znanja o Crvenom planetu. Ta letjelica jedva veća od loptice za… više »

ZANIMLJIVO!

250 ljudi iz Sibira postali su prvi stanovnici američkih kontinenata

objavljeno prije 7 mjeseci i 6 dana

Prva grupa ljudi koja je nastanila velike američke kontinente bila je mala - od samo 250 ljudi. Danas se oni smatraju grupom koja je „osnovala" prvo stanovništvo, a na američke… više »

NEVJEROJATNO!

Znate li da je u Sunčevu sustavu postojao još najmanje jedan planet?

objavljeno prije 7 mjeseci i 7 dana

Asteroid koji je 7. rujna 2008. godine udario u sudansku pustinju otkrio nam je tajnu: o dijamantima koji su najvjerojatnije milijardama godina bili dijelom planeta koji više ne… više »

STRAŠNO

Ljudska kost otkriva koliku dozu zračenja je ispustila nuklearna eksplozija u Hirošimi 1945.

objavljeno prije 7 mjeseci i 8 dana