FORA!

Najstarija tetovirana žena je egipatska mumija

objavljeno prije 5 mjeseci i 2 dana

Najstarija tetovirana osoba na svijetu žena je iz Egipta, čije je mumificirano tijelo staro 5 tisuća godina. Infracrvenim zrakama pronađene su tetovaže divljeg bika i ovce na ruci mumije koje… više »

MALI ZELENI

Evo zašto nikada nećemo upoznati izvanzemaljce

objavljeno prije 5 mjeseci i 5 dana

Hoćemo li ikad ostvariti kontakt s izvanzemaljcima? Svako malo netko negdje na Zemlji ugleda nekakav "svemirski brod" ili sumnjivu letjelicu, pa nije ni čudno da toliko… više »

MA DA?

Godinu dana u svemiru promijenilo mu DNK

objavljeno prije 5 mjeseci i 7 dana

Scott Kelly, američki astronaut koji je proveo godinu dana u svemiru ima različit DNK nakon povratka, potvrdila je NASA. Scott i njegov brat blizanac Mark Kelly, također astronaut, bili su… više »

14. 3.

Svjetski dan broja Pi

objavljeno prije 5 mjeseci i 10 dana

Pi - Arhimedova konstanta ili Ludolfov broj definira se kao odnos opsega i promjera kruga. U široj uporabi za ovaj broj se koristi naziv pi, a bilježimo ga malim grčkim slovom… više »

1942. - 2018.

Umro je Stephen Hawking

objavljeno prije 5 mjeseci i 10 dana

Stephen Hawking, genijalni britanski teoretski fizičar umro je u dobi od 76 godina u svojoj kući u Cambridgeu, objavila je njegova obitelj u srijedu u ranim jutarnjim satima. - Duboko smo… više »

ZANIMLJIVO!

Mozak nakon 13. godine ne proizvodi neurone za pamćenje

objavljeno prije 5 mjeseci i 14 dana

Pamćenje nas počinje napuštati u određenim godinama, a razlog je izgleda u tome što naš mozak ne radi ono što od njega očekujemo - stalno proizvodi nove neurone.… više »

NAPOKON?

Pronađene kosti Amelije Earhart?

objavljeno prije 5 mjeseci i 15 dana