EHHH...

Kad će ljudi na Mars? Brzo... ili ne baš...

objavljeno prije 4 mjeseca i 27 dana

NASA je odredila datume - 2024. za Mjesec i 2033. za Mars, no stručnjaci smatraju da je ispunjenje roka za Crveni Planet gotovo nemoguće. Datumi su određeni nakon što je američki… više »

LUDO

Dinosauri su izumrli, ali stjenice nisu

objavljeno prije 5 mjeseci i 5 dana

Stjenice su puno starije od ljudi, pokazala je studija koja je započela kao istraživanje krajnje bizarnog načina razmnožavanja ove vrste insekata, piše BBC. Istraživanje uzoraka DNK-a… više »

STVARNO?

Čovjek se odvojio od neandertalaca mnogo ranije nego što se mislilo

objavljeno prije 5 mjeseci i 10 dana

Znanstvenici koji nastoje otkriti tajne ljudskog razvoja proteklih su se godina oslanjali na sve napredniju tehnologiju analize DNK koja uz pomoć molekularnih satova određuje kojem razdoblju… više »

Mjesec
ZANIMLJIVO

Mjesec je sve manji

objavljeno prije 5 mjeseci i 12 dana

Premda je gotovo sva vulkanska aktivnost na Mjesecu prestala prije više milijarda godina i riječ je o mrtvome Zemljinom satelitu s rijetkom geološkom aktivnošću, na njemu… više »

FASCINANTNO

Pompeji otkrivaju još tajni

objavljeno prije 6 mjeseci i 3 dana

Pompeji i gotovo dvije tisuće godina nakon što su uništeni u erupciji Vezuva otkrivaju svoje dugo zakopane tajne. Fantastične freske, sačuvani mozaici i opsceni grafiti samo su… više »

Napokon uočena HeH+, prva molekula formirana u svemiru

objavljeno prije 6 mjeseci i 7 dana

Znanstvenici su objavili da su prvi put u svemiru otkrili mitsku česticu nazvanu HeH+ koja bi mogla biti prva molekula formirana u svemiru i koja je označila "rađanje kemije". Prema… više »

Homo luzonensis - do sada nepoznata vrsta ljudi

objavljeno prije 6 mjeseci i 11 dana

Homo luzonensis, nazvan prema otoku Luzonu gdje je otkriven, nije izravni predak modernih ljudi, nego više njihov drevni rođak, pa je tako obiteljsko stablo ljudi dobilo novu granu,… više »

BRAVO

Falcon Heavy uspješno odradio prvi komercijalni let

objavljeno prije 6 mjeseci i 12 dana

SpaceX, tvrtka Elona Muska lansirala je u četvrtak svoju najsnažniju raketu Falcon Heavy u prvu komercijalnu misiju iz floridskog Svemirskog centra Kennedy, priopćila je tvrtka. Raketa… više »

Prva snimka crne rupe

objavljeno prije 6 mjeseci i 15 dana

Međunarodna znanstvena skupina predstavila je u srijedu prekretnicu u astrofizici - prvu u povijesti fotografiju crne rupe - plod višegodišnjeg rada na projektu Event Horizon… više »

AKCIJA

Traži se moratorij na genetski inženjering beba

objavljeno prije 6 mjeseci i 18 dana

Vodeći znanstvenici i etičari zatražili su ovih dana moratorij na genetski inženjering ljudskim spolnim stanicama ili embrijima u svrhu rođenja genetski izmijenjenih beba, a nakon što… više »

NASA vraća ljude na Mjesec 2024., na Mars - 2033.!

objavljeno prije 6 mjeseci i 23 dana

NASA je objavila vrlo ambiciozan plan za ljudske letove u Sunčevom sustavu - povratak američkih astronauta na Mjesec, najavljen u 2024., treba pripremiti dolazak prvih ljudi na Mars u 2033.,… više »

PRIJAVITE SE!

NASA traži volontere za - ležanje

objavljeno prije 6 mjeseci i 26 dana

NASA će platiti volonterima 16.500 eura da provedu dva mjeseca u krevetu kako bi pomogli znanstvenicima da smanje učinke svemirskog putovanja na astronaute. Iako se to možda čini kao posao iz… više »

w

Zemaljski organizmi preživljavaju u svemiru

objavljeno prije 6 mjeseci i 28 dana

Zemaljski mikroorganizmi na vanjskoj strani Međunarodne svemirske stanice preživjeli su 533 dana u vakuumu, izloženi intenzivnom ultraljubičastom zračenju i ekstremnim oscilacijama… više »

UPS!

Ništa od ženske šetnje svemirom

objavljeno prije 7 mjeseci

NASA je u ponedjeljak izbacila s dnevnog reda planiranu povijesnu šetnju dviju astronautkinja svemirom, kao razlog navodeći nedostatak prikladnih odijela na Međunarodnoj… više »

NASA objavila fotku meteora koji nitko nije vidio

objavljeno prije 7 mjeseci i 3 dana

NASA je u petak objavila satelitske snimke velikog meteora koji se 18. prosinca pojavio iznad Beringova mora i koji nitko nije izravno vidio. Na tim snimkama načinjenim nekoliko minuta nakon… više »

Bilić Vision Oftalmologija