Pogledajte kako crna rupa uništava zvijezdu

objavljeno prije 4 mjeseca i 2 dana

Znanstvenici su, prvi put uz pomoć NASA-ina teleskopa za lov na planete, zabilježili kako ogromna crna rupa uništava nesretnu zvijezdu što pokazuje iznimni i… više »

U Kaliforniji osnovan Institut za ljubaznost

objavljeno prije 4 mjeseca i 3 dana

Pomoći kolegi s posla, zanimati se za zdravlje susjeda u poznim godinama, propustiti automobil u vrijeme najvećih gužvi, čitav niz svakodnevnih lijepih gesta odsad će biti predmet znanstvenih… više »

Znanstvenici pronašli skriveni kontinent!

objavljeno prije 4 mjeseca i 5 dana

Istraživači su otkrili da na Zemlji postoji skriveni kontinent, ali ovo nije priča o Atlantidi. Kontinent je otkriven dok su pokušavali rekonstruirati evoluciju kompleksne geologije… više »

Ozonska rupa najmanja u zadnja tri deseteljeća

objavljeno prije 4 mjeseca i 9 dana

Ozonska rupa nad Antarktikom ove bi godine mogla biti najmanja u posljednjih 30 godina, kažu znanstvenici. Analiza raspadanja tog plina visoko u atmosferi pokazuje da ove godine nije tako… više »

Komet Borisov otkriva tajne

objavljeno prije 4 mjeseca i 11 dana

Astronomi prikupljaju rezultate analize i mjerenja međuzvjezdanog kometa koji daju prve tragove o njegovu kemijskom sastavu, prenosi BBC. Objekt C/2019 Q4 (Borisov) je tek drugi međuzvjezdani… više »

OPASNO?

Ploveća nuklearka stigla na cilj

objavljeno prije 4 mjeseca i 14 dana

Prvi plutajući nuklearni reaktor u svijetu, koji je Rusija izgradila usprkos upozorenjima aktivista za zaštitu okoliša, stigao je u subotu na odredište u… više »

PITANJE

Koliko brzo se zapravo širi svemir?

objavljeno prije 4 mjeseca i 15 dana

Znanstvenici već desetljećima znaju da se svemir širi no istraživanja provedena u proteklih nekoliko godina dovela su u pitanje izračune brzine rasta te izazvala preispitivanje teorija… više »

UFF!

Dva asteroida noćas prolijeću kraj Zemlje

objavljeno prije 4 mjeseca i 16 dana

Dva relativno velika asteroida projurit će pored Zemlje 14. rujna, no ne trebamo se brinuti jer su svi proračuni njihove orbite isključili bilo kakvu prijetnju našem planetu. "Već neko… više »

Otkriven egzoplanet s vodom u atmosferi

objavljeno prije 4 mjeseca i 17 dana

Astronomi su po prvi put zavirili u atmosferu egzoplaneta, planeta izvan našeg Sunčevog sustava i otkrili kako vodene pare, tako i temperature koje mogu potencijalno podržavati život.… više »

Indija locirala Vikram na Mjesecu

objavljeno prije 4 mjeseca i 20 dana

Indijska letjelica Vikram locirana je na površini Mjeseca nakon što je izgubljen kontakt s njom u subotu i sada su u tijeku pokušaji uspostave kontakta, piše… više »

OPREZ

Rasjed prijeti Los Angelesu razornim potresom

objavljeno prije 4 mjeseca i 21 dan

Znanstvenici upozoravaju da je rasjed duž obale Los Angelesa, za koji se ranije vjerovalo da miruje, zapravo aktivan i mogao bi uzrokovati razorni potres magnitude 6.4.  Ako je povezan s… više »

Pogled na Zemlju s Mjeseca
PROBLEMI?

Utrka na Mjesec s poteškoćama

objavljeno prije 4 mjeseca i 21 dan

Kratko prije prvog planiranog slijetanja na Mjesec je indijska svemirska agencija ISRO prema vlastitim navodima izgubila kontakt sa svojom letjelicom "Vikram". Samo 2,1 kilometar je sondu,… više »

MA DA?

Nessie je ipak samo - jegulja?

objavljeno prije 4 mjeseca i 24 dana