STVARNO?

Je li supernova poubijala silne životinje?

objavljeno prije 1 godinu i 1 mjesec

U znanstvenim krugovima pojavila se nova pretpostavka da je eksplozija divovske zvijezde možda uništila ozonski omotač i pokrenula masovno izumiranje na Zemlji prije više… više »

ZANIMLJIVO :)

Razmak je zastarjeli koncept - star sto godina?

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Tlače vas s razmakom zbog covida? Pa, ako mislite da su u krivu, izgleda da je upravo tako jer su trenutna pravila donešena krajem - 19. stoljeća. "Postojeća pravila o sigurnoj… više »

UFF!

Proletion nam je stvarno blizu...

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Promjera između tri i šest metara, kako navodi NASA, asteroid 2020 QG u trenutku kad je projurio pored našeg planeta, letio je brzinom od 12,3 kilometara u sekundi. NASA… više »

RIJEŠITE IH

20 problema današnjice

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Svoje znanstvenike tako usmjeravaju na otkrivanje mehanizma prijenosa koronavirusa, razvoj pristupa i tehnika novih imunosnih stanica u terapiji tumora. Uz to, za istraživanje gravitacijskih… više »

KRENULA...

Raketa Ariane 5 napokon poletjela iz Kouroua

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Nakon triju odgoda raketa Ariane 5 poletjela je u subotu iz Kouroua u Francuskoj Gvajani, noseći tri satelita za operatore Intelsat i B-SAT, objavila je mrežna stranica Arianespace.… više »

Otkrili kosti nepoznatog srodnika T.Rexa

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Novi dinosaur, nazvan Vectaerovenator inopinatus, živio je u razdoblju krede prije 115 milijuna godina i procjenjuje se da je bio dug do četiri metra, kazali su paleontolozi. Naziv nove vrste… više »

Ceres ima oceane?

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

U svojoj vijesti o znanstvenom otkriću, NASA navodi da je "Dawn" prišla Ceresu na udaljenost od samo 35 kilometara, odakle je snimala ovaj mali planet. Letjelicu su… više »

ESA pucala u nebo... s razlogom

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Concordia je francusko-talijanska istraživačka stanica, koju su dvije članice EU-a zajednički otvorile prije 15 godina. Smještena na Antarktičkom platou, na nadmorskoj visini od 3233… više »

Stižu suza Sv. Lovre, gledajte dobro

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Mnoštvo krhotina kad Zemlja na svom putu oko Sunca presijeca tu putanju, dolazi do "Suza Sv. Lovre". Ove godine meteorski pljusak Perzeida vrhunac će dosegnuti 12. kolovoza, a kako… više »

Račići u stanju proždrijeti plastiku u četiri dana

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Dosad se vjerovalo da se raspad plastike u morima odvija uglavnom sporim procesima - djelovanjem valova ili propadanjem tijekom dugotrajnog izlaganja suncu, piše Independent. No… više »

NOVE VRSTE

Nove vrste po Marvelovim junacima

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Iz australske Nacionalne agencije za znanost (Csiro) kažu da su prošle godine nadjenuli imena 165 novih vrsta insekata, biljaka, ptica i riba, a brojni među njima nazvani su po… više »

BRAVO

Crew Dragon spustio astronaute

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Behnken i Hurley napustili su ISS kasno jučer, a spustili su se, nakon putovanja od 21 sata, na obali Pensacole (Florida), kako je i predviđeno, u 14:48 po lokalnom vremenu, odnosno u 20: 48… više »

NAPOKON

Perseverance napokon krenuo

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Raketa Atlas 5 lansirana je s Cape Canaverala i prve faze leta i odvajanja potisnih dijelova letjelice prošle su prema planu. Misija na Mars američke svemirske agencije NASA-e vrijedna… više »

UPS!

Asteroid se kreće prema Zemlji

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Asteroid se trenutačno nalazi blizu Marsa i očekuje se da će proći blizu Zemlje za oko milijun godina, izvijestio je SPACE India, privatni institut na kojemu su dvije… više »

HMMM...

Vrijeme je da odemo na Mars?

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca