HVALA NA SVEMU!

Svemirski teleskop Kepler prestaje raditi

objavljeno prije 3 mjeseca i 23 dana

Kepler, svemirski teleskop ostao je bez goriva i bit će umirovljen nakon 9,5 godina duge misije tijekom koje je otkrio tisuće planeta izvan Sunčeva sustava i potaknuo potragu za svjetovima s… više »

WTF

Prva beba rođena u svemiru stiže 2024.?

objavljeno prije 3 mjeseca i 25 dana

Porođaj u svemiru zvuči kao zaplet iz nekoga znanstveno-fantastičnog filma, no znanstvenici iz tvrtke "SpaceLife origin" vjeruju da bi on za šest godina mogao postati realnost, pa… više »

NAPREDAK

Istraživanje alga za spas vodenih ekosustava

objavljeno prije 3 mjeseca i 25 dana

Znanstvenici Instituta Ruđer Bošković (IRB) u suradnji s kolegama iz triju država u regiji - Češkom, Mađarskom i Slovačkom, zahvaljujući projektu financiranom od strane… više »

DOKAZI

Središte Zemlje je - čvrsto?

objavljeno prije 3 mjeseca i 26 dana

Hrvoje Tkalčić, australski znanstvenik hrvatskog podrijetla potvrdio je 80 godina staru hipotezu da je unutarnja jezgra Zemlje izgrađena od čvrstog materijala, a za metodu korelacijskog polja… više »

ATRAKCIJA

Mjesečev meteorit prodan za 600 tisuća dolara

objavljeno prije 4 mjeseca i 3 dana

Mjesečev meteorit pronađen prošle godine u sjevernoj Africi prodan je na dražbi za nešto više od 600.000 dolara, priopćila je u subotu aukcijska kuća sa sjedištem… više »

MA DA?

Kinezi će lansirati umjetni Mjesec?

objavljeno prije 4 mjeseca i 4 dana

Mjesečina je romantična, definitivno, a ako vam je dosta umjetnog svjetla po noći, možda bi trebali razmisliti o selidbi u Kinu gdje bi se do 2020. godine trebao lansirati umjetni mjesec koji… više »

ZNANJE

Predstavljen projekt CIuK - Centar izvrsnosti u kemiji

objavljeno prije 4 mjeseca i 9 dana

U petak 12. listopada 2018. na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu predstavljen je veliki infrastrukturni projekt koji označava prekretnicu u daljnjem radu… više »

Podvodni roboti u potrazi za mineralima

objavljeno prije 4 mjeseca i 10 dana

Znanstvenici norveškog sveučilišta Bergen šalju robote na dubinu od 2500 metara u vode između Norveške i Grenlanda kako bi otkrili ima li tamo rijetkih minerala.… više »

DATUMI

Prvi SpaceX s dva astronauta kreće u lipnju 2019.

objavljeno prije 4 mjeseca i 17 dana

NASA je objavila da će se prvi let rakete SpaceX s dvoje astronauta prema Međunarodnoj svemirskoj postaji (ISS) dogoditi u lipnju 2019. Nakon toga, dva mjeseca kasnije, do ISS-a bi trebala… više »

ZANIMLJIVO

Otkriven prvi egzomjesec, i to jako čudan?

objavljeno prije 4 mjeseca i 18 dana