Varilux banner

Pomrčina Mjeseca i opozicija Marsa večeras

objavljeno prije 2 mjeseca i 26 dana

Pomrčina "krvavog mjeseca" večeras poklopit će se s najvećim približavanjem Marsa Zemlji u posljednjih 15 godina pa će promatrači imati uzbudljivi dvostruki astronomski ugođaj. Mjesec će… više »

Otkrivena voda na Marsu

objavljeno prije 2 mjeseca i 27 dana

Vode na Marsu definitivno ima - pomoću radara na orbitalnom svemirskom brodu znanstvenici su snimili 20 kilometara široko jezero, 1.5 kilometar ispod zaleđenog južnog pola "crvenog… više »

POGLEDAJTE

Potpuna pomrčina Mjeseca u petak

objavljeno prije 3 mjeseca

Najduža potpuna pomrčina Mjeseca ovog stoljeća dogodit će se u petak,, 27. srpnja i bit će vidljiva iz naših krajeva pa će se astronomska motrenja organizirati u gradovima… više »

ŠTETA

Aleksandar Makedonski ipak nije u misterioznom sarkofagu

objavljeno prije 3 mjeseca i 2 dana

Egipatski arheolozi ugasili su svaku moguću nadu da su u nedavno otkrivenom sakofagu ostaci Aleksandra Velikog, zaključivši da se radi o mumijama troje članova "obične" obitelji.… više »

Otkriveno 12 novih Jupiterovih mjeseca

objavljeno prije 3 mjeseca i 5 dana

Čak 12 novih mjeseca otkrili su američki istraživači u Jupiterovoj orbiti, čime je ukupni broj poznatih mjeseca oko tog planeta dosegao 79, objavljeno je u utorak. Scott Sheppard s Instituta… više »

BRAVO

Hrvatski znanstvenici sudjelovali u fascinantnom otkriću

objavljeno prije 3 mjeseca i 8 dana

Znanstvenici iz svih krajeva svijeta, među kojima je bila i skupina hrvatskih znanstvenika, prvi put otkrili su izvor kozmičkog neutrina visoke energije. Doznaje se to od voditelja… više »

DA BAR...

Put u svemir uskoro će biti široko dostupan?

objavljeno prije 3 mjeseca i 15 dana