OTKRIĆE

Otkriveni novi ostaci misteriozne civilizacije Chavin

objavljeno prije 3 mjeseca i 27 dana

Drevna civilizacija Chavin svoj je vrhunac u Peruu doživjela između 1300. i 550. godine prije Krista, a sada je došlo vrijeme da se rasvijetli većina misterija - uz pomoć… više »

Pronađena zaleđena voda na Mjesecu

objavljeno prije 3 mjeseca i 29 dana

Znanstvenici su pronašli konačne dokaze koji potvrđuju prisutnost zaleđene vode na površini Mjeseca. Naslage leda pronađene su na sjevernom i južnom polu Mjeseca te su… više »

OTKRIĆE

Stari Egipćani balzamirali su mrtve puno ranije nego što se mislilo

objavljeno prije 4 mjeseca

Drevni Egipćani balzamirali su mrtve prije doba faraona i na mnogo širem geografskom području nego što se vjerovalo, pokazuje nova studija.  Rezultati opsežnih forenzičnih… više »

Gotovo 4000 star zidni reljef otkriven u Peruu

objavljeno prije 4 mjeseca i 2 dana

Zidni reljef koji prikazuje zmije i ljudske glave, star blizu 4 tisuće godina otkriven je u Peruu, objavila je službena novinska agencija Andina. Oko 2,8 metara dugačak i metar visok reljef… više »

EHHH...

Opportunity i dalje ne daje znakove života

objavljeno prije 4 mjeseca i 3 dana

NASA-in rover Opportunity i dalje ne daje signala, iako je pješčana oluja na Marsu završila u srpnju, no inženjeri koji njime upravljaju su optimistični. Četristo milijuna… više »

Indija šalje ljude u svemir do 2022. godine

objavljeno prije 4 mjeseca i 6 dana

Indija će do 2022. godine poslati u svemir svoju prvu letjelicu s ljudskom posadom, objavio je u srijedu indijski premijer Narendra Modi, dodajući da će time Indija postati četvrta nacija… više »

Nova vrsta pterosaura otkrivena u SAD

objavljeno prije 4 mjeseca i 7 dana

Pterosaur je prvi kralješnjak koji je mogao letjeti, a upravo je u SAD otkrivena "nova" vrsta stara više od 200 milijuna godina, što svjedoči o nevjerojatnoj raznolikosti… više »

MA DA?

Pronađena nova Sfinga?

objavljeno prije 4 mjeseca i 8 dana

U Egiptu bi, ako je vjerovati tamošnjim nadležnim državnim tijelima, mogla biti otkrivena druga sfinga. Kip pronađen u gradu Luxoru, 10 kilometara od Doline kraljeva, mogao… više »

NASA šalje sondu na Sunce

objavljeno prije 4 mjeseca i 10 dana

Nakon što je spustila robota na Mars i poslala sonde u prelete pokraj drugih planeta, NASA je spremna lansirati svemirsku letjelicu do zvijezde s kojom svi živimo - Sunca. Solarna… više »

BRAVO

Razjašnjena priroda Jupiterovih obojenih prstenova

objavljeno prije 4 mjeseca i 11 dana

Tajna Jupiterovih obojenih pojaseva riješena je u studiji o međudjelovanju između atmosfere i magnetskih polja, objavili su australski znanstvenici. Jupiter, najveći planet u Sunčevom… više »

Ribolov mrežom počeo je prije gotovo 30.000 godina

objavljeno prije 4 mjeseca i 11 dana

Arheolozi su otkrili u južnokorejskoj špilji tragove koji daju naslutiti da su sofisticirane tehnike ribolova ribarskom mrežom korištene prije 29.000 godina, puno ranije nego… više »

POGLEDAJTE

Suze sv. Lovre najjače s nedjelje na ponedjeljak

objavljeno prije 4 mjeseca i 13 dana

Suze sv. Lovre ili meteorski roj Perzeidi ove će se godine najboljje vidjeti u noći sa 12. na 13. kolovoza. Prognozira se prosječna aktivnost od 60 do 70 meteora na sat. Uvjeti za opažanje će… više »

Stonehenge je definitivno napravljen od kamena iz Walesa

objavljeno prije 4 mjeseca i 14 dana

Nedavna istraživanja ukazuju da je kamen izvađen u Walesu te kopnenim i riječnim putem dovučen u Stonehenge u britanskoj grofoviji Wiltshireu, a analiza pougljenjenih kostiju podupire tu… više »

Određeni astronauti za prve komercijalne letove u svemir

objavljeno prije 4 mjeseca i 15 dana

NASA je odredila astronaute koji će prvi letjeti u svemir na komercijalnim raketama i kapsulama, počevši od iduće godine. Devetoro astronauta letjet će na sustavima koje su razvili… više »

HOPE

Plavi dijamanti možda su najdublja Zemljina tajna

objavljeno prije 4 mjeseca i 15 dana

Dijamant Hope (Nada), rijedak plavi dijamant i jedan od najpoznatijih svjetskih dragulja, imao je zamršenu povijest, prolazio je kroz ruke vladara i bankara, nasljednika i lopova prije… više »