STVARNO?

Mars je mogao imati život puno prije Zemlje

objavljeno prije 4 mjeseca i 22 dana

Čvrsta kora Marsa formirala se jako brzo nakon nastanka Sunčeva sustava, ističe se u studiji u kojoj se pretpostavlja da su se uvjeti za nastanak života pojavili na Crvenom planetu veoma… više »

Cimon, leteći mozak otišao na ISS

objavljeno prije 4 mjeseca i 22 dana

Cimon, loptoliki robot umjetne inteligencije nazvan 'leteći mozak' lansiran je u petak prema Međunarodnoj svemirskoj postaji u teretnom svemirskom brodu Dragon tvrtke SpaceX. Lansiranje… više »

BRAVO

Hayabusa 2 stigla do Ryugua

objavljeno prije 4 mjeseca i 25 dana

Hayabusa 2, japanska svemirska letjelica stigla je u srijedu, nakon gotovo četverogodišnjeg putovanja, do svog odredišta - asteroida Ryugua, objavila je japanska svemirska… više »

POSTIGNUĆE

Rocket Lab sprema prvo komercijalno lansiranje

objavljeno prije 4 mjeseca i 29 dana

Rocket Lab, svemirski start-up priprema se ovoga vikenda iz Novog Zelanda lansirati u orbitu prvi potpuno komercijalni let. Dan T-1. Electron je spreman. Tim je spreman. Vrijeme izgleda… više »

MARS

Rover Opportunity u opasnosti od oluje

objavljeno prije 5 mjeseci i 7 dana

Velika pješčana oluja koja bi uskoro mogla zaokružiti Mars prijeti jednom od tamošnjih NASA-inih rovera, Opportunity koji je prestao slati signale s područja na kojem se nalazi,… više »

Pronađeni organski spojevi na Marsu

objavljeno prije 5 mjeseci i 14 dana

NASA-in rover Curiosity pronašao je organske spojeve u 3,5 milijarde godina starim sedimentima u krateru na Marsu, objavila je u četvrtak američka svemirska agencija, prenose mediji.… više »

DA?

SpaceX odgodio letove oko Mjeseca

objavljeno prije 5 mjeseci i 17 dana

SpaceX je vjerojatno razočarao svemirske turiste, jer će morati barem do sredine sljedeće godine, a možda i dulje, čekati na putovanje oko Mjeseca "Novi program leta - sada odgođen barem do… više »

Sir Richard Branson trenira za put u svemir

objavljeno prije 5 mjeseci i 26 dana

Sir Richard Branson trenira za astronauta i uskoro će prvi put poletjeti u svemir, prenosi u subotu BBC. "Govorimo o mjesecima, ne o godinama. Dakle, vrlo je blizu. Pred nama je uzbudljiv… više »

NEVJEROJATNO!

Radioaktivni otpad uspješno je stopljen u staklene ploče

objavljeno prije 5 mjeseci i 29 dana

U prvoj demonstraciji takve vrste, radioaktivni materijal zarobljen je u staklenim pločama, u laboratoriju Pacific Northwest National Laboratory u Washingtonu. Znanstvenici su… više »

WTF?

Ukradeni Einsteinov mozak na aukciji

objavljeno prije 6 mjeseci

Čak ni genij Albert Einstein (1879.-1955.) nije mogao pretpostaviti da će djelići njegovog mozga jednog dana biti izloženi u nekom muzeju. No upravo to će se dogoditi krajem lipnja kada će u… više »

Kina prema tamnoj strani Mjeseca

objavljeno prije 6 mjeseci i 2 dana

Kina je u ponedjeljak uspješno lansirala satelit koji će omogućiti komunikaciju između Zemlje i sonde koja će tijekom godine stići do nevidljive strane Mjeseca. Raketa sa satelitom… više »

Na Europi postoje svi preduvjeti za život

objavljeno prije 6 mjeseci i 3 dana

Europa, Jupiterov mjesec koji je zapravo proslavio SF pisac i futurist Arthur C. Clarke u besmrtnoj 2001: odiseji u svemiru glavni je kandidat za postojanje izvanzemaljskog života, slaže se i… više »

PRIJAVITE KLINCE

Prilika za srednjoškolce koji žele više

objavljeno prije 6 mjeseci i 6 dana

U proteklih godinu dana odkad je pokrenut, u Innovation Academy projektu za učenike srednjih škola sudjelovalo je više od 250 polaznika koji su kroz ljetnu i zimsku školu… više »

NASA šalje mini helikopter na Mars

objavljeno prije 6 mjeseci i 10 dana

NASA je objavila je da 2020. namjerava prvi put poslati mini helikopter na Mars, što bi moglo pomoći u produbljivanju znanja o Crvenom planetu. Ta letjelica jedva veća od loptice za… više »

ZANIMLJIVO!

250 ljudi iz Sibira postali su prvi stanovnici američkih kontinenata

objavljeno prije 6 mjeseci i 12 dana

Prva grupa ljudi koja je nastanila velike američke kontinente bila je mala - od samo 250 ljudi. Danas se oni smatraju grupom koja je „osnovala" prvo stanovništvo, a na američke… više »