UPS!

Ništa od ženske šetnje svemirom

objavljeno prije 5 mjeseci

NASA je u ponedjeljak izbacila s dnevnog reda planiranu povijesnu šetnju dviju astronautkinja svemirom, kao razlog navodeći nedostatak prikladnih odijela na Međunarodnoj… više »

NASA objavila fotku meteora koji nitko nije vidio

objavljeno prije 5 mjeseci i 3 dana

NASA je u petak objavila satelitske snimke velikog meteora koji se 18. prosinca pojavio iznad Beringova mora i koji nitko nije izravno vidio. Na tim snimkama načinjenim nekoliko minuta nakon… više »

NASA potvrdila snažnu eksploziju meteora

objavljeno prije 5 mjeseci i 8 dana

NASA je otkrila golemu eksploziju meteora u Zemljinoj atmosferi koja se zbila sredinom prosinca, no uglavnom je prošla nezapaženo jer se dogodila u Beringovu moru kod ruskog poluotoka… više »

BRAVO

Kapsula Crew Dragon vratila se na Zemlju

objavljeno prije 5 mjeseci i 18 dana

Crew Dragon, kapsula za ljudsku posadu koju je izgradila privatna tvrtka SpaceX za prijevoz ljudi na Međunarodnu svemirsku postaju (ISS)  pala je u petak po planu u Atlantski ocean.… više »

NASA organizira svemirsku šetnju samo za žene

objavljeno prije 5 mjeseci i 18 dana

NASA je za 29. ožujka  zakazala prvu šetnju svemirom samo za žene, priopćili su u utorak iz te američke organizacije. Astronautkinje Anne McClain i Christina Koch predvodit će… više »

Beresheet poslao selfie sa Zemljom u pozadini

objavljeno prije 5 mjeseci i 20 dana

Beresheet, izraelski svemirski brod koji leti prema Mjesecu poslao je prvu fotografiju na kojoj se vidi zastava Izraela, snimljenu u svemiru selfie kamerom, 37,600 kilometara daleko od… više »

BRAVO!

Studenti FER-a i ove godine kreću u napad na odličja STEM Gamesa 2019

objavljeno prije 5 mjeseci i 22 dana

Fakultet elektrotehnike i računarstva ima dugu tradiciju slanja studenata na različita međunarodna natjecanja u sportu i znanju. Odbor za sportska i znanstvena natjecanja (OZSN) FER-a,… više »

BRAVO

SpaceX uspješno lansirao Crew Dragon

objavljeno prije 5 mjeseci i 25 dana

SpaceX Crew Dragon lansiran je rano jutros po našem vremenu iz svemirskog centra Kennedy na Floridi na vrhu rakete Falcon 9. Lansiranje je prošlo bez problema, a probni let do… više »

NAPOKON

Hrvatska službeno pridružena članica CERN-a

objavljeno prije 5 mjeseci i 25 dana

Republika Hrvatska postala je u četvrtak i službeno pridružena članica najvećeg istraživačkog laboratorija na svijetu - Europskoga laboratorija za fiziku čestica CERN nakon što je… više »

STVARNO?

Geni neandertalaca odgovorni za mnoge bolesti

objavljeno prije 5 mjeseci i 29 dana

Miješanjem s neandertalacima moderni su ljudi naslijedili gene povezane s mnogim bolestima, uključujući depresiju, alergije i metaboličke poremećaje, objavili su znanstvenici u… više »

SpaceShipTwo gotovo dosegao granicu svemira

objavljeno prije 6 mjeseci i 1 dan

SpaceShipTwo, svemirski brod tvrtke Virgin Galactic milijardera Richarda Bransona s dva člana posade i, po prvi put, jednim putnikom, dosegao je u petak visinu od gotovo 90 kilometara,… više »

Hayabusa 2 sletjela na mali asteroid

objavljeno prije 6 mjeseci i 3 dana

Hayabusa 2, japanska svemirska sonda nazvana po jastrebu sletjela je na asterorid udaljen više od 300 milijuna km od Zemlje u misiji traženja tragova o podrijetlu života, rekla je u… više »

Bereshet, izraelska bespilotna letjelica kreće na Mjesec

objavljeno prije 6 mjeseci i 4 dana

Izrael je bacio oko na Mjesec, pa u petak lansira bespilotnu letjelicu s Cape Canaverala. Uspije li letjelica Bereshet (Postanak) sletjeti na Mjesec, Izrael će postati četvrta zemlja kojoj je… više »

MA DA?

Poznati svemir postao je bitno veći

objavljeno prije 6 mjeseci i 5 dana

Nova karta noćnog neba, objavljena u utorak, ocrtala je stotine tisuća prethodno nepoznatih galaktika, otkrivenih korištenjem teleskopa koji može detektirati izvore svjetlosti… više »

AMBICIOZNO

ESA želi rudariti na Mjesecu

objavljeno prije 6 mjeseci i 7 dana

ESA, Europska svemirska agencija objavila je da planira početi rudariti na Mjesecu do 2025. godine. S tim ciljem ESA je potpisala ugovor s proizvođačem raketa Ariane koji bi trebao proučiti i… više »