GOES-S

NASA lansirala meteorološki satelit nove generacije

objavljeno prije 11 mjeseci i 24 dana

NASA je u četvrtak predvečer lansirala novi meteorološki satelit nove generacije koji će slati snimke oluja iznad američkog kontinenta visoke razlučivosti i omogućiti puno kvalitetniju… više »

OTKRIĆA

Astronomi otkrili prve zvijezde

objavljeno prije 11 mjeseci i 25 dana

Zvijezde fasciniraju ljude oduvijek, jer noćno nebo je stvarno fascinantan, ali ujedno i zastrašujuć pogled u bezdan svemira koji nas okružuje... pa nije čudo da gledamo u njega i… više »

Sarkofag
POVIJEST PROGOVARA

Pronađeno 2 300 godina staro groblje mumija

objavljeno prije 11 mjeseci i 29 dana

Otkriveno je groblje staro 2 300 godina, koje sadrži mumificiane ostatke ljudi koji su štovali egipatski božanstvo Tota. Mumija jednog od pronađenih… više »

STVARNO?

Prvi slikari bili su - neandertalci

objavljeno prije 1 godinu

Autori danas poznatih najstarijih slikarija na svijetu nisu moderni ljudi već neandertalci, što govori da naši izumrli rođaci nisu bili nekulturni divljaci, pokazuje… više »

JESTE LI ZNALI?

Biljke na zemlji postoje puno duže nego što smo mislili

objavljeno prije 1 godinu

Vrijeme kada su biljke iz vode prešle na kopno jedan je od najvažnijih događaja u povijesti Zemlje. Ipak, o tome kada se sve to odigralo, znanstvenici su… više »

NEVJEROJATNO!

Film Armageddon možda je bliže stvarnosti nego što bismo očekivali

objavljeno prije 1 godinu

Tko još nije gledao Armageddon, film katastrofe iz 1998.godine? U njemu su Bruce Willis, Ben Affleck i društvo poslani u svemir kako bi na golemi asteroid koji prijeti Zemlji… više »

Otkrivena najstarija supernova, stara preko 10 milijardi godina

objavljeno prije 1 godinu

Supernova je katastrofična eksplozija zvijezde pri kojoj se oslobađa dovoljno energije da supernova svojim sjajem zasjeni ostatak galaksije Astronomi su otkrili… više »

Vrišteća mumija izložena u Egipatskom muzeju

objavljeno prije 1 godinu

Vrišteća mumija, zapravo ostaci faraonovog sina Pentawera optuženog da je kovao zavjeru za svrgavanje i ubojstva oca izložena je u Egipatskom muzeju u Kairu. Rijetko prikazivana u… više »

Kako je zapravo naseljena Amerika

objavljeno prije 1 godinu

Uzorak DNK-a izvučen iz lubanje šest tjedana stare djevojčice čiji su 11,500 godina stari ostaci otkriveni na Aljasci pomaže znanstvenicima da raspletu dugogodišnju kontroverzu… više »

MA DA?

Čovjek iz Cheddara imao je plave oči i - tamnu kožu

objavljeno prije 1 godinu

Prvi moderni Britanac imao je tamnu kožu i plave oči, objavili su znanstvenici u srijedu nakon DNK analize ostataka čovjeka koji je živio prije 10 tisuća godina. Poznatom "čovjeku iz… više »

Otkrivena galaksija nalazi se na udaljenosti od 3.8 milijardi svjetlosnih godina
JESTE LI ZNALI?

Po prvi puta otkriveni planeti izvan naše galaksije

objavljeno prije 1 godinu

Cijelih 26 godina nakon što smo po prvi puta locirali planete izvan Sunčevog sustava, napravili smo korak dalje.  Kako bi "pogledali" izvan naše galaksije,… više »

Laser koji bi svjetlost mogao pretvoriti u materiju?

objavljeno prije 1 godinu