BRAVO

IRB i IFS predstavili novi projekt

objavljeno prije 10 mjeseci i 20 dana

Na Institutu za fiziku (IF) predstavljen je projekt Znanstvenog centra izvrsnosti za napredne materijale i senzore (CEMS) pod nazivom „Potpora vrhunskim istraživanjima centra izvrsnosti… više »

OPASNO!

Traže se tajne odaje u Tutankamonovoj grobnici

objavljeno prije 10 mjeseci i 20 dana

Tutankamon je jedan od egipatskih faraona o kojima, onako na prvu, znamo gotovo sve - no izgleda da njegova ukleta grobnica krije još tajni. Stručnjaci iz Italije, Britanije i Egipta… više »

Štap s runskim natpisom iz 11.stoljeća
OTKRIVENO

Norveški glečeri skrivaju tajne života davnih civilizacija

objavljeno prije 10 mjeseci i 21 dan

Norveški glečeri u okrugu Oppland County tisućama su godina djelovali poput zamrzivača u kojem se uspjelo očuvati niz predmeta različitih kultura koje su živjeli na tim prostorima. S… više »

Mansurasaurus oduševio znanstvenike

objavljeno prije 10 mjeseci i 22 dana

Mansurasaurus, dugovrati dinosaur tijela prekrivenog koštanim pločama, novi je dinosaur otkriven u egipatskoj Sahari. Za paleontologe on je "sveti gral" jer je u Africi pronađeno malo… više »

Nevjerojatno!

Večeras ne smijete propustiti super plavi krvavi mjesec

objavljeno prije 10 mjeseci i 22 dana

Stanovnici Moskve, Sidneya, Honolulua i Washingtona danas uvečer zasigurno se nadaju lijepome i vedrome vremenu. Ti će gradovi, između ostalih na istim paralelama,… više »

ŠMRC

Superkrvavi plavi Mjesec je sutra ali - mi ga ne vidimo

objavljeno prije 10 mjeseci i 22 dana

Superkrvavi plavi Mjesec rijedak je događaj na nebu, a dogoti će se sutra, no moći će se vidjeti samo s nekih dijelova Zemlje... na žalost ne i kod nas Događaj izaziva veliko uzbuđenje jer će… više »

MA DAJ!

Zvijezda stvorena ljudskom rukom "vandalizira" nebo

objavljeno prije 10 mjeseci i 23 dana

Astronomi su bijesni na veliku sjajnu "zvijezdu" koja ometa pogled na nebo. Naime, novozelandska tvrtka Rocket Lab nedavno je u svemir lansirala divovsku disko kuglu koja se… više »

UPS!

Otvoren put kloniranju ljudi

objavljeno prije 10 mjeseci i 24 dana

Kineski znanstvenici klonirali su majmune koristeći istu tehniku koja je prije dva desetljeća omogućila dolazak na svijet ovce Dolly. Time su uklonili tehničku zapreku, a možda i otvorili… više »

Snimke DNK
Opa!

Po prvi puta u povijesti zumirane su DNK molekule

objavljeno prije 10 mjeseci i 27 dana

Kako bi otkrili kakva im je međusobna interakcija, po prvi puta u povijesti, znanstvenici su zumirali molekulu DNK. Ovaj nevjerojatan proces trebao bi pomoći pri razvoju novih lijekova za… više »

UPS!

Asteroid veličine najveće zgrade na svijetu za tjedan dana preletjet će kraj Zemlje

objavljeno prije 10 mjeseci i 28 dana

Nazvan je asteroid 2002 AJ129, a klasificiran je kao "potencijalno opasan". Kreće se brzinom od 107,826 km/h, oko 15 puta brže od najbrže letjelice, američke supersonične letjelice X-15, koja… više »

Rekonstruirano lice Avgi - Zore, djevojčice stare 9 tisuća godina

objavljeno prije 10 mjeseci i 29 dana

Otkad je posljednji put netko pogledao u Zorino lice prošlo je 9000 godina, ali sada tu grčku tinejdžericu možemo ponovo vidjeti nakon što su znanstvenici rekonstruirali njezino… više »

HMMM...

Jeste li čuli za misteriozne radio signale koji dopiru iz svemira?

objavljeno prije 11 mjeseci i 6 dana