BRAVO

SpaceX lansirao TESS, novi orbitalni teleskop

objavljeno prije 9 mjeseci i 3 dana

Raketa Falcon 9 lansirana je u srijedu s Floride, u prvoj znanstvenoj misiji visokog prioriteta koju je tvrtka SpaceX izvela za NASA-u, a radi se o orbitalnom teleskopu koji će tragati za… više »

NEVJEROJATNO!

Slučajno proizveden enzim koji jede plastiku

objavljeno prije 9 mjeseci i 4 dana

Ponekad neke od najkorisnijih stvari nastanu slučajno. Slično je i ovim enzimom. Njega su znanstvenici stvorili slučajno, a pokazalo se da se hrani plastikom koja se koristi za proizvodnju… više »

OPA!

Uređaj koji vodu iz Mrtvog mora pretvara u vodu za piće

objavljeno prije 9 mjeseci i 6 dana

Na Sveučilištu u Texasu, patentiran je uređaj koji slanu vodu pretvara u vodu za piće, uz pomoć gel-polimer hibrida zvanih hidrogelovi, koji pročišćavaju vodu. Hidrogelovi… više »

DOĐITE

Počinje 16. Festival znanosti

objavljeno prije 9 mjeseci i 7 dana

Festival znanosti - manifestacija kojoj je cilj približiti znanost javnosti, odnosno informirati javnost o aktivnostima i rezultatima u području znanosti, poboljšati javnu percepciju… više »

Neandertalci polako otkrivaju svoje tajne

objavljeno prije 9 mjeseci i 15 dana

Neandertalci su imali velike, isturene noseve kako bi zagrijali i ovlažili hladan i suh zrak i kako bi ga što više mogli unijeti u pluća, pokazalo je istraživanje upečatljiva… više »

Otkrivene stope dinosaura u Škotskoj

objavljeno prije 9 mjeseci i 17 dana

Škotski otok Skye i njegova muljevita laguna trenutno su najuzbudljivije mjesto za paleontologe, jer su pronađeni tragovi nekoliko desetaka dinosaura. Otisci su stari otprilike 170… više »

NEVJEROJATNO!

Kako će umrijeti svemir

objavljeno prije 9 mjeseci i 19 dana

Svi se uvijek pitamo kako je i iz čega nastao svemir, dok nas vrlo malo razmišlja o tome kako će on nestati. Kamo će nestati? Je li uopće moguće da toliki prostor prestane… više »

Velika rasjedna dolina
MA DA!

Afrički kontinent razdvojit će se na dva dijela

objavljeno prije 9 mjeseci i 19 dana

U naredih nekoliko milijuna godina, istočni dio afričkog kontinenta odvojit će se od ostatka Afrike. Dokaz tomu je Velika rasjedna dolina koja se prostire od sjeverne Sirije do… više »

ZANIMLJIVO!

Na Veneri ima života?

objavljeno prije 9 mjeseci i 19 dana

Venera je poznata kao jedan od planeta na kojima nije moguć život. No izgleda da ipak nije tako - u nekoj mjeri. Možda ne na samoj površini… više »

PFUUU

Tiangong-1 srušila se u južni Pacifik

objavljeno prije 9 mjeseci i 21 dan

Tiangong-1, kineska svemirska postaja ušla je u Zemljinu atmosferu  negdje iznad južnog Pacifika i izgorjela je, objavila je u ponedjeljak svemirska kineska agencija. Letjelica je… više »

Space X uspješno lansirao Iridium satelite

objavljeno prije 9 mjeseci i 23 dana

SpaceX lansirala je u petak na svojoj raketi Falcon 9 petu skupinu komunikacijskih satelita tvrtke Iridium, od osam koje će američka tvrtka lanisirati do sredine 2018. "Uspješno… više »

ČUDNO

Otkrivena galaksija bez tamne tvari?

objavljeno prije 9 mjeseci i 25 dana