DOKAZI

Središte Zemlje je - čvrsto?

objavljeno prije 9 mjeseci i 29 dana

Hrvoje Tkalčić, australski znanstvenik hrvatskog podrijetla potvrdio je 80 godina staru hipotezu da je unutarnja jezgra Zemlje izgrađena od čvrstog materijala, a za metodu korelacijskog polja… više »

ATRAKCIJA

Mjesečev meteorit prodan za 600 tisuća dolara

objavljeno prije 10 mjeseci i 7 dana

Mjesečev meteorit pronađen prošle godine u sjevernoj Africi prodan je na dražbi za nešto više od 600.000 dolara, priopćila je u subotu aukcijska kuća sa sjedištem… više »

MA DA?

Kinezi će lansirati umjetni Mjesec?

objavljeno prije 10 mjeseci i 8 dana

Mjesečina je romantična, definitivno, a ako vam je dosta umjetnog svjetla po noći, možda bi trebali razmisliti o selidbi u Kinu gdje bi se do 2020. godine trebao lansirati umjetni mjesec koji… više »

ZNANJE

Predstavljen projekt CIuK - Centar izvrsnosti u kemiji

objavljeno prije 10 mjeseci i 12 dana

U petak 12. listopada 2018. na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu predstavljen je veliki infrastrukturni projekt koji označava prekretnicu u daljnjem radu… više »

Podvodni roboti u potrazi za mineralima

objavljeno prije 10 mjeseci i 14 dana

Znanstvenici norveškog sveučilišta Bergen šalju robote na dubinu od 2500 metara u vode između Norveške i Grenlanda kako bi otkrili ima li tamo rijetkih minerala.… više »

DATUMI

Prvi SpaceX s dva astronauta kreće u lipnju 2019.

objavljeno prije 10 mjeseci i 21 dan

NASA je objavila da će se prvi let rakete SpaceX s dvoje astronauta prema Međunarodnoj svemirskoj postaji (ISS) dogoditi u lipnju 2019. Nakon toga, dva mjeseca kasnije, do ISS-a bi trebala… više »

ZANIMLJIVO

Otkriven prvi egzomjesec, i to jako čudan?

objavljeno prije 10 mjeseci i 22 dana