Život
KALORIJE SAME DOLAZE

Zašto žene strahuju od jedenja vani?

No, mnoge žene zapravo strahuju od odlaska u restoran jer ne mogu otkriti kalorijsku vrijednost hrane koju konzumiraju, a često i pojedu više nego inače. Kako pokazuje najnovije… više »

VIRTUALNI ALTER EGO

Avatar - što zapravo govori o vama?

Znanstvenici sa Sveučilišta Concordia istražili su kakav avatar ili virtualni alter ego ljudi odabiru. Istraživanje koje će biti objavljeno u časopisu Psychology and Marketing kaže da… više »

PSIHOLOGIJA VOZAČA

Parovi se svađaju već na 20. kilometru putovanja

Psiholozi tvrde da se bračni parovi počinju svađati već nakon 20 kilometara putovanja automobilom. Uglavnom je to zbog trivijalnih uzroka - muškarcima, na primjer, smetaju ženini… više »

LAKO JE USTATI RANO

Moj posao - kušati votku u šest ujutro

Za poljske kušače votke pravila su jasna - nema pušenja, nema kave, nema parfema, a posao počinje u šest ujutro. U Francuskoj podrumari brinu za kvalitetu vina, ali u… više »

ODOLITE ZOVU KAUČA

Tko predugo sjedi kraće živi

Ako ste među onima koji si mogu priuštiti šest sati sjedenja i odmaranja tijekom slobodnog vremena znajte da vas takvo ponašanje može stajati zdravlja. Naročito ako ste… više »

LUCKY CHARM

Praznovjerje zaista djeluje?

Nemojte bacati stare amajlije, zečje šape, sretne čarape, čudotvorne privjeske. Nemojte bacati ništa što vam donosi sreću. Prema jednom njemačkom istraživanju, sve te… više »

POTRAGA ZA NOVIM DOMOM

Novu Zemlju treba tražiti u zonama povoljnim za fotosintezu

Prema mišljenju nekih znanstvenika, proračunavanjem i otkrivanjem lokacija u svemiru gdje je možda moguća fotosinteza pronašli bi se i novi načini otkrivanja egzoplaneta ili… više »

BIBLIJSKA POVEZNICA

Ljudi su preživjeli ledeno doba skrivajući se u Rajskom vrtu?

Komad zemlje na južnoj obali Afrike, oko 380 km istočno od Cape Towna, postao je jedino mjesto na kojem je život bio moguć tijekom ledenog doba, tvrde znanstvenici. Iznenadna promjena… više »

IZBJEGAVANJE INTERAKCIJE

Ljudi nesigurni u sebe lošijeg su zdravlja

Ljudi koji su nepovjerljivi, koji se boje odbijanja i koji su na bilo koji drugi način nesigurni u sebe izloženi su većem riziku od zdravstvenih problema poput visokog tlaka, srčanog i… više »

NEOBIČNA TEKUĆINA

"Čudesan" čaj najnoviji je hit među holivudskim zvijezdama

Neka vas ne uplaši činjenica da se radi od gljive i ima blagi okus po octu. Kombucha čaj posljednji je hit među holivudskim zvijezdama. Glumice poput Lindsay Lohan i Halle Berry kunu… više »

LJUDSKI MOZAK

Zašto bolje obrazovanje smanjuje rizik od demencije?

Istraživanje britanskih i finskih znanstvenika objavljeno u čaospisu Brain napokon je otkrilo zašto ljudi koji su obrazovaniji imaju manji rizik od demencije u starosti. Naime, brojne… više »

SIMULACIJA ORGANSKOG

Kompjuteri budućnosti imat će "osjetila"

Znanstvenici razvijaju nove kompjutere koji oponašaju građu neurona i način na koji oni međusobno razmjenjuju informacije. Ovakav pristup dizajniranju računala mogao bi dovesti do… više »

IZVOR ANTIOKSIDANSA

Koje voće je najzdravije?

Ove molekule su poput obrambenog raketnog sustava u našem tijelu, te spriječavaju štetu od molekula po imenu slobodni radikali. Rade po sljedećem principu: kako biste disali,… više »

MALI SAVJETI

Kako se nositi s uredskim tračevima?

Kako izbjeći nelagodne teme i tračeve, a ujedno zadržati i normalne međuljudske odnose? Pogledajte pet savjeta koji vam u tome mogu pomoći. 1. Gledajte svoja posla - kao generalno pravilo,… više »