Život
RANO OTKRIVANJE

Nemogućnost shvaćanja sarkazma i laži prvi znakovi demencije

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Nemogućnost shvaćanja sarkazma i uočavanja laži prvi je znak demencije, tvrdi skupina stručnjaka sa Sveučilišta California iz San Francisca (UCSF) u čijem su istraživanju sudjelovali… više »

NIJE TEŠKO

Mali trikovi kojima ćete poboljšati probavu

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Vjerojatno ste pretpostavili da su i bolovi povezani s probavom hrane uglavnom posljedica stresa, jer i u trbuhu postoji veoma razvijena mreža neurona koji osjećaju svaku napetost. Da bi… više »

FREEDOM HOUSE

Softver za zaobilaženje cenzure na internetu djelotvoran, ali nije siguran

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Kako Internet igra vodeću ulogu u organiziranju prosvjeda i širenja informacija diljem Srednjeg istoka i drugih dijelova svijeta, izvješće koje je ovaj tjedan objavila… više »

kihanje ka
'SEKSI KIHANJE'

Maštanje o seksu kod nekih ljude može izazvati nekontrolirano kihanje

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Kihanje se javlja kao odgovor na podražaj u nosu koji uzrokuje snažan ispust zraka brzine i do 150 kilometara na sat. Vjerovali ili ne, do nezaustavljivog kihanja može doći i prilikom… više »

YAMATO 691 EH3

Znanstvenici otkrili novi mineral

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Znanstvenici su otkrili potpuno novi mineral kojeg su nazvali „wassonite" (ime je dobio po profesoru sa Sveučilišta California Johnu T. Wassonu). To se otkriće smatra jednim od… više »

UTJECAJ UMA NA TIJELO

Tjeskoba slabi kosti

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Pripazite - tjeskoba ima širi utjecaj na zdravlje nego što se do sada mislilo. Naime, ona može oslabjeti kosti. U to uvjeravaju stručnjaci iz Sveučilišta Deakin iz… više »

TELOVAC

Dolazi cjepivo koje zaustavlja tumore u razvoju

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Cjepivo po imenu TeloVac dio je nove generacije lijekova koji koriste imunitet tijela kako bi sprječili razvoj bolesti. TeloVac su već koristili stotine Britanaca koji boluju od raka… više »

PRIKLADNO ILI NE?

Lego prodaje "Fukushima" figurice

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Žuta figurica Lega koja ima opremu za zaštitu od zračenja i paničan izraz lica neodoljivo podsjeća na radnike nuklearke Fukushima koji se već preko mjesec dana bore s nuklearnom… više »

DOBAR VIKEND

Biometeorološka prognoza od 16. do 19. travnja

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Biometeorološke će prilike u iduća četiri dana biti uglavnom povoljne pa se ne očekuju tegobe uzrokovane vremenom, priopćio je danas Državni hidrometeorološki zavod (DHMZ). U… više »

POBIJEDITE STRES

Hrana za opuštanje prije razgovora za posao, prvog spoja i poroda

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Što jesti uoči sedam stresnih situacija koje predstavljaju teret za duh i tijelo: Razgovor za posaoPoradite još jednom na životopisu i potražite podatke o poduzeću na internetu,… više »

ČESTICE VOLFRAMA

Metalni oblak mogao bi riješiti problem svemirskog otpada

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Američki znanstvenici dosjetili su se kako riješiti sve veći problem zemaljskog otpada u svemiru. U orbiti se trenutno nalazi gotovo 20.000 većih dijelova i još 30 puta toliko… više »

LIJEČENJE RAKA

Liječnici žele prikupiti matične stanice krvi radnika Fukushime

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Prikupljanje zaliha matičnih stanica krvi radnika iz oštećene nuklearne elektrane Fukushima moglo bi biti od presudne važnosti u slučaju njihova izlaganja smrtonosnoj razini zračenja,… više »

NEVIDLJIVI ZDRAVSTVENI PROBLEM

Svake godine u svijetu 2,6 milijuna mrtvorođenčadi

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Više od 2,6 miljuna trudnoća svake godine završi rođenjem mrtvorođenčeta, a to je tragedija koja pogađa najviše siromašne zemlje i odnosi više žrtava nego… više »

ZNANOST SRUŠILA SNOVE

Putovanje kroz vrijeme uvijek će biti nemoguće

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Znanstvenici sa Sveučilišta Maryland dokazali su da je putovanje vremenom nemoguće I zauvijek će ostati holivudska tvorevina. Naime, Igor Smolyaninov i Yu-Ju Hung simulirali su verziju… više »

UMJEREN PRISTUP

Kalcij - prijatelj ili prijetnja?

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec