OPA!

Svemir funkcionira kao divovski mozak?

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Znanstvenici koji proučavaju svemir zaključili su u zadnjem istraživanju da bi se svemir mogao razvijati na način divovskog mozga, gdje se električna pražnjenja između moždanih stanica mogu… više »

LOL

Zašto u Kanadi fali gravitacije?

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Kanada je zemlja snova za mnoge ljude u svijetu koji pokušavaju doći tamo kako bi lakše živjeli, a zapravo ne znaju da je život u Kanadi stvarno lakši zbog slabije… više »

WOW :)

Kako nastaju misli u mozgu

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Zbivanja u mozgu i proces nastajanja misli spadaju među otkrića kojima teže stotine znanstvenika dnevno, ne bi li nekako uspjeli shvatiti kako mozak zapravo funkcionira. Japanski su… više »

BRAIN

Mozak ima dvije brzine rada

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Isprika koju često koristimo, da nam mozak danas malo sporije radi, dobila je i svoju znanstvenu potvrdu, jer je dokazano da se moždane funkcije ne odvijaju uvijek istom brzinom, već postoji… više »

WOW :)

ESA će isprintati bazu na Mjesecu?

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

U pravoj poplavi planova o izgradnji baza na Mjesecu, Marsu i sličnim mjestima, ovaj koji je objavila Europska svemirska agencija odskače domišljatošću. ESA bi bazu isprintala… više »

Iran poslao majmuna u svemir i vratio ga živog

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Iran je objavio u ponedjeljak da je su uspješno lansirali kapsulu sa živim majmunom u svemir te ga uspješno, u istom stanju, vratili na Zemlju. Kapsula Pishgam stigla je do… više »

MISTERIJ

Svakodnevne pojave koje još uvijek nitko ne zna objasniti

objavljeno prije 11 godina i 4 mjeseca

Znanstvenici su shvatili i objasnili neke od najkompliciranijih pojava u svemiru, poput radijusa crnih rupa do ponašanja subatomskih čestica, unatoč činjenici da ne možemo vidjeti ni… više »

ROSKOZMOS

Rusi šalju misiju na Mjesec za dvije godine

objavljeno prije 11 godina i 4 mjeseca

Ruska svemirska agencija objavila je u utorak da tijekom 2015. planira iz svog novog kozmodroma na dalekom istoku zemlje lansirati na Mjesec svemirsku letjelicu bez ljudske posade. Čelnik… više »

BYE BYE ZEMLJA

Postanite kolonist na Marsu

objavljeno prije 11 godina i 4 mjeseca

Privatne inicijative u osvajanju svemira sve su agilnije, na čelu sa SpaceX projektom Elona Muska koji je već daleko odmakao, a Musk je bacio oko na nizozemsku inicijativu Mars One koja… više »

NISMO SAMI...

Teleskop Kepler možda otkrio novi planet

objavljeno prije 11 godina i 4 mjeseca

NASA-in svemirski teleskop Kepler otkrio je 461 potencijalno novi planet, uglavnom veličine Zemlje ili nekoliko puta veći, objavili su znanstvenici u ponedjeljak. Time se ukupan broj mogućih… više »

SVEMIRSKI SHOW

Ove godine pored Zemlje prolazi najsvjetliji komet

objavljeno prije 11 godina i 4 mjeseca

Zanimljiva vijest stiže iz Rusije gdje su astronomi otkrili komet koji će svojim sjajem izazvati veliku pozornost stanovnika planeta Zemlje. Taj će se komet vidjeti i tijekom dana, a njegov… više »

LANSIRANJE

Sojuz ponio još tri astronauta na ISS

Svemirska letjelica Sojuz s tročlanom posadom srijedu je lansirana na put do Međunarodne svemirske postaje (ISS) na kojoj bi u orbiti posada koju čine Rus, Amerikanac i Kanađanin trebala… više »

PITANJE ZA MILIJUN DOLARA

Zašto uopće postoje muškarci?

Već vas vidimo kako ste pročitali naslov i pomislili: „Eh, i ja se to stalno pitam". I dok će prosječna cinična djevojka 21. stoljeća zasigurno odgovoriti da muškarci postoje… više »