HE HE

Genetika je kriva za lijenost

objavljeno prije 11 godina i 2 mjeseca

Lijenost je nekad problem, a nekad užitak, zavisno od toga kako utječe na vaš svakodnevni život. Istraživanje Sveučilišta Missouri pokazalo je da je moguće biti genetski… više »

RJEŠENJE?!

Otkrivene stanice mozga zadužene za apetit

objavljeno prije 11 godina i 2 mjeseca

Apetit za hranom nije fiksno određen pri rođenju, kako su neka istraživanja sugerirala do sada, već postoje određene skupine stanica u mozgu koje ga kontroliraju stvarajući neurone isključivo… više »

SNOLOVKA

Japanci napravili uređaj koji čita snove

objavljeno prije 11 godina i 2 mjeseca

Snovi nam često zadaju prilične muke, jer rijetko možemo otprve shvatiti što nam zapravo naša podsvijest poručuje, ali japanski znanstvenici iz Neurobiološog laboratorija… više »

ODGOJNE METODE

Pet dječjih pitanja na koja ni odrasli ne znaju odgovor

objavljeno prije 11 godina i 2 mjeseca

Zašto je mjesec ponekad vidljiv i po danu? Zašto je nebo plavo? Hoćemo li ikada otkriti vanzemaljce? Koliko je Zemlja teška? Kako avioni ostaju u zraku? Ako je vjerovati… više »

OTKRIĆE

Otkopano 30-ak malih piramida u Sudanu

objavljeno prije 11 godina i 2 mjeseca

Piramide su izgrađene pri kraju postojanja bogatog kraljevstva Meroe, između 100. i 200. godine prije Krista. Otkrili su ih Claude Rilly i članovi njegova tima u mjestu Sedeingi. Nekropola s… više »

NOVA SAZNANJA

Komet je uništio dinosaure

objavljeno prije 11 godina i 2 mjeseca

Istraživači iz New Hampshirea smatraju da je krater Chicxulub promjera 180 km na meksičkom poluotoku Yucatan izdubio manji objekt nego što se ranije mislilo, pišr BBC. Mnogi… više »

WTF?!

Četiri asteroida prohujala kraj Zemlje u tjedan dana

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Iako se stalno govori da će se ljudi rod uništiti sam, bez ičije pomoći, postaje sve izvjesnije da ova naša kugla blata ipak nije tako malena da se može mirno vrtjeti oko Sunca… više »

WTF?!

Asteroid promjera 80 metara prolijeće kraj Zemlje

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Asteroid 2013ET približava se Zemlji velikom brzinom i oko podneva bi trebao biti najbliže našoj planeti.  Nakon što je prošli poslao komade na Zemlju koji su u… više »

JEZERO VOSTOK

Nepoznata bakterija pronađena u podzemnom jezeru na Antarktici

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Jezero Vostok na Antarktici, smješteno na dubini od 4 kilometra ispod površine vječnog leda na Antarktici golicalo je maštu istraživača sve dok nisu doveli… više »

RAZLIKE

Ženski je mozak manji i učinkovitiji

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Već se odavno zna da je ženski mozak osam posto manji od muškog, pa znanstvenike cijelo vrijeme zanima kako je moguće da su žene inteligentne jednako kao i muškarci unatoč toj,… više »

DRUŠTVENOST

Što broj prijatelja govori o vašoj inteligenciji?

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Iako je veličina ljudskog mozga do sada u više navrata bila povezivana s različitim pozitivnim i negativnim osobinama, još ju nitko nije vezivao uz broj prijatelja. Ipak,… više »

RED PLANET

Traži se bračni par za put do Marsa i natrag

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Možda nije ponuda za posao iz snova, no ako ste mladi par, zdravi, snažni i pametni, Dennis Tito ima posao za vas - put do Marsa i natrag u trajanju od 501 dana. Plaća se još ne zna,… više »

SPOOKY

Zombi stanice rade bolje nego kad su bile žive

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca

Zombi stanice stvorene na Sveučilištu New Mexico prilično su zastrašujuća stvar - napravljene su od silicijske kiseline koja je u potpunosti preuzela strukturu organske stanice… više »

OPA!

Ruski meteorit bio je težak 10 tisuća tona!

objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca