MOZAK

Otkriveno je zašto je Einstein bio genije

Genijalni Albert Einstein predstavlja oduvijek zagonetku za istraživače, a legende koje se šire oko njega samo odmažu u procesu spoznaje zašto je taj čovjek bio toliko ispred… više »

EEEEEEK!!!

Najneugodniji zvuci na svijetu

Ima zvukova toliko neugodnih da nam izazivaju fizičke reakcije poput nelagode, ubrzanog disanja, znojenja, rasta pulsa i sličnog, a novo istraživanje Sveučilišta Newcastle otkrilo je… više »

IQ

Duljina školovanja utječe na kvocijent inteligencije

Što duže djeca i mladi ljudi pohađaju školu odnosno obrazuju se, to je njihov kvocijent inteligencije viši, pokazala je nova studija norveških znanstvenika pod… više »

RAZLIKE

Žene i muškarci vide svijet drugačije

Da je mozak žena i muškaraca različit po nekim procesima, poznato je već neko vrijeme, a sad se može reći s punom sigurnošću da različiti spolovi različito vide svijet oko sebe.… više »

GREŠKA

Rusi vratili vezu sa satelitima

Ruski sateliti i Međunarodna svemirska postaja ponovno normalno funkcioniraju i komuniciraju s ruskom svemirskom agencijom nakon rekonfiguracije komunikacije s civilnim satelitima koja je… više »

SADA!

Pratite potpunu pomrčinu Sunca uživo

Upravo počinje potpuna pomrčina Sunca vidljiva sa sjevera Australije, gdje je upravo izašlo Sunce i odmah je počela pomrčina. Napredak tehnologije omogućava nam živi prijenos, pa… više »

SHENZHOU 10

Kina sljedeće godine šalje novu posadu u svemir

Kina nastavlja sa svojim ambicioznim svemirskim programom lansiranjem svemirskog broda Shenzhou 10 s ljudskom posadom tijekom sljedeće godine, prema riječima visokog dužnosnika svemirskog… više »

ljudski mozak
ČUDO?

Hoćemo li moći utjecati na protok vremena?

Svi znamo onaj osjećaj kad se bliži nešto loše, pa vrijeme protječe naizgled munjevitom brzinom, a jednako tako smo igrali Tetris ili nešto slično čekajući kraj radnog… više »

NOVOTARIJE?

Gledajte ISS kad prelazi preko vaše kuće

Međunarodna svemirska postaja slavi 12. godišnjicu kontinuiranog života i rada astronauta i u čast te obljetnice NASA je ponudila uslugu ljudima koji žele vidjeti ISS kad prelazi iznad… više »

crvoto?ina svemir
TEORIJA

Naša svijest je program kvantnog računala?

Kako tvrde dva znanstvenika, svijest ili duša je zapravo program kvantnog računala u našem mozgu koja može nastaviti egzistenciju u svemiru nakon smrti. Znanstvenici su na taj… više »