Kako je Ferdinand Magellan promijenio svijet

objavljeno prije 5 godina

Ferdinand Magellan pred 500 godina isplovio je na prvi put oko Zemlje i time promijenio svijet, postavši uzor budućim istraživačima. Magellan je isplovio u rujnu 1519. iz… više »

STVARNO?

Odakle starim Egipćanima željezo još u doba prvih piramida?

objavljeno prije 5 godina

„Eksperimentalni arheolog" Dominique Görlitz - zapravo, makar je stekao doktorat, studirao je sport i biologiju na Učiteljskoj školi u Jeni - je već poduzeo čitav niz… više »

Otkriveno 9 tisuća godina staro naselje kraj Jeruzalema

objavljeno prije 5 godina

Izraelski arheolozi su nedavno, prije početka izgradnje autoceste otkrili veliko 9000 godina staro neolitičko naselje pet kilometara od Jeruzalema, pišu izraelski mediji pozivajući se… više »

Turistički Sojuz za letove na Mjesec - 400 milijuna dolara

objavljeno prije 5 godina

Trošak nadogradnje svemirskog broda modela "Sojuz" za letove na Mjesec preliminarno se procjenjuje na 400 milijuna dolara, izjavio je izvršni direktor ruske svemirske agencija… više »

OPREZNO

Tutankamonova mumija zabrinula znanstvenike

objavljeno prije 5 godina

Arheolozi su zabrinuti zbog planova da se mumija faraona Tutankamona prebaci iz grobnice u Dolini kraljeva na jugu Egipta u glavni grad Kairo gdje bi trebala biti izložena u novome muzeju.… više »

BRAVO

Indija uspješno lansirala rover na Mjesec

objavljeno prije 5 godina

Indijska svemirska agencija izvijestila je da je uspješno lansirala dugo očekivanu misiju na Mjesec koja je odgođena prošli ponedjeljak nedugo prije lansiranja… više »

PITANJE

Treba li zaštititi artefakte ostavljene na Mjesecu?

objavljeno prije 5 godina i 1 mjesec

Tri rovera, šest američkih zastava, deseci sonda koje su uspješno sletjele na Mjesec ili su ondje pale, razni alati, kamere i smeće: na Mjesecu su, kao rezultat brojnih… više »

Mjesec
EHHH...

Indija odgodila misiju na Mjesec

objavljeno prije 5 godina i 1 mjesec

Dugoočekivana indijska misija na Mjesec odgođena je u ponedjeljak ujutro nedugo prije lansiranja zbog tehničkog problema, objavila je Indijska svemirska agencija (ISRO), prenose agencije.… više »

Europa ima slane oceane - pune života?

objavljeno prije 5 godina i 1 mjesec