Život
PRISTUP OMOGUĆEN

Facebook nakon najgoreg pada u četiri godine opet radi

Facebook je ponovno proradio nakon što je bio nedostupan dva i pol sata u četvrtak kasno navečer i petak u noći a programer socijalne mreže je na svom blogu izvijestio da je to bilo… više »

OKSITOCIN

Oslobodite se sramežljivosti uz samo par udaha

Kemikalija koja nosi naziv ˝hormon ljubavi˝ povećava empatiju i povezanost, posebno među roditeljima i djecom. No sad su istraživači otkrili da poboljšava i socijalne vještine… više »

SVETI GRAL MLADOSTI

Uskoro stiže pilula koja usporava starenje

Izumitelj, profesor Vladimir Skulachev, tvrdi kako će se pilula naći na tržištu za dvije godine. Ruski znanstvenik sa Sveučilišta Moskva, objašnjava kako lijek djeluje po… više »

NESTALA SREDIŠTA

Napušteni gradovi - gdje su nestale nekadašnje metropole?

Diljem svijeta nalaze se antički gradovi koje je progutala zemlja. Njihove ostatke danas obilaze turisti, a arheolozima zadaju mali milijun pitanja. Gdje i zašto su nestali nekad… više »

FILANTROP

Kineski Bill Gates poklanja 560 milijuna eura

Chen Guangbiao, 42-godišnji Kinez kojega se bogatsvo procjenjuje na 560 milijuna eura, predstavlja se kao najveći filantrop u Kini i najavljuje da će bogatstvo pokloniti karitativnim… više »

QUECHUA

Peru: Otkriveno pismo s tragovima izumrlog jezika

Arheolozi su na nalazištu u Peruu pronašli pismo na čijoj su poleđini ispisani brojevi na izumrlom jeziku kojim su govorili narodi sjevernoga Perua. Međunarodna skupina… više »

SLUŠAJTE RAZUM

Uštedite novac kroz pametan šoping

Usprkos snažnom udaru po novčaniku (od povećanih troškova do srezanih plaća), šoping i dalje ostaje glavna zanimacija u zemlji. Ali nije na odmet podsjetiti kako je poželjno… više »

KONTROLA CIKLUSA

Qlaira - prva kontracepcijska pilula bazirana na prirodnom estradiolu

Tvrtka Bayer Schering Pharma predstavila je danas pilulu Qlairu, prvu kontracepcijsku tabletu koja oslobađa prirodni estradiol, identičan estrogenu, hormonu ženskoga tijela. Qlaira se na… više »

LARAMIDIA

Otkrivene dvije nove vrste rogatih dinosaura

Fosili dvije nove vrste dinosaura s velikim rogovima, bliskih slavnom biljožderu triceratopsu, otkrivene su na zapadu SAD-a, objavili su paleontolozi u srijedu. Novi dinosauri, od kojih jedan… više »

NOVI PRISTUP

Pilule umjesto vježbanja - rješenje za neizlječive ljenjivce

U redu, toliko ste lijeni da to prelazi granice zdravog razuma što znači da vas je zamisliti u teretani kako vježbate ravno znanstvenoj fantastici. Ali ne brinite jer bi se na… više »

FORBES

Bill Gates i dalje najbogatiji Amerikanac

Osnivač Microsofta Bill Gates i dalje je, 17 godinu zaredom, najbogatiji Amerikanac, objavio je u srijedu časopis Forbes. Gatesovo bogatstvo procjenjuje se na 54 milijarda dolara, odnosno… više »

HRANA KOJA LIJEČI

Bole vas leđa? Onda isprobajte ove namirnice

Generalno, vježbanje i dodatna pažnja na držanje tijela dovoljna je da se olakša bol u leđima. No, svoj rizik možete smanjiti i pravilnim odabirom odgovoarajuće hrane. Određeni dokazi… više »

NEPOTREBNA BOL

Nemojte se mučiti u štiklama, muškarci ih ionako ne primjećuju

Muškarci navodno ne mogu procijeniti nosi li žena štikle na temelju njezinog hoda. Stručnjaci sa Sveučilišta Northumbria proučavali su muške reakcije na ženski hod… više »

VRIJEME TEČE

Koliko će nam trebati da pronađemo novu Zemlju?

Naime, dva istraživača iskoristila su stupanj pronalaska egzoplaneta u prošlosti kako bi predvidjeli da bi se prvi naseljivi planet sličan Zemlji mogao pojaviti u svibnju 2011. 1965.,… više »