Život
OPREZ

Novi dokazi da solarij izaziva rak kože

Novo istraživanje vjerojatno će još više smanjiti broj pokolnika solarija. Naime, solariji, koji su već povezani s povećanim rizikom razvoja najopasnijeg raka kože -… više »

DŽEPNA VENERA

Najniža žena na svijetu visoka je nepuna 63 centimetra

Svega 62,8 centimetara visoka je najniža žena na svijetu, čime je ova gimnazijalka iz Indije ušla i u Guinnessovu knjigu rekorda, javlja Hina. Jyoti Amge je dobila tu titulu na 18.… više »

DOBRODOŠLI U 21. STOLJEĆE

Sintetička biologija - disciplina koja će seks učiniti potpuno zastarjelim

Područje znanosti poznato pod nazivom „sintetička biologija" bavi se pronalaskom umjetnog života i još je uvijek u svojim povojima. Pa ipak, milijarder i poduzetnik Craig Venter,… više »

ZBOGOM ANONIMNOSTI

Želiš pisati blog? Pošalji zahtjev i čekaj dozvolu tri mjeseca

Prema zahtjevu pekinških gradskih vlasti svi korisnici internetskih stranica za mikroblogere moraju se prijaviti svojim pravim imenom i prezimenom i čekati tri mjeseca za odobrene… više »

U PARLAMENTU

Ministricu promašio luster za svega nekoliko centimetara

Svega nekoliko centimetara dijelilo je nizozemsku ministricu zdravstva od potencijalno opasne ozljede, nakon što je pokraj nje pao luster s visokog stropa nizozemskog parlamenta,… više »

LULUVISE.COM

Facebook za žene - muškarcima pristup strogo zabranjen

Kad bi netko odlučio pokrenuti društvenu mrežu koja omogućuje muškarcima da razmjenjuju slike svojih bivših djevojaka, žena i ljubavnica jedni s drugima te ih ocjenjuju… više »

OŠTEĆENJE SPERMIJA

Djeca očeva pušača imaju znatno veće šanse da obole od leukemije

Rezultati jednog australskog istraživanja pokazali su šokantne podatke - djeca čiji su očevi pušili u vrijeme njihova začetka imaju znatno veće šanse da obole od akutne… više »

VISOKO MIŠLJENJE O SEBI

Samozavaravanje je ključ za ljubavni uspjeh

Novo znanstveno istraživanje pokazalo je da zgodni muškarci ne razumiju signale koje im šalju zainteresirane žene, dok ostali muškarci, pogotovo oni koji traže vezu za… više »

dna, dnk
REVOLUCIONARNO OTKRIĆE

Hrvatski znanstvenik otkrio da geni mogu i spontano nastati

Molekularni genetičar dr. Tomislav Domazet-Lošo s Instituta Ruđer Bošković i prof. Diethard Tautz s Instituta Max Planck za evolucijsku biologiju u novom su istraživanju… više »

REVOLUCIONARNO OTKRIĆE

Pranje odjeće uskoro odlazi u povijest

Kineski znanstvenici javljaju kako su uspjeli kreirati pamučni materijal koji kada se izloži dnevnom svijetlu sam čisti od mrlja i bakterija, piše Physorg. Novi samočisteći pamučni… više »

POMOĆ UGROŽENIMA

Google donirao 11,5 milijuna dolara za borbu protiv modernog ropstva

Google donira 11,5 milijuna dolara za borbu protiv suvremenog ropstva koje zahvaća 27 milijuna ljudi u svijetu, rekla je ta tvrtka u srijedu, javlja Hina. Ta donacija vjerojatno jedna od… više »

POTRAGA ZA SAVRŠENIM

Imamo matematički odgovor na vječno pitanje - Zašto ste još uvijek sami?

Jednog je kišnog dana gospodnje 1999. stanoviti znanstvenik i matematičar Tristan Miller zaključio kako su njegove šanse da ikada nađe djevojku minimalne. Budući da mu nije… više »