Lifestyle BODY&SOUL
SAVJETI

Spriječite bore s dva jednostavna sastojka

objavljeno prije 22 dana i 19 sati

Bore dolaze s godinama i nije ih lako izbjeći, no zato se mogu odgoditi i ublažiti, a sve što vam treba za to su dva jednostavna sastojka - vitamin E i maslinovo ulje.… više »

ISPROBAJTE :)

Odličan razlog za svakodnevnu šetnju

objavljeno prije 23 dana i 10 sati

Kombiniranje 30 minuta jutarnjeg vježbanja s kratkim šetnjama tijekom dana može pomoći u kontroli krvnog tlaka, pokazuje australsko istraživanje. Dodavanje trominutnih šetnji… više »

STVARNO?

Važnije je koliko puta idete na odmor od trajanja

objavljeno prije 23 dana i 13 sati

Godišnji odmori počinju se planirati u rano proljeće - a glavno je pitanje koliko dugo ćete biti tamo, no izgleda da bi se umjesto toga trebali zapitati koliko ćete puta ići na odmor.… više »

MLJAC

Proljetni detox smoothie

objavljeno prije 23 dana i 19 sati

Promjene u prirodi dolaskom proljeća osjećaju se i u našem tijelu - proljetni umor osjeća velik broj ljudi, a kako bismo ga ublažili treba prilagoditi prehranu. Izmjena… više »

Požurite! / Pixabay
ZNATE LI?

Koliko hodanja stvarno skida kilograme

objavljeno prije 24 dana i 10 sati

Trening visokog intenziteta nije nužan za gubljenje kilograma. Dovoljno je, kažu kineziolozi, hodati. Bilo da volite brzu, kratku šetnju ili duge večernje, sve ulazi u ovaj oblik… više »

m

Stalno kasnite? Vi ste sretniji od ostalih!

objavljeno prije 24 dana i 17 sati

Koliko ste puta ispod oka pogledali kolegu koji, po običaju, kasni i ulazi u ured s osmijehom na licu, bez ikakve grižnje savjesti? Vjerojatno više nego jednom, a razlika između vas i… više »

SAVJETI

Kada stvarno trebate baciti hranu?

objavljeno prije 24 dana i 19 sati

Bacanje hrane postaje sve veći problem - količine koje svake godine završe u smeću rastu gotovo eksponencijalno, a krivca možemo pronaći i u estetici, jer čim više ne izgleda… više »

ZNATE LI?

Koliko se tijelo mijenja s godinama

objavljeno prije 25 dana i 10 sati

Tijelo se svakodnevno mijenja, no, mi to ne možemo odmah primijetiti. Često pomislimo kako se ništa ne mijenja, jer nas ništa ne boli. Bright Side je izdvojio nekoliko promjena… više »

AHA!

Ugljikohidrat koji treba obavezno izbjegavati

objavljeno prije 25 dana i 13 sati

Masne naslage oko središnjeg dijela tijela mogu ukazivati na kroničnu upalu u vašem tijelu, što može dovesti do kardivaskularnih bolesti, raka i artirtisa.… više »

Olakšajete si simptome na pametan način/Pixabay
EH, DA...

Navike koje će vam upropastiti imunološki sustav

objavljeno prije 25 dana i 15 sati

Loše navike mogu vas koštati zdravlja, pa evo devet loših navika koje će djelovati loše na vaš imunološki sustav. Alkohol - alkohol… više »

EHHH...

Restorani su krivi za pretilost

objavljeno prije 25 dana i 19 sati

Restorani su postali glavni vid prehrane u razvijenom svijetu već odavno, no jednako tako se i u siromašnijim krajevima svijeta sve češće jede vani, na ulici kako bi se… više »

SAVJETI

Znojite li se previše i što napraviti?

objavljeno prije 26 dana i 10 sati

Znojenje nije najugodnija prirodna pojava, ali je sasvim normalna, da ne kažemo prijeko potrebna za naše zdravlje. Znojimo se kako bi regulirali temperaturu tijela i na taj se način… više »

SAVJETI

Što se radi kad osjećate da ćete se razboljeti?

objavljeno prije 26 dana i 13 sati

Znate onaj osjećaj kad vas počne sve lagano boljeti, pa i glava, a prolaze vas valovi hladnoće i drhtavice? Jasno vam je da ćete se razboljeti, no što ćete napraviti? Progutati… više »

EH, DA... :)

Kako kupujete - emocijama ili novcem?

objavljeno prije 26 dana i 15 sati

Trgovine u koje ulazimo procjenjujemo baš kao i ljude - potrebno nam je samo sedam sekundi za stvaranje prvog dojma, i to gotovo potpuno nesvjesno. Čak 95% naših aktivnosti,… više »

VESELJE

Spontanost je bolja od organiziranosti?

objavljeno prije 26 dana i 17 sati

Organizirane osobe ponose se time što uvijek znaju što trebaju napraviti i kada, pa kad im dan ide kao po špagici ponekad s visoka gledaju na "kampanjce" koji spontano… više »

skrolaj na vrh