Lifestyle BODY&SOUL
MLJAC

Hrana stogodišnjaka iz domaćeg vrta

objavljeno prije 13 dana i 23 sata

Plave zone su četiri područja na svijetu u kojima ima najaviše stogodišnjaka - Sardiniji, Okinawi, Loma Lindi i Nicoyi. Naravno, svi se pitamo što jedu ti ljudi da su… više »

SAVJETI

Talog od kave kao univerzalna pomoć

objavljeno prije 14 dana i 14 sati

Talog od kave obično završi u slivniku, jer niti ne razmišljamo kako bismo ga mogli upotrijebiti u kućanstvu.  No, radi se zapravo o vrlo korisnoj stvari koja nam može… više »

ZNATE LI?

5 koristi za zdravlje od slanutka

objavljeno prije 14 dana i 17 sati

Slanutak je jedna mahunarki koju najčešće preskačemo kad odabiremo što ćemo skuhati za ručak u trgovini, no zapravo na taj način podcjenjujemo ovu višestruko korisnu… više »

SAVJETI

Krenite s pozitivnim promjenama - sada!

objavljeno prije 14 dana i 19 sati

Dosta vam je svega? Svi oko vas napreduju, uživaju u životu dok vi kradete bogu dane na nekom glupom poslu, nezadovoljni i nesretni? E pa, u tom je slučaju pravo vrijeme da… više »

PRIRODNO

Omega-3 umjesto lijekova za ADHD?

objavljeno prije 14 dana i 21 sat

Omega-3 masne kiseline mogu poboljšati koncentraciju kod djece s poremećajem pozornosti s hiperaktivnošću (ADHD) kao i lijekovi, no samo kod one čije su razine omege-3 u krvi… više »

UPS!

Mijenjate li posteljinu jednom tjedno?

objavljeno prije 14 dana i 23 sata

Digli ste se ujutro, obavili rutinu i na kraju priče složili krevet... i vjerojatno vam nije palo ni na kraj pameti promijeniti posteljinu. Da, govorimo o vječnom pitanju - koliko dugo… više »

AJOJ

Koliko buke proizvodi čovječanstvo i s kojim posljedicama

objavljeno prije 15 dana i 14 sati

Ljudska buka može imati negativni utjecaj na neke životinje, no novo istraživanje objavljeno u srijedu pokazuje da se buku koju stvaramo treba tretirati kao "velikog svjetskog zagađivača".… više »

SAVJETI

Vježbe istezanja - koliko su zapravo važne

objavljeno prije 15 dana i 17 sati

Vježbe istezanja nakon treninga važne su koliko i sam trening, no uvijek se postavlja isto pitanje - koliko dugo ih trebamo raditi? Pilates instruktorica Samantha Pell za portal Well and… više »

SAVJETI

Namirnice bogate proteinima koje trebamo jesti svakodnevno

objavljeno prije 15 dana i 19 sati

Proteini ili bjelančevine esencijalni su za organizam. Unosimo ih najviše kroz meso, osobito piletinu i govedinu, no postoje i ostali izvori koji bi se trebali naći redovito na tanjuru… više »

SAVJETI

9 prirodnih načina poboljšavanja pamćenja

objavljeno prije 15 dana i 21 sat

Postali ste zaboravni? Sigurno se pitate mogu li svakodnevne navike poboljšati pamćenje na neki način, a odgovor je - ponekad mogu, barem tako tvrdi liječnik i znanstvenik na… više »

SAVJETI

Kako ublažiti kašalj i grlobolju

objavljeno prije 15 dana i 23 sata

Kašalj je refleks koji vaše tijelo koristi da bi očistilo dišne ​​putove. Iako je kašalj čest kada ste bolesni, kašalj može biti uzrokovan i… više »

SAVJETI

5 navika najuspješnijih žena

objavljeno prije 16 dana i 14 sati

Ženama se napredovanje u poslu i životu rijetko je događa slučajno. Umjesto toga, to obično uključuje naporan rad, upornost i korisne navike. Kada je u pitanju uspjeh… više »

PRIPAZITE

Zašto žene moraju spavati dulje?

objavljeno prije 16 dana i 17 sati

Nedostatak sna kod starijih žena dugoročno može rezultirati krhkijim kostima, pokazalo je novo istraživanje američkih znanstvenika. Studijom je uočen 22 posto veći rizik od niske… više »

SAVJETI

5 dobrih razloga da jedete ljute papričice

objavljeno prije 16 dana i 19 sati

Ljute namirnice pomažu sagorjeti kalorije, štite srce, pomažu kod bolova u trbuhu, smanjuju bol te nas čine sretnima, no ljute papričice same imaju nekoliko dobrobiti, navodi… više »

LOŠE...

Djeca su sve manje fizički aktivna

objavljeno prije 16 dana i 21 sat

Razina fizičke aktivnosti djece značajno se smanjuje tijekom osnovnoškolskog obrazovanja, pokazala je studija znanstvenika sa Sveučilišta Bristol. Ona upućuje na to da je… više »

skrolaj na vrh