Potrošačima najbitniji okus i cijena hrane, kvaliteta nevažna
Stavljanje kalorijske vrijednosti na hranu neće spriječiti ljude da se hrane nezdravo
Istraživači su otkrili da iako potrošači postaju svjesniji oko toga što i koliko jedu, činjenice neće baš utjecati na ono što kupuju. Cijena i ukus toliko su snažni stimulansi da naprosto potiskuju želju za zdravom prehranom.
Dr. Brian Elbel, koji je proveo istraživanje za Sveučilište New York, navodi kako su potrebni drugi načini reduciranja kalorijskog unosa. "Važno je shvatiti da samo etiketiranje hrane nije dovoljno jak utjecaj kojim bi se smanjila stopa pretilosti." Dr. Elbel i njegov tim proveli su istraživanje kada su vlasti New Yorka odlučile uvesti politiku označavanja hrane i kalorijskih vrijednosti u svim fast food restoranima.
Usporedili su promjene u prehrambenim navikama New Yorka i New Jerseya gdje se takva politika nije primjenjivala. Otkriveno je da iako su ljudi bili više svjesni oko toga što jedu, i dalje su nastavili konzumirati u kupovati nezdravu i kaloričnu hranu.
Dr. Elbel i kolege anketirali su 427 roditelja i tinejdžera u fast food restoranima prije i nakon primjene novog zakona. Studija nije otkrila promjenu u broju kalorija koje su servirali restorani. Tinejdžeri bi prosječno konzumirali 725 kalorija, a roditelji oko 600. Okus hrane bio je najvažniji razlog za kupovinu, dok je cijena uzimana u obzir u preko 50 posto slučajeva. Samo četvrtina ispitanih izjavila je kako kontroliraju unos hrane s obzirom na etiketu.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar