Pseća kućica lansirna u orbitu

objavljeno prije 3 godine i 5 mjeseci

Poletio je u subotu ujutro na lanseru iz zrakoplovne baze Vandenberg u Kaliforniji. Satelit bi trebao precizno izmjeriti promjene razine mora koje se smatraju ozbiljnom posljedicom klimatskih… više »

BRAVO

Crew Dragon pristala na ISS

objavljeno prije 3 godine i 5 mjeseci

Kapsula SpaceX-a Crew Dragon s četvoro astronauta - troje Amerikanaca i jednim Japancem - pristala je na ISS 27 sati nakon što je lansirana iz NASA-inog centra Cape… više »

SPACE X

Crew dragon ponovno kreće na ISS

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

NASA je u utorak službeno odobrila kapsulu Crew Dragon koju je konstruirao SpaceX za prijevoz svojih astronauta na redovitim letovima, ocijenivši ju sigurnom. SpaceX, tvrtka koju je… više »

Plavi mjesec obasjat će Noć vještica

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

Plavi mjesec iliti blue moon je večeras, baš kao naručen za Halloween - Samhain. Uz to, Mjesec je trenutno u apogeju, tj. bliže je nego inače i ovoga će nam puta izgledati još… više »

Psyche je najskuplji asteroid u svemiru?

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

Povodom istraživanja sastava asteroida 16 Psyche, objavljenog u The planetary science journal, voditeljica istraživanja dr. Tracy Becker kazala je za Independent: "Psyche… više »

ZANIMLJIVO :)

Prije ćete se zaraziti u trgovini nego u avionu

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

Izvještaj škole javnog zdravlja pokazuje da se rizici "mogu smanjiti na vrlo niske razine kroz kombinaciju mjera za kontrolu zaraze". Istraživanje je financirala grupacija… više »

NASA

Dokazana voda na osunčanoj površini Mjeseca

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

Još prije pet dana NASA je za 17 sati po srednjoeuropskom vremenu najavila objavu "uzbudljivog novog otkrića o Mjesecu". Tako je i bilo. NASA-ini stručnjaci projekta… više »

ISS

Vratili se s ISS-a nakon pola godine

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

Ruski kozmonauti Anatolij Ivanišin i Ivan Vagner te američki astronaut Chris Cassidy uspješno su sletjeli na Zemlju nakon što su pola godine proveli na Međunarodnoj… više »

LOŠE...

I najdublji dijelovi oceana postaju topliji

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

"U proteklih su nekoliko godina svi pretpostavljali da duboki oceani miruju. Nismo zamijetili promjene", rekao je oceanograf Chris Meinen iz NOAA-e. "No svaki put kada provjeravamo… više »

WTF?!

Novi organ pronađen u - glavama svih nas?

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

Nizozemski liječnici slučajno su uočili ovaj "do sada nepoznati organ" kada su putem napredne vrste skeniranja PSMA PET/CT pregledavali pacijente s rakom prostate. Primijetili su ga na… više »

BRAVO

Osiris-REX spustio se na Bennu

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

Operacija u trajanju od 16 sekundi zahtijevala je visoku preciznost , a uspješno je obavljena na udaljenosti od čak 330 milijuna kilometara od Zemlje. Slike uzoraka s asteroida će… više »

NASA je odabrala - Nokiu

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

Prema ugovoru s NASA-om, Nokia bi izgradila prvi 4G komunikacijski sustav u svemiru do 2022. godine čime bi otvorila vrata održivoj ljudskoj prisutnosti na Mjesečevoj površini.… više »

BORBA

I Kina ima letjelicu za više letova u svemir

objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci

Misija je držana ispod radara, a državni mediji tek trebaju objaviti fotografije ili snimke polijetanja i slijetanja svemirske letjelice. Još ne postoje detalji o tehnologiji koja je… više »

NASA

Potpisan sporazum o istraživanju svemira

objavljeno prije 3 godine i 7 mjeseci

NASA je u svibnju potaknula globalnu debatu o osnovnim principima života i rada ljudi na Mjesecu, skiciravši, kako su rekli, osnovna pravila budućeg međunarodnog saveza za istraživanje… više »

DRUGI?

Bio je još jedan svemir prije?

objavljeno prije 3 godine i 7 mjeseci