NAPOKON

Perseverance napokon krenuo

objavljeno prije 3 godine i 9 mjeseci

Raketa Atlas 5 lansirana je s Cape Canaverala i prve faze leta i odvajanja potisnih dijelova letjelice prošle su prema planu. Misija na Mars američke svemirske agencije NASA-e vrijedna… više »

UPS!

Asteroid se kreće prema Zemlji

objavljeno prije 3 godine i 10 mjeseci

Asteroid se trenutačno nalazi blizu Marsa i očekuje se da će proći blizu Zemlje za oko milijun godina, izvijestio je SPACE India, privatni institut na kojemu su dvije… više »

HMMM...

Vrijeme je da odemo na Mars?

objavljeno prije 3 godine i 10 mjeseci

NASA-in program ljudskog istraživanja Mjeseca, Artemis, predviđa ponovno slanje ljudi na Zemljin prirodni satelit do 2024. i korištenje ondje stečenih iskustava kao pripremu za Mars.… više »

STONEHENGE

Riješena tajnu porijekla megalita u Stonehengeu

objavljeno prije 3 godine i 10 mjeseci

Geokemijsko istraživanje ukazuje da 50 od 52 gomena svijetložuta kamena bloka, poznata kao sarseni, potječu iz 25 kilometara udaljenog nalazišta West Woods na rubu područja Wiltshire… više »

Probuđeni pradavni mikrobi u laboratoriju

objavljeno prije 3 godine i 10 mjeseci

Istraživanje ukazuje na nevjerojatnu sposobnost opstanka jednog od prvih i najprimitivnijih oblika života na Zemlji tijekom više desetaka milijuna godina, gotovo u potpunosti bez… više »

Sklapa se ITER, čudo nuklearne fuzije

objavljeno prije 3 godine i 10 mjeseci

Komponente za revolucionarni multinacionalni projekt ITER stizale su u malu općinu Saint-Paul-les-Durance iz svih krajeva svijeta proteklhm mjeseci. Sada je potrebno spojiti komponente da bi… više »

Drevni narodi stigli ranije do Amerike

objavljeno prije 3 godine i 10 mjeseci

Prema njima, ljudi su živjeli u "novom svijetu" još pre 33.000 godina, što je duplo ranije nego što se do sad vjerovalo, piše BBC. Najnovije otkriće zasnovano… više »

Što je stvorilo ovaj krug u Sahari?

objavljeno prije 3 godine i 10 mjeseci