Najstariji australski spiljski crtež

objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec

Umjetničko djelo australskih starosjedilaca otkriveno je, zajedno s prikazima ostalih životinja na stropu spilje u sjeverozapadnoj australskoj regiji Kimberley.   "Glavna nam je… više »

GLADNI...

Mladunčad T-Rexa uništila manje vrste dinosaura

objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec

Ukratko, T-rexovi su bili štetna bića bez svake sumnje, jer studija objavljena u četvrtak u časopisu Science, odgovara na nepoznanicu zašto su dinosauri vladali zemljom prije… više »

PERSEVERANCE

NASA objavila panoramsku fotografiju Marsa

objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec

Fotografija koja je sastavljena od nekoliko snimaka koje je načinilo vozilo, pokazuje rub kratera Jezera u kojemu je, misle znanstvenici, bilo duboko jezero u koje se ulijevala… više »

BRAVO

Perseverance se sjajno spustio na Mars

objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec

Perseverance, NASA-in novi rover jučer se uspješno spustio na Mars i poslao prve fotografije s mora Jezero - zanimljivo, nadjeveno po imenu malog bosanskog grada. "Dobra je vijest da… više »

Perseverance se spušta na Mars

objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec

Misija "Mars 2020", pokrenuta krajem srpnja s Floride, uključuje najveće vozilo ikad ondje poslano.  Stvoreno je u NASA-inom laboratoriju za mlazni pogon, teži tonu i ima robotsku… više »

Pivovara stara 5 tisuća godina

objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec

Arheolozi su u egipatskom gradu Abydosu otkrili 5000 godina staru pivovaru koja je mogla proizvesti tisuće litara piva, objavilo je egipatsko ministarstvo turizma i starina. Ministarstvo… više »

ZANIMLJIVO

Britanski znanstvenici otkrili klorovodik na Marsu

objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec

Znanstvenici se uglavnom slažu da je Mars u prošlosti obilovao tekućom vodom, s jezerima i rijekama. Danas je sva voda crvenog planeta uglavnom zarobljena u ledenim kalotama ispod… više »

Stonehenge je napravljen od starijih spomenika?

objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec