« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 16 godina
TEST - CITROëN JUMPY COMBI 2.0 HDI BUSINESS

Za obitelj ili posao

Bogato opremljeni Jumpy sa svojim simpatičnim dizajnom, iznimnom prostranošću, snažnim agregatom i bogatim paketom opreme predstavlja dobru priliku za kupnju, bilo da se radi o poslovnoj ili obiteljskoj namjeni

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Joško Šupić/CROPIX )
Više o

Citroen

,

Fiat

,

PSA

,

Jumpy

,

Citroen Jumpy

Novi kombi Jumpy, poveznica između Citroenovih lakogospodarskih vozila Berlinga i najnovijeg Jumpera, još će više ojačati položaj francuskog proizvođača s logom chevrona u ovom segmentu.
Nova generacija Jumpy-ija plod je suradnje PSA grupacije Peugeot Citroen i talijanskog Fiata na bazi dvije inačice: putničkoj kombi verziji do devet putnika i furgon verziji s ogromnim prtljažnim prostorom.

Luksuzni model

Na testu smo imali luksuzni putnički model Jumpyja s oznakom Business koji u odnosu na standardni model ima 122 mm dulji međuosovinski razmak, te za 208 mm veći stražnji prevjes.
Ukupno je dulji 330 mm od osnovne verzije s ukupnom dužinom od 5135 mm, te u ovoj izvedbi predstavlja izvrsnu alternativu velikim monovolumenima.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKEMOTOR: četverocilindrični, turbodizelski 16V;
OBUJAM: 1997 ccm;
SNAGA: 140 KS;
OKRETNI MOMENT: 320 Nm;
DIMENZIJE: 5135 x 1895 x 1942 mm;
MJENJAČ: ručni, 5 brzina;
UBRZANJE (od 0 do 100 km/h): 13,8 s;
NAJVEĆA BRZINA: 170 km/h;
POTROŠNJA: 6,5/7,4/9,5 l na 100 km;
PRTLJAŽNIK: 1200 l;
CIJENA: 30.370 EURA

Za šest putnika

Od njih je nešto siroviji, ali cijenom osjetno prihvatljiviji. Combi verzija Jumpyja raspoloživa u dvije duljine karoserije, te kao poluostakljeni ili ostakljeni model sa mogućnošću prijevoza do devet osoba.

Naš testni model imao je na raspolaganju dva reda sjedala i mjesta za šest putnika uz ogroman tovarni prostor. Ispod prednjeg poklopca je motor koji predstavlja vrh ponude u Jumpyiju - 2.0-litreni HDi turbodizelski agregat s common-rail sustavom izravnog ubrizgavanja goriva i filtrom čestica (FAP) snage 140 KS.

UnutrašnjostUnutrašnjost ovog kombija s bočnim kliznim vratima vrlo je slična onoj iz osobnih automobila, tako da novi Jumpy može poslužiti malim tvrtkama za gospodarske aktivnosti, a istodobno može biti prostrano i funkcionalno obiteljsko vozilo. Ispred vozača je smještena jednostavna i pregledna instrument ploča s bijelom podlogom i kromiranim obrubom instrumenata. Prekidači su logično i nadomak ruke smješteni, dok je mjenjač postavljen tako da ne smeta putniku koji sjedi na prednjem srednjem sjedalu.

Uz okretni moment od 320 Nm ovaj putnički kombi pojuri od 0 do 100 km/h za 13,8 sekundi, te postiže maksimalnu brzinu od 170 km/h. Motor radi mirno i uglađeno.

Iznimna prostranost

Mjenjač je ručni, šeststupanjski, gdje su niži stupnjevi prijenosa kraći zbog potrebe za živost u uvjetima svakodnevne gradske vožnje.

Bogata opremaOd sigurnosne opreme Jumpy ima zračne jastuke i ABS sustav, dok za udobnost paket sadrži dvozonsku automatsku klimu, putno računalo, svjetla za maglu, stražnje senzore za parkiranje...

Viši stupnjevi proračunati su za otvorenu cestu, te pogotovo autocestu kako bi se izvuklo ono najbolje. Bogato opremljeni Jumpy košta 30.370 eura, a sa svojim simpatičnim dizajnom, iznimnom prostranošću, snažnim agregatom i bogatim paketom opreme predstavlja dobru priliku za kupnju, bilo da se radi o poslovnoj ili obiteljskoj namjeni.

Piše: Piše: Zdravko Juričko
09.07.2008. 23:07:46
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh