BLOOD MOON

Krvavi Mjesec je noćas ... bojite li se?

Krvavi Mjesec je neobična nebeska pojava koja kombinira super Mjesec i potpunu pomrčinu Mjeseca. Super Mjesec nastaje kada se pun ili mlad mjesec nalazi najbliže Zemlji i iako je to… više »

ZANIMLJIVO

Nove spoznaje o Plutonu

New Horizons, sonda koja je u srpnju proletjela kraj Plutona nastavlja slati vrlo zanimljive fotografije te jedinstvene misije koje i dalje intrigiraju znanstvenike. "Površina… više »

OTKRIĆE

Otkrivena karika koja nedostaje?

Otkriće vrste Homo naledi temelji se na više od 1550 fosilnih ostataka dosad nepoznate vrste. Ostaci su pronađeni u nalazištu Dinaledi u Južnoafričkoj Republici. Među njima su… više »

Durrington Walls - stariji i misteriozniji od Stonehengea

Koristeći se naprednim tehnologijama poput georadarskog mjerenja, arheolozi su otkrili oko 90 kamena zakopanih ispod oko metar zemlje na lokaciji Durrington Walls, koja se nalazi manje od tri… više »

HMM :)

Što smo saznali o Marsu?

Roveri Opportunity i Curiosity već godinama istražuju površinu Marsa, no i dalje nisu dali odgovor na ključno pitanje - ima li života na Crvenom planetu? Teorije zavjere u tom su… više »

STVARNO?

Jednostavni članci draži su i znanstvenicima

Komplicirani, dosadni i predugi znanstveni članci nisu na glasu kao lako štivo, a ipak se svake godine objavljuju u velikom broju. Neki od njih postižu značajan uspjeh, a drugi prolaze… više »

NASA

Šestero dobrovoljaca u potpunoj izolaciji na - godinu dana

NASA je započela misiju HI-SEAS IV, pokušaj da šestero dobrovoljaca simulira put na Mars u kupoli izgrađenoj na Havajima koja je već ugostila tri istraživačke misije tog… više »

Pošaljite svoje ime na Mars

Ako već vi ne možete ići na Mars, sada to može vaše ime umjesto vas - NASA je objavila kako 2016. godine šalje robotsku misiju Insight na Mars i svi koji žele da… više »

OTKRIĆE

Rijetki tragovi dinosaura otkriveni kraj Hannovera

"Vrlo je neobično koliko je dugačak trag i u kakvom je odličnom stanju", rekao je za Reuters voditelj iskopavanja Benjamin Englich, govoreći o 90 neprekinutih otisaka stopala koji se protežu… više »

NAPREDAK

Mozak iz laboratorija je moguć

Mozak se može proizvesti u laboratoriju, pokazali su znanstvenici sa Sveučilišta Ohio State kojima je uspjelo napraviti gotovo potpuno verziju mozga, na stupnj razvoja fetusa starog… više »

AURORA BOREALIS

Fantastična snimka polarne svjetlosti iz svemira

NASA-in astronaut Scott Kelly je objavio video snimljen s Međunarodne svemirske postaje na kojem se vidi trenutak preleta preko područja Zemlje koje je obasjano polarnom svjetlošću.… više »

BRAVO

Slovenija će lansirati nanosatelit

Slovenija kreće u svemir lansiranjem nanosatelita koji je trenutno u fazi testiranja, a u orbitu bi trebao biti postavljen za manje od dvije godine. "Zadaća tog satelita bit će demonstracija… više »

NASA gradi nevjerojatan teleskop

James Webb Space Telescope u saradnji s NASA-om gradi najveći i najmoćniji svemirski teleskop koji je ikada poslan u orbitu, prenosi BBC. Ova suradnja će omogućiti veći i senzibilniji… više »

SCARY

Roboti se već mogu razmnožavati?

Rezultati istraživanja koje su proveli znanstvenici s Odsjeka za inžinjerstvo u Cambridgeu i Instituta za robotiku u Zurichu pokazali su da roboti ustvari mogu dizajnirati i testirati svoje… više »