Varilux banner
JWST

Nasljednik Hubblea skuplji od očekivanog

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

NASA je procijenila da će svemirski teleskop James Webb (JWST), koji bi trebao naslijediti Hubble, koštati oko 8,7 milijardi dolara, a u svemir bi se trebao lansirati u listopadu 2018.… više »

OTKRIĆA

Da se nije pario s neandertalcima, čovjek bi vjerojatno izumro

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

Izgleda da bi ljudska vrsta izumrla da se nije parila s revnom podvrstom te tako naslijedila gene zaslužne za borbu protiv mnogobrojnih virusa, tvrde američki izstraživači.  Parenje… više »

WOW

Pronađen planet dijamant

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

Novi planet puno je gušći nego bilo koji drugi poznat do sada i uglavnom se sastoji od ugljika. Zbog njegove gustoće znanstvenici su zaključili da je ugljik u kristalnom obliku pa je… više »

ŽIVOTINJSKI SVIJET

Hijene znaju računati

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

Američki su znanstvenici s Michigan State University otkrili da i hijene znaju računati, te im ta vještina pomaže u očuvanju vrste kao što pomaže i ljudima. Sposobnost brojanja… više »

ZAPANJUJUĆE

Pogledajte kako crna rupa usisava zvijezddu

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

Visokoenergetske čestice, koje se kreću gotovo brzinom svjetlosti, i zračenje najviših energija, rendgenske i gama-zrake, uspjevaju pobjeći iz malog, središnjeg područja crne… više »

TAJNA ŽIVOTA I SVEMIRA

Božja čestica vjerojatno ipak ne postoji

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

Čestica za koju znanstvenici vjeruju da je odigrala ključnu ulogu u nastanku svemira možda nikada nije ni postojala, priznali su jučer istraživači. Prošlog su mjeseca znanstveni rekli… više »

OSMIŠLJAVANJE STRATEGIJE

Hoće li ljudi u skoroj budućnosti moći kolonizirati svemir?

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

Putovanje u svemir vjerojatno je nešto što će započeti naša generacija, a završiti naši unuci. Jedna vladina agencija iz SAD-a dobila je zadatak da… više »

UDAR ASTEROIDA

Jesmo li spremni za opasne asteroide koji prijete Zemlji?

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

Asteroid veličine omanje američke savezne države pribiližava se našem planetu i više ga ništa ne može spriječiti da za 10 dana uništi sva živa bića na… više »

STVARANJE ŽIVOTA

U meteoritima pronađeni tragovi DNK

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

U meteoritima koji su pali u Australiji i na Antarktiku, tim je znanstvenika američke svemirske agencije NASA pronašao u meteoritima tragove adenina i guanina - dvije od četiri… više »

SUNCE PRIJETI

Solarne eksplozije sve jače, opasnost za elektroniku i telekomunikacije

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

Solarne bi oluje u sljedećih nekoliko dana mogle utjecati na satelitsku komunikaciju i električnu opremu na Zemlji, tvrde odgovorni u američkoj nacionalnoj Agenciji za oceane i atmosferu.… više »

SRETAN PUT!

NASA lansirala sondu Juno na petogodišnje putovanje

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca

Kako bi otkrili tajnu nastanka najvećeg planeta u našem sustavu, NASA je danas prema Jupiteru lansirala sondu Juno, piše Hina. Raketa Atlas duga 60 metara koja nosi Juno… više »

RED PLANET

Pronađena tekuća voda na Marsu?

objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca