JURASSIC PARK?

Pronađena očuvana krv dinosaura?

Koristeći molekularnu mikroskopiju, istraživači su analizirali fragmente kostiju dinosaura koji su živjeli prije oko 75 milijuna godina, u doba Krede. Među uzorcima su bili kandže dinosaurusa… više »

ZANIMLJIVO :)

Otkriveno staklo na Marsu

U priopćenju NASA-e se navodi da su čestice stakla koje je sonda detektivirala nastale kao posljedica silovitog udara, najvjerojatnije meteora, pri čemu se stvorilo dovoljno snage da se… više »

PROBLEMI

NASA opet ostala bez nadzvučnog padobrana

Nadzvučni padobran koji je zamišljen kao spas za spuštanje letjelica na Mars ni u drugom pokušaju nije se otvorio do kraja i pao je u ocean, javila je NASA. Golemi balon… više »

Kako bi izgledalo da su nam nebeska tijela u blizini?

Svemir je prepun genijalnih nebeskih tijela čijim nas spektakularnim izgledom povremeno počasti NASA. No, ruska svemirska agencija Roscosmos odlučila se poigrati i na naše, i inače… više »

NASA testira supersonični padobran

Kako atmosfera na Marsu nije previše gusta, padobran koji treba usporiti teški svemirski brod koji ide velikom brzinom mora biti iznimno čvrst. Naziva se nadzvučnim usporivačem… više »

OTKRIĆE

Pronađeno najstarije oruđe na svijetu?

Prethistorijsko oruđe se ne može prepoznati na prvi pogled. Ponekad ni na drugi. Pa ni na treći. Tako se ni pjeskovito grumenje pronađeno u Keniji, zapadno od jezera Turkana, ne doima poput… više »