Prva snimka crne rupe

objavljeno prije 5 godina i 4 mjeseca

Međunarodna znanstvena skupina predstavila je u srijedu prekretnicu u astrofizici - prvu u povijesti fotografiju crne rupe - plod višegodišnjeg rada na projektu Event Horizon… više »

AKCIJA

Traži se moratorij na genetski inženjering beba

objavljeno prije 5 godina i 4 mjeseca

Vodeći znanstvenici i etičari zatražili su ovih dana moratorij na genetski inženjering ljudskim spolnim stanicama ili embrijima u svrhu rođenja genetski izmijenjenih beba, a nakon što… više »

NASA vraća ljude na Mjesec 2024., na Mars - 2033.!

objavljeno prije 5 godina i 4 mjeseca

NASA je objavila vrlo ambiciozan plan za ljudske letove u Sunčevom sustavu - povratak američkih astronauta na Mjesec, najavljen u 2024., treba pripremiti dolazak prvih ljudi na Mars u 2033.,… više »

PRIJAVITE SE!

NASA traži volontere za - ležanje

objavljeno prije 5 godina i 4 mjeseca

NASA će platiti volonterima 16.500 eura da provedu dva mjeseca u krevetu kako bi pomogli znanstvenicima da smanje učinke svemirskog putovanja na astronaute. Iako se to možda čini kao posao iz… više »

w

Zemaljski organizmi preživljavaju u svemiru

objavljeno prije 5 godina i 4 mjeseca

Zemaljski mikroorganizmi na vanjskoj strani Međunarodne svemirske stanice preživjeli su 533 dana u vakuumu, izloženi intenzivnom ultraljubičastom zračenju i ekstremnim oscilacijama… više »

UPS!

Ništa od ženske šetnje svemirom

objavljeno prije 5 godina i 4 mjeseca

NASA je u ponedjeljak izbacila s dnevnog reda planiranu povijesnu šetnju dviju astronautkinja svemirom, kao razlog navodeći nedostatak prikladnih odijela na Međunarodnoj… više »

NASA objavila fotku meteora koji nitko nije vidio

objavljeno prije 5 godina i 4 mjeseca

NASA je u petak objavila satelitske snimke velikog meteora koji se 18. prosinca pojavio iznad Beringova mora i koji nitko nije izravno vidio. Na tim snimkama načinjenim nekoliko minuta nakon… više »

NASA potvrdila snažnu eksploziju meteora

objavljeno prije 5 godina i 4 mjeseca

NASA je otkrila golemu eksploziju meteora u Zemljinoj atmosferi koja se zbila sredinom prosinca, no uglavnom je prošla nezapaženo jer se dogodila u Beringovu moru kod ruskog poluotoka… više »

BRAVO

Kapsula Crew Dragon vratila se na Zemlju

Crew Dragon, kapsula za ljudsku posadu koju je izgradila privatna tvrtka SpaceX za prijevoz ljudi na Međunarodnu svemirsku postaju (ISS)  pala je u petak po planu u Atlantski ocean.… više »

NASA organizira svemirsku šetnju samo za žene

NASA je za 29. ožujka  zakazala prvu šetnju svemirom samo za žene, priopćili su u utorak iz te američke organizacije. Astronautkinje Anne McClain i Christina Koch predvodit će… više »

Beresheet poslao selfie sa Zemljom u pozadini

Beresheet, izraelski svemirski brod koji leti prema Mjesecu poslao je prvu fotografiju na kojoj se vidi zastava Izraela, snimljenu u svemiru selfie kamerom, 37,600 kilometara daleko od… više »

BRAVO!

Studenti FER-a i ove godine kreću u napad na odličja STEM Gamesa 2019

Fakultet elektrotehnike i računarstva ima dugu tradiciju slanja studenata na različita međunarodna natjecanja u sportu i znanju. Odbor za sportska i znanstvena natjecanja (OZSN) FER-a,… više »

BRAVO

SpaceX uspješno lansirao Crew Dragon

SpaceX Crew Dragon lansiran je rano jutros po našem vremenu iz svemirskog centra Kennedy na Floridi na vrhu rakete Falcon 9. Lansiranje je prošlo bez problema, a probni let do… više »

NAPOKON

Hrvatska službeno pridružena članica CERN-a

Republika Hrvatska postala je u četvrtak i službeno pridružena članica najvećeg istraživačkog laboratorija na svijetu - Europskoga laboratorija za fiziku čestica CERN nakon što je… više »

STVARNO?

Geni neandertalaca odgovorni za mnoge bolesti

Miješanjem s neandertalacima moderni su ljudi naslijedili gene povezane s mnogim bolestima, uključujući depresiju, alergije i metaboličke poremećaje, objavili su znanstvenici u… više »