ZANIMLJIVO

New Horizons krenuo prema Ultima Thule

New Horizons, NASA-ina letjelica usmjerena je u ponedjeljak prema udaljenom kozmičkom objektu , udaljenom kozmičkom objektu skrivenom unutar Kuiperovog pojasa nazvanom Ultima Thule. Razlog… više »

50 godina fotografije koja je promijenila svijet

Fantastična fotografija Zemlje navršila je 50 godina - na Badnjak 1968. godine astronaut William Anders je u sklopu misije Apollo 8, koja je kružila oko Mjeseca, usmjerio… više »

Zvjezdarnica Višnjan prati komet 46P/Wirtanen

Zvjezdarnica Višnjan ovu godinu završava gledajući fluorescentnu zelenu boju posljednje ovogodišnje zvijezde repatice, 46P/Wirtanen, koja se nakon prolaska kraj Zemlje… više »

dna, dnk
MA DA?

Amerikanci krenuli u potragu za precima

Ovoga Božića mnogi Amerikanci otkrit će da će ih dar pod božićnim drvom odvesti do davno izgubljenog rođaka ili podataka o migracijama predaka. No neki će otkriti da njihov otac zapravo to… više »

Elon Musk predstavio superbrzi tunel

Elon Musk predstavio je superbrzi podzemni tunel u Los Angelesu koji bi trebao omogućiti brži prijevoz od metroa. Musk je pokazao i autonomna vozila za prijevoz tunelom. Milijarder Elon Musk… više »

4400 godina stara grobnica otkrivena u okolici Kaira

Egipat i dalje otkriva svoja čuda, pa je tako ovih dana objavljana vijest o otkriću grobnice stare čak 4400 godina. "Grobnica svećenika koji se zvao Wahtye nađena je u Sakari,… više »

ZANIMLJIVO

Supernova je uzrok izumiranja životinja u morima?

Neuobičajeno jako svjetlo stiglo je do pretpovijesnog neba i zadržalo se tjednima ili mjesecima prije 2.6 milijuna godina - bila je to supernova, eksplozija zvijezde nekih 150 svjetlosnih… više »