« Lifestyle STANOVANJE
objavljeno prije 6 godina i 3 mjeseca
ZZZZ

Strategija dobrog sna

Kvaliteta sna koju možete postići dobrim noćnim spavanjem otvorit će vam horizont veće produktivnosti i funkcionalnosti

Odaberite pravi madrac za sebe
Odaberite pravi madrac za sebe (Ergoactiv)
Više o

san

,

spavanje

,

dobar san

,

madrac

,

odabir madraca

Današnji nametnuti nam životni tempo od našeg tijela iziskuje ponekad više od običnog napora. stoga trebamo znati kako svoje tijelo regenerirati u vremnu koje je predviđeno za spavanje i nadoknadu životne enrgije.

Kvaliteta sna koju možete postići dobrim noćnim spavanjem otvorit će vam horizont veće produktivnosti i funkcionalnosti već sljedećeg radnog dana.

EGONOMSKA PODLOGA ZA SPAVANJE

Spavati na udobnom madracu:

- on je srce kreveta i osnova zdravog spavanja

- ne smije biti premalen ni prestar i mora ispravno podupirati vaše tijelo

- mora ispunjavati sve uvijete potpunog komfora što zanači da ne trebali dopustiti da vam baš on nepotrebno produžuje vrijem potrebno za potpuni odmot</li>

Spavati na krevetu koji je viši od 40 cm jer se izbjegava tzv. Zona prašine (koja je pogubna posebno za ljude koje pate od alergija.

Odjenite se ispravno , kako sebe tako i svoj krevet za max. komfor sna.

IZBJEGAVANJE ŠTETNIH ŽIVOTIH NAVIKA

Održavajte um zaposlenim cijeli dan. Dosada može uzrokovati poremećaj sna.

Vježbajte svakodnevno, ali izbjegavajte u vremenu tri sata prije spavanja da ne bude prestimulativna, jer nas adrenalin oslobođen vježbom može nepotrebno držati budnima.

Izbjegavajte tešku i teško probavljivu hranu najmanje 5 sati prije sna, i bilo kakvu hranu 3 sata prije sna je može dići razinu šećera u krvi što nam može štetiti u snu.

Izbjegavajte alkohol, kofein, nikotin i druge stimulanse namanje 6 sati prije spavanja.

NA POČINAK BAŠ KAO I NEKADA...

U prvom redu utvdite ritual spavanja što znači svako večer raditi identične stvari u identično vrijeme sve dok tijelo samo od sebe ne da signal da je vrijeme spavanju.

Držati se fiksne satnice koja će onda podesiti vaš unutrašnji sat te će i on s vremenom sam znati odrediti vrijeme odlaska na počinak, čak i neradnim danima.

Ustanite u isto vrijeme svaki dan, zatim dopusitite tijelu da samo odredi vrijeme odlaska na počinak..

Više pročitajte na www.ergoactiv.net

15.07.2013. 10:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh