Predstavljena NVIDIA RTX tehnologija
Predvodnici industrije kao što su 4A Games, Epic, Remedy Entertainment i Unity upravo predstavljaju NVIDIA RTX u sklopu svojih demo-a na GDC konferenciji u San Franciscu
Danas je na GDC-u tvrtka NVIDIA predstavila NVIDIA RTXTM, ray-tracing tehnologiju koja omogućava rendering u realnom vremenu i filmskom kvalitetu svim stvaraocima i developerima igara. NVIDIA RTX je rezultat 10 godina rada na algoritmima računalne grafike i GPU arhitekturi. Glavne komponente su vrlo skalabilna ray-tracing tehnologija i NVIDIA Volta GPU-ovi.
GDC demo
Predvodnici industrije kao što su 4A Games, Epic, Remedy Entertainment i Unity upravo predstavljaju NVIDIA RTX u sklopu svojih demo-a na GDC konferenciji u San Franciscu. Demonstracije jasno pokazuju kako ray tracing u realnom vremenu može omogućiti nevjerojatno stvarne vizuale u budućim igrama. Kako RTX podržava Microsoft DirectX Raytracing, ova će tehnologija biti dostupna korisnicima Windowsa širom svijeta.
GameWorks za Ray Tracing
Kako bi omogućili developerima igara iskorištavanje novih mogućnosti, NVIDIA je takođe predstavila i novu verziju NVIDIA GameWorksTM SDK alata koji će dodati ray-tracing denoiser modul.
Podrška u Microsoft DirectX Raytracing API-u
Uz arhitekturu koja podržava ray tracing kroz mnoge interfejse, NVIDIA je ostvarila blisko partnerstvo s Microsoftom kako bi omogućili punu RTX podršku u aplikacijama koje koriste Microsoftov novi DirectX® Raytracing (DXR) API.
Ray tracing se već dugo smatra definitivnim rješenjem za realistično osvjetljenje, refleksije i sjenke. Zahvaljuljući tome, ray traci nudi stvarnost daleko ispred svega što se može postići tradicionalnim metodama renderinga. Ray tracing u realnom vremenu zamjenjuje mnoge tehnike koje se danas koriste u standardnom renderingu i nudi realistične proračune koji repliciraju način na koji se svjetlost ponaša u stvarnom svijetu, omogućavajući time skoro pa savršene vizuale.
Novi komentar