« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 5 godina i 5 mjeseci
PRIPAZITE

Nezdravi načini mršavljenja koje trebate zaboraviti

Višak kilograma ponekad želimo skinuti brzo i ne pitamo za načine kojima ćemo to postići, a nemali broj takvih varijanti loš je za zdravlje

Pripazite da sami ne pogriješite
Pripazite da sami ne pogriješite (Shutterstock)
Više o

mršavljenje

,

skidanje kilograma

,

nezdrava prehrana

,

preskakanje obroka

,

post

,

detoksikacija

Mršavljenje je prilično dugotrajan i neugodan proces koji često može krenuti u krivom smjeru jer slušamo savjete koji nisu dobri za nas.

Tako, primjerice, ne smijemo izbaciti cijelu skupinu namirnica s jelovnika jer to može uzrokovati ozbiljne zdravstvene probleme. Najčešće su na meti ugljkohidrati ili masti, no kako svaka skupina namirnica daje određene jedinstvene nutrijente, potrebno se dobro informirati i ograničiti unos na one koje su dobre za nas.

>> Mitovi i legende o mršavljenju i vježbanju >>

Jednako tako, preskakanje obroka definitivno nije način na koji ćete izgubiti kilograme, već ćete nerijetko postići upravo suprotan učinak. Preskakanje obroka usporava metabolizam, čini nas gladnijima i obično rezultira povećanim unosom kalorija tijekom sljedećeg obroka. Obroke treba jesti u isto vrijeme, redovno i uravnoteženo.

>> Mitovi koji sabotiraju mršavljenje >>

Razne jušne i tekuće dijete također nisu dobar izbor, iako je juha sjajna hrana koja krijepi organizam. Ipak, to nije dovoljno za naš organizam jer nema dovoljno nutrijenata i energije da nas drži cijeli dan.

>> 5 mitova o debljanju i mršavljenju >>

Razni postovi i detoksikacije također se stalno preporučuju kao način gubljenja kilograma, što samo po sebi nije loše ako ne pretjerujete. Svaka od tih stvari je udar na tijelo koji ga iscrpljuje i nema kvalitetan učinak ako se stalno ponavlja. Povremeni post ili detoksikacija su korisni i poželjni, no uvijek se dobro konzultirati s nutricionistom kako biste ih proveli na ispravan način.

28.02.2015. 16:05:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh