« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci
MYTHBUSTERS

Mitovi i legende o mršavljenju i vježbanju

Kao i svako drugo područje života, vježbanje i mršavljenje obavijeni su velom mitova i legendi koje treba što prije razotkriti

Ne dozvolite da vas mitovi prevare
Ne dozvolite da vas mitovi prevare (FreeDigitalPhotos)
Više o

vježbanje

,

mršavljenje

,

mitovi

,

legende

,

mišići

,

masno tkivo

Vježbanje i mršavljenje su međusobno snažno povezani, a uz njih se veže velika količina mitova i legendi koje se prepliću sa stvarnošću i, zapravo, rade velike probleme svima koji nemaju prave informacije.

Recimo, mnogi tvrde da se nakon prestanka vježbanja mišići pretvaraju u masne naslage, a to naravno nije moguće jer se radi o potpuno različitim tkivima. Istina je da mišići atrofiraju nakon što prestanete vježbati, a kako obično počnete unositi više kalorija nego što trošite, stiže i masno tkivo. 

Mnogo je mitova oko trajanja vježbanja, pa kažu da se treba vježbati barem pola sata bez prekida kako biste bili u formi, no prava je istina da i tri desetominutna kardio treninga daju isti učinak. Izuzetno je važan intenzitet treninga, jer se s povećanjem broja otkucaja srca brže spaljuju kalorije i masne naslage.

Izvlačenje na spor metabolizam zbog viška kilograma ne pali, jer niti deset posto ljudi s prekomjernom težinom stvarno ima usporen metabolizam. 

Istezanje prije vježbanja trebalo bi sprječavati povrede i poboljšavati vježbanje, no stručnjaci zapravo nisu sigurni - jedni tvrde da je istezanje jednako vrijedno kao i vježbanje, a preporuka je da obavezno napravite istezanje nakon vježbanja, kad su mišići zagrijani.

13.04.2014. 15:03:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh