« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 16 godina i 6 mjeseci
PEUGEOT 4007 PLATINUM 2.2 HDI

Najmoćniji član lavlje obitelji

‘Brak’ Mitsubishija i grupacije PSA Peugeot Citroen iznjedrio je francuske blizance C-Crossser i Peugeot 4007, te njihovog japanskog brata Outlandera

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Nikola Vilić/CROPIX)
Više o

Peugeot

,

peugeot 4007

,

Mitsubishi

Isto kao i Citroenov C-Crosser, Peugeot 4007 napravljen je u kooperaciji s japanskim Mitsubishijem. ‘Brak’ Mitsubishija i grupacije PSA Peugeot Citroen iznjedrio je francuske blizance C-Crossser i Peugeot 4007, te njihovog japanskog brata Outlandera.

Robusna mehanika

Model 4007 prvi je Peugeotov SUV s kojim je francuski proizvođač sa znakom lava upotpunio prazninu u ponudi svoje game. Najmoćniji predstavnik lavovske obitelji stigao je posljednji na naše prometnice, ali to ne znači da je ništa manje vrijedan i kvalitetan od svojih prethodnika koji se kao i 4007-ica proizvode, zasada, u Japanu.
U francusko-japanski brak Mitsubishi je donio poznati pogon 4x4 i sjajno podvozje, dok je PSA dao motore, mjenjač i dizajn. Od svoje braće 4007 se razlikuje prvenstveno vanjskim stajlingom, odnosno karakterističnom Peugeot maskom s ogromnim usisnikom zraka i dominirajućim logom lava.

Iza masivne prednje maske krije se iznimno dobar automobil robusne mehanike i bogate opreme. Velikog lavljeg SUV-a kojeg smo imali na testu pokretao je poznati turbodizelski agregat grupacije PSA, 2.2-litreni HDi motor s common-rail sustavom izravnog ubrizgavanja goriva i filtrom čestica (FAP-om).

S tom snagom i okretnim momentom od 380 Nm koji mu daje zavidnu elastičnost, vrlo je uglađen i sasvim dovoljno snažan za sve potrebe.
Najveća brzina ovog japansko-francuskog SUV-a je iznenađujućih 200 km/h, dok mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 9,9 sekundi, što je više nego dovoljno.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKEMOTOR: četverocilindrični, turbodizelski, 16V;
OBUJAM: 2179 ccm;
SNAGA: 156 KS;
OKRETNI MOMENT: 380 Nm;
DIMENZIJE: 4635 x 1800 x 1670 mm;
MJENJAČ: ručni, 6 brzina;
UBRZANJE (od 0 do 100 km/h): 9,9 s;
NAJVEĆA BRZINA: 200 km/h;
POTROŠNJA: 5,9/7,2/9,5 l na 100 km;
PRTLJAŽNIK: 185/1685;
CIJENA: 41.000 EURA

Štedljivi dizelaš

Osim toga, turbodizelaš je prilično štedljiv, što je opet za svaku pohvalu. Treba pohvaliti i ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa kojeg daje PSA grupacija.
Mjenjač je puno precizniji i brži, što nije slučaj s ostalim Peugeotovim mjenjačima. Premda je riječ o Peugeotovom mjenjaču koji nije baš najprecizniji u drugim modelima, ovde ostavlja puno bolji dojam, a tajna možda leži u proizvodnji automobila u Japanu.

 Dovoljno mjesta

U karoseriji dužine 4635 mm ima dovoljno mjesta, a najpraktičniji od svega je treći red sjedala koji se vrlo elegantno sklapa u dno prtljažnika.
Njegov obujam varira od 185 litara pa do 1685 litara, što ovisi o tome da li su treći i drugi red sjedala u funkciji.

Platinum opremaViši paket opreme Platinum prilično je bogat. Između ostalog sadrži kožna sjedala, 18-colne naplatke, ksenon svjetla, zatamnjena stražnja stakla, grijana sjedala, uz klimu, radio i paket zračnih jastuka.

Uređenje unutrašnjosti pomalo odstupa od trendovskog uređenja interijera karakterističnog za Peugeot.

Besprijekorni interijer

Premda je izrada interijera kirurški precizna i djeluje besprijekorno, ne možemo se oteti dojmu da je japanski jednostavna. S 2.2-litrenim dizelašem i boljim paketom opreme Platinum Peugeot 4007 košta 41.000 eura.

Pogon 4x4

Peugeot 4007 ima mogućnost uporabe prednjeg pogona koji je najisplativiji na autocesti, dok se može odabrati i stalni pogon na sva četiri kotača, uz mogućnost blokade centralnog diferencijala. U gradu, sa samo uključenim prednjim pogonom, zbog snage motora, događalo nam se da se automobil poput zmije zaleluja, odnosno da ‘zapliva’. Stoga je najbolje držati uključen permanentni pogon na sve kotače, što utječe na povećanu potrošnju od tek nekoliko decilitara.

Vrlo je brz

Najveća brzina ovog japansko-francuskog SUV-a je čak 200 km/h, dok mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 9,9 sekundi, što je više nego dovoljno za ugodnu vožnju.

Piše: Piše: Zdravko Juričko
28.07.2008. 13:03:59
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh