« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 7 mjeseci
MLJAC

Najbolji izvori proteina

Proteini su nužni našem tijelu kao energija i građevni materijal mišića, no nije svejedno putem kojih namirnica ih unosimo

Sjajan proteinski obrok
Sjajan proteinski obrok (Shutterstock)
Više o

riba

,

proteini

,

jaja

,

cjelovite žitarice

,

piletina

,

mahunarke

,

grčki jogurt

,

lisnato povrće

Proteini se najčešće shvaćaju kao nešto što ćemo dobiti u dobrom odresku, no to naravno nije istina, pa su nutricionisti napravili kratku listu najboljih proteinskih namirnica bogatih svim potrebnim nutrijentima. 

Cjelovite žitarice - iako ih doživljavamo kao namirnicu punu složenih ugljikohidrata, zapravo imaju puno više proteina, a najbogatiji su bulgur i kvinoja

Grčki jogurt - jedna šalica ima 17 grama proteina, što ga čini idealnim doručkom uz malo žitarica i orašastih plodova

Jaja - možda i najvrjednijih 6 grama proteina po komadu koje možete pojesti

Lisnato povrće - blitva, kelj, raštika i špinat pravi je izvor proteina, čak i do 10 grama na 70 kalorija

Mahunarke - pune proteina, 8 grama u šalici graška, a uz to sadrže pravo bogatstvo vitamina B

Piletina - samo jedna prsa sadrže 30 grama proteina, najzdravijih od svih iz mesa jer sadrže najmanje masti

Riba - uz proteine sadrži omega-3 masne kiseline koje čuvaju zdravlje srca i mozga

Svježi zrnati sir - šalica sadrži 18 posto potrebnog dnevnog unosa kalcija i čak 25 grama proteina, a kako sadrži kazein, protein koji se najsporije probavlja, nećete biti gladni par sati

 

22.08.2015. 11:45:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh