E-koža će mjeriti razinu kisika u tijelu

objavljeno prije 8 godina

Cilj je razviti kožu pomoću koje bi se tijekom operacije nadzirala razina kisika u organima, kažu japanski stručnjaci. Pokusi na dobrovoljcima potvrdili su kožu kao pouzdan instrument za… više »

Fantastičan projekt Stephena Hawkinga i ruskog milijardera Milnera

objavljeno prije 8 godina

StarChip je letjelica teška tek par grama koju planiraju lansirati Stephen Hawking i ruski multimilijarder Juri Milner, a trebala bi krenuti prema Alpha Centauri, zvijezdi najbližoj… više »

WTF?

Sjeverni Pol se pomiče prema Londonu

objavljeno prije 8 godina

Prije 15 godina Sjeverni pol zagonetno je promijenio smjer i umjesto na zapad počeo se kretati na istok. I to gotovo dvostruko većom brzinom nego prije, što je potaknulo znanstvenike… više »

BRAVO!

Lansiran Falcon 9, potisnik spušten na oceansku platformu

objavljeno prije 8 godina i 1 mjesec

Raketa Falcon 9 privatne svemirske tvrtke SpaceX uspješno je u petak lansirana iz Cape Canaverala na Floridi s NASA-inim teretom za Međunarodnu svemirsku stanicu (ISS), a njezin je… više »

MA DA?!

Otkrivena beba-planeta koja sama luta svemirom

objavljeno prije 8 godina i 1 mjesec

Planet nazvan 2 MASS J1119-1137 star je oko 10 milijuna godina i praktički je beba iz perspektive galaktičkog vremena. Istraživači se nadaju da bi misteriozni svijet, koji nema zvijezdu,… više »

ZANIMLJIVO :)

Što se sve promijenilo od vašeg rođenja?

objavljeno prije 8 godina i 1 mjesec