PODUHVAT

Europska sonda snimat će Sunce iz najveće blizine ikad

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Sonda Europske svemirske agencije (ESA) lansirana je u nedjelju navečer po lokalnom vremenu s Cape Canaverala na Floridi, u suradnji s američkom NASA-om kako bi proučavala Sunce. "To je bila… više »

Najstariji materijal na Zemlji stariji je i od našeg planeta

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Znanstvenici vjeruju da su otkrili najstariji materijal na Zemlji, zvjezdanu prašinu iz meteorita Murchinson koji je 1969. godine pao… više »

Christina Koch vratila se na Zemlju nakon gotovo godinu dana

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Američka astronautkinja Christina Koch spustila se na Zemlju u četvrtak nakon gotovo godine boravka na Međunarodnoj svemirskoj stanici (ISS) čime je potekula ženski rekord boravka u svemiru,… više »

Najdetaljnije fotografije Sunca

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Fotografije površine Sunca snimljene novim moćnim teleskopom, koji je bio instaliran na vrhu havajskog vulkana, najdetaljniji su prikaz Sunčeve površine do sada te se vide… više »

BRRR

Sateliti se promašili, ostaje problem svemirskog otpada

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Dva satelita koji kruže brzinom od gotovo 53.000 kilometara na sat za dlaku su se mimoišla iznad američke savezne države Pennsylvanije.Dva objekta "prošla su jedan drugom preko… više »

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

Keksi s čokoladom postali su prva hrana ispečena u svemiru u okviru jedinstvenog pokusa, prenio je tijekom vikenda BBC. Astronauti na Međunarodnoj svemirskoj stanici (ISS) ispekli su… više »

Strašne posljedice erupcije Vezuva

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

Ekstremna vrućina od erupcije Vezuva u Italiji bila je toliko intenzivna da je pretvorila mozak jedne žrtve u staklo, pokazala je studija. Vulkan je erumpirao 79. godine. Katastrofalna… više »

IŠČEKIVANJE

SpaceX provodi zadnji test prije lansiranja ljudske posade

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

SpaceX simulira u nedjelju postupak hitnog katapultiranja astronauta nekoliko minuta nakon lansiranja, što je zadnji veliki test dva mjeseca do planiranog lansiranja kapsule s ljudskom… više »

Tinejdžer na praksi otkrio nastanjivi planet

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

NASA je prošlog ponedjeljka objavila da je zahvaljujući TESS misiji otkriven još jedan planet, koji je sličan Zemlji i koji najvjerojatnije ima uvjete pogodne za razvoj i… više »

OTKRIĆE

Znanstvenici otkrili najstariji materijal na Zemlji

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

Znanstvenici vjeruju da su otkrili najstariji materijal na Zemlji, zvjezdanu prašinu iz meteorita Murchinson koji je 1969. godine pao na područje jugoistočne Australije. Pojasnili su… više »

Krvavi vučji Mjesec večeras na nebu

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

Noćas/večeras nam se sprema spektatl na nebu - krvavi vučji mjesec. Zemljina sjena proći će preko površine Mjeseca i dati mu crvenkasti sjaj, zbog čega se takav Mjesec često… više »

TESS pronašao planet pogodan za život

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

NASA-in "lovac na planete", satelit TESS otkrio je prvi, vrlo vjerojatno naseljiv planet veličine Zemlje. Zvijezda TOI 700 površinom zauzima 40 posto površine Zemljina Sunca, a… više »

Prva Britanka u svemiru tvrdi da izvanzemaljci postoje

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

Izvanzemaljci postoje i moguće je da su već među nama na Zemlji, smatra dr. Helen Sharman, prva britanska astronautkinja. Ona je za časopis Observer rekla da negdje u svemiru sigurno ima… više »

Plašt nevidljivosti postaje stvarnost

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

Kanadska tvrtka koja proizvodi vojne uniforme kreirala je savitljivi materijal koji može učiniti ljude i predmete nevidljivim, a predviđa da bi praktičnu primjenu mogao imati kroz godinu… više »

BRAVO

Šest velikih znanstvenih otkrića prošlog desetljeća

objavljeno prije 4 godine i 6 mjeseci

Od otkrića elemenata koji čine osnovu života na Marsu do velikih uspjeha u uređivanju gena i uspona umjetne inteligencije, prenosimo šest velikih znanstvenih otkrića koja su oblikovala… više »