Život
OTKRIVANJE TOPLE VODE

Radite bilo što i bit ćete sretniji

Nekoliko je očitih razloga zbog kojih smo prisiljeni raditi - da bismo platili režije, doprinijeli društvu, prehranili se, napredovali. Ali radimo i kako bismo se spasili do dosade.… više »

BIOPROGNOZA

Biometeorološka prognoza od 24.- 27. srpnja 2010.

U subotu će biometeorološke prilike biti nepovoljne, u nedjelju i ponedjeljak razmjerno povoljne, a u utorak ponovno razmjerno nepovoljne, ističe se u biometeorološkoj prognozi… više »

OPREZ!

8 stvari koje vam mogu pokvariti užitak u krevetu

U stvari, orgazam nije lako postići, barem ne svakome, a ovakvi prekidi mogu dovesti do ozbiljnih seksualnih frustracija. Pogledajte o čemu je riječ i nastojite ih izbjeći dok uživate sa… više »

POTRAGA SE NASTAVLJA

Otkriveno 100 novih planeta nalik Zemlji

Njegova misija jest skeniranje svemira u potrazi za planetima koji imaju orbite oko zvijezda. Ovo otkriće moglo bi dokazati da možda nismo sami u svemiru. Znanstvenici vjeruju kako postoji… više »

OPASNO

I FBI istražuje zlokobni slovenski kompjuterski virus

Slovenska kriminalistička policija u suradnji s američkim FBI-om navodno istražuje sumnju da su trojica studenata iz Maribora autori zlokobnog računalnog virusa koji je do sada zarazio 13… više »

Najjače pivo na svijetu oderat će vas po novčaniku i uništiti jetra

Najjače pivo na svijetu može biti vaše za 'samo' 500 funti (oko 855 dolara) po boci. Pivski užitak nazvan „Svršetak povijesti" ('The End of History') ima 55 posto alkohola… više »

NAPREDAK

Brazilski istraživači uzimat će matične stanice iz zuba

Brazilski istraživači će uzimati matične stanice iz zuba. Projekt, koji se provodi u partnerstvu s jednim britanskim sveučilištem, znatno će smanjiti troškove tehnologije… više »

NOVI POČETAK

Kad je prekid veze dobra odluka?

Odluka o prekidu veze je uglavnom teška i s posljedicama po oba partnera; uglavnom donosi tugu, bol i neki novi životni pravac. Ali nerijetko je slučaj da nemate izbora i da je kraj… više »