Iza ogledala
BRRR

Najstrašnija noćna bića

objavljeno prije 10 godina

Noć nas plaši, jer prirodno okruženje čovjeka je ipak danje svjetlo, kad možemo vidjeti sve što se oko nas zbiva. Naši su osjeti degenerirali tijekom stotina tisuća… više »

Parada NLO-a širom svijeta

objavljeno prije 10 godina i 1 mjesec

NLO više nije takva senzacija, pogotovo s dolaskom mobitela s kamerama koje su sada uvijek pri ruci, što je posljedično rezultiralo velikim brojem odličnih snimki koje odmah… više »

Zastrašujući NLO kraj Sunca

objavljeno prije 10 godina i 1 mjesec

NLO kraj Sunca nije baš senzacija, jer ih se može naći na snimkama na YouTube u stvarno velikom broju, no kad ugledate nešto što je veće od naše planete, dođe vam… više »

Deset najmisterioznijih mumija na svijetu

objavljeno prije 10 godina i 1 mjesec

Mumije pronalazimo širom svijeta, a neke od njih prava su misterija za znanost jer je potpuno neobjašnjivo kako su i kada nastale.  Hybrid Librarian skupio je u još… više »

SETI

Jesmo li uspjeli kontaktirati izvanzemaljce?

objavljeno prije 10 godina i 1 mjesec

Na pitanje iz naslova ljubitelji teorija zavjera odmahnut će rukom i reći da svjetske vlade odavno ne samo da kontaktiraju izvanzemaljce, već i surađuju s njima, no ovaj neovisni poduhvat u… više »

WTF?

Curiosity opet snimio kosti na Marsu?

objavljeno prije 10 godina i 1 mjesec

Curiosity i dalje neumorno snima i šalje fotografije s Marsa, a među zadnjima je i ova na kojoj se može pronaći nešto nalik na fosilnu kost. To ne bi bio prvi put da nas NASA… više »

Nevjerojatan NLO iznad Houstona

objavljeno prije 10 godina i 1 mjesec

Gigantski NLO ovalnog oblika provozao se iznad Houstona prošlog ponedjeljka usred grmljavinske oluje, no to nije spriječilo tisuće ljudi da ga snime i postave svoje materijale na sve… više »

Komet 67P je baza izvanzemaljaca?

objavljeno prije 10 godina i 1 mjesec

Sonda Rosetta stigla je do kometa 67P, poznatog i kao Churyumov-Gerasimenko i poslala set izuzetno zanimljivih snimki koje su, očekivano, potaknule cijelu seriju teorija zavjere. Nakon deset… više »

Sunce ponovno opkoljeno NLO-ima

objavljeno prije 10 godina i 1 mjesec

NLO u orbiti oko Sunca raznih oblika i veličina nisu neka novost, a najbolje od svega je činjenica da ih većinu entuzijasti prepoznaju na fotografijama koje šalje NASA-in teleskop… više »

Fantastični NLO-i iznad Velike Britanije

objavljeno prije 10 godina i 2 mjeseca

Britanski Exeter u zadnje je vrijeme vjerojatno najuzbudljivije mjesto za lovce na NLO-e, jer ono što se tamo pojavljuje zaslužuje punu pažnju ne samo NLO entuzijasta nego i vlade ..… više »

Nevjerojatan broj NLO-a na Google Earthu

objavljeno prije 10 godina i 2 mjeseca

Google Earth stvoren je sa željom da Zemlju približi ljudima, no prometnuo se u sredstvo pronalaženja tajnih zakutaka, čudnovatih građevina i svega misterioznoga što se može pronaći na… više »

ČUDESA

Deset najmisterioznijih životinja

objavljeno prije 10 godina i 2 mjeseca

Svijet je čudesno mjesto, a bogatstvo životinjskog svijeta je jednostavno nevjerojatno. No, ni nakon silnog truda, znanstvenicima neke životinjske vrste i dalje predstavljaju misteriju ...… više »

Ogromni NLO iznad Marsa i ... humanoid?

objavljeno prije 10 godina i 2 mjeseca

NLO iznad Marsa snimljen je već toliko puta da možda postaje i dosadno, no ova snimka je prilično zanimljiva jer se nedvojbeno radi o golemom objektu, a NASA sigurno ne može smisliti neko… više »

SJAJNO

Američki padobranici snimilo NLO iznad Afganistana?

objavljeno prije 10 godina i 2 mjeseca