« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 7 godina i 2 mjeseca
VITKA LINIJA

Trikovi za brzo postizanje uskog struka

Masne naslage oko struka ne samo da su estetski problem, već ozbiljno narušavaju zdravlje

Kako doći do uskog struka
Kako doći do uskog struka (Shutterstock)
Više o

dijeta

,

zdrava prehrana

,

mršavljenje

,

debljanje

,

masne naslage

,

dijeta za ravan trbuh

Posljedice vječite titanske borba s kilogramima najčešće su vidljive na području oko struka. Iako se masnoće prvo počinju taložiti na trbuhu, one su zadnje koje nestaju bez obzira na uložen trud, muku i odricanje.

Naočigled riječ je o bezizlaznoj situaciji, no srećom postoje taktike koje pospješuju redukciju masnih naslaga oko struka:

Spavajte - Rad do kasno u noć i rano buđenje mogu narušiti vaš bioritam, a kada do toga dođe, nažalost, jest ćete češće i više. Kada smo umorni tijelo pojačano luči grelin, hormon gladi koji izaziva žudnju za slatkom i masnom hranom. Manjak sna također remeti lučenje stresnog hormona kortizola koji, pak, utječe na našu osjetljivost na inzulin, glavnog krivca za masne naslage oko struka. Kako bi izbjegli hormonsku neravnotežu, tokom noći spavajte oko sedam sati.

Vježbanje - Bez prolivenog znoja nema ni rezultata. Ako svaki dan napravite tisuću čučnjeva imat ćete jake trbušne mišiće, no nažalost oni se neće vidjeti zbog masnih naslaga. Umjesto da radite samo jednu vježbu, pokušajte aktivirati više grupa mišića raznim fizičkim aktivnostima.

Izbjegavajte šećer - Za reduciranje masnih naslaga oko struka i oko vitalnih organa vrlo je bitna pravilna prehrana, štoviše o njoj ovisi 80 posto naše borbe s kilogramima. Unos kalorija smanjite konzumirajući bjelančevine, cjelovita vlakna te voće i povrće.

Vitamin C - Kada smo pod velikim stresom u našem tijelu raste razina kortizola, no vitamin C stabilizira njegovo lučenje. Također, vitamin C je esencijalan u stvaranju karnitina, spoja sličnog aminokiselinama koji masnoće pretvara u energiju. Najbogatiji izvor vitamina koji prži masnoće su paprike, kivi i kelj.

Jedite masnoće - Iako zvuči kontraproduktivno, ali masnoće uistinu reduciraju masne naslage. Naime, ljudi se debljaju zbog šećera, a ne masnoća koje unose hranom. Namirnice bogate omega-3 nezasićenim masnim kiselinama (losos, avokado i orašasti plodovi) odagnat će apetit.

04.03.2014. 11:25:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh