« Život
objavljeno prije 7 godina i 10 mjeseci
ŽIVIO KAPITALIZAM

Ryanair putniku za vrijeme srčanog udara ponudio sendvič

Putnik u Ryanairovu zrakoplovu doživio je infarkt, a posada u avionu mu je, umjesto reanimacije, dala i naplatila sendvič i sok

Fotografija vijesti
Više o

Ryanair

,

Michael O’Leary

Nije tajna da je porast cijene nafte i naftnih derivata najviše pogodio zrakoplovnu industriju, čijim kompanijama danas troškovi goriva čine pojedinačno najveću stavku u poslovnim izdacima.

Nažalost, budući da su krajnji korisnici uvijek oni koji na kraju sve plate, i u ovom se slučaju cijene goriva prebijaju preko leđa ljudi koji lete avionima, kako kroz povećanje cijene karata, tako i istovremenim postupnim padom kvalitete usluge, a sve u ime rezanja troškova.

Isto tako, visokim su cijenama goriva puno više pogođene tzv. low-cost kompanije, čija se cijela poslovna filozofija vrti oko toga da putnicima nude letove po vrlo povoljnim cijenama, ali uz minimalnu uslugu.

Koliko minimalna ta usluga u današnje vrijeme doista i jest zorno pokazuje najnoviji primjer iz RyanAira, tvrtke kontroverznog irskog poduzetnika Michaela O'Learya.

Šveđanin Per-Erik Jonsson letio je RyanAirom iz Velike Britanije u Švedsku, kad mu je nakon sat vremena leta naglo pozlilo. Ne znajući što mu je, supruga je nesretnom 63-godišnjaku dala vode, ali je ubrzo shvatila kako je potpuno izgubio svijest.

Dok ga je njegova pokćerka pokušavala trgnuti iz nesvjestice, izbezumljena se žena za pomoć obratila osoblju aviona, koje bi prema propisima trebalo biti osposobljeno za pružanje nužne medicinske pomoći u takvim situacijama.

Nažalost, posada nije bila spremna niti utrenirana da mu pomogne, već su zaključili kako mu je samo pao tlak te mu dali sendvič i sok.

Uvidjevši da je posada potpuno beskorisna, pokćerka je Šveđaninu počela davati reanimaciju, budući da je ubrzo prestao disati, što je ubrzo urodilo plodom te je čovjek došao svijesti. Nakon cijele drame koja se odigrala pred prestravljenim putnicima, osoblje aviona podsjetilo je obitelj da su zaboravili platiti sendvič i sok.

Nimalo začuđujuće, u Ryanairu su odlučili stati iza svojih zaposlenika te su njihove postupke opravdali sljedećom izjavom: "Posada je postupila u skladu s pravilima Ryainaira za takve situacije, koja nalažu da se o tome obavijesti pilota koji onda mora sletjeti u najbližu zračnu luku, gdje se putniku može na zemlji pružiti medicinska pomoć."

Nažalost, obitelj tvrdi kako čak niti to nisu napravili, budući da ih na aerodromu u Švedskoj nije čekala medicinska pomoć, već su nesretnog čovjeka sami morali odvesti u bolnicu.

Obitelj razmatra tužbu protiv kompanije te želi da se Ryanair javno ispriča. Vrijedi napomenuti kako propisi EU od svih zrakoplovnih kompanija koje imaju dozvolu letjeti u Europi zahtjeva da posada mora poznavati osnove prve pomoći, a piloti obavezno obavijestiti aerodrom o tome da u avionu voze osobu kojoj treba medicinska pomoć.
07.08.2011. 11:44:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh