Pick-up s karakterom limuzine
Kamionet težak 1860 kg pokreće 2.5 DI-D common-rail dizelaš sa 136 KS koji je mnogo bolji i tiši, a troši za 5 litara manje od prethodnog modela. Zbog povećane udobnosti, vozač ima dojam da se vozi u nekoj limuzini
Svi dosadašnji nedostaci prethodnog Mitsubishijevog pick-upa ispravljeni su u četvrtom izdanju novog japanskog kamioneta, pa je ovaj dobio karakter limuzine. Japanski stručnjaci potrudili su se da novi L200 ima kvalitetniju unutrašnjost, novu i atraktivniju instrument tablu te veliku stražnju klupu s mogućnošću otvaranja zadnjeg stakla.
Osim toga poboljšana su vozna svojstva, a udobnost je daleko veća. Dizelski agregat je snažniji, tiši i znatno ekonomičniji, te dolazi uparen s novim ručnim mjenjačem ili automatikom. U kamionetu se sjedi visoko, tako da se dobiva osjećaj nadmoćnosti u odnosu na ostale sudionike u prometu.
Loša preglednost straga
Ipak, mali nedostatak mu je loša vidljivost u kretanju unazad, tako da treba biti dosta vješt kako zadnji kraj ne bi završio u nekom zidu ili sličnoj prepreci. Ali, da se to ne bi dogodilo služe senzori za parkiranje kao opcija.
Osim prilično prostrane unutrašnjosti koja odiše kvalitetom i preciznim spojevima, L200 se može pohvaliti i bogatim paketom opreme u koji su uključeni ABS s EBD-om, MATC (Mitsubishi Active Traction Control), 17-colni aluminijski naplatci, zračni jastuci za vozača i suvozača... Isto se tako spuštanje stražnjeg stakla obavlja električnim prekidačem što je jedinstven slučaj u segmentu.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKEMOTOR: četverocilindrični, turbodizelski;
OBUJAM: 2477 ccm;
SNAGA: 136 KS;
OKRETNI MOMENT: 314 Nm;
DIMENZIJE: 4630 x 1785 x 1770 mm;
MJENJAČ: ručni, 5 brzina;
UBRZANJE (od 0 do 100 km/h): 14,6 s;
NAJVEĆA BRZINA: 167 km/h;
POTROŠNJA: 7,4/8,6/10,7 l na 100 km;
PRTLJAŽNIK: -;
CIJENA: 29.730 eura
Pet litara manje
Po vanjskom izgledu i uređenosti inetrijera L200 Double Cab s opremom Intense nije pretjerano usmjeren prema kupcima koji će ga koristiti isključivo u poslovne svrhe, ali za pokazati se - nema mu premca. Istodobno, zahvaljujući stalnom pogonu 4x4 koji dolazi s paketom opreme Intense, te common-rail dizelašu 2.5 DI-D snage 136 KS, sjajan je u off-road vožnji, a ni na asfaltu nije ništa lošiji. Čak ni ne lupa kao prethodnik kod prelaska preko rupa kada je tovarni prostor prazan. Uz okretni moment od 314 Nm, L200 postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 14,6 sekundi, te maksimalnu brzinu od 167 km/h. To je više nego solidan rezultat s obzirom da je Mitsubishijev kamionet težak 1860 kilograma. Inače, u odnosu na prijašnji motor potrošnja je smanjena za gotovo 5 litara.
Tihi dizelaš
Ovako opremljen model L200 košta 29.730 eura, ali nam se čini da za pick-up koji je proglašen kamionetom godine za 2006. ipak nije previše. Za svaku pohvalu je common-rail dizelaš sa 136 KS koji je mnogo bolji i tiši, te vozač ima dojam da se zapravo vozi u nekoj limuzini.
Jajolika kabina
Četvrta generacija modela L200 plijeni dizajnom koji je umjesto kutijastog dobio zaobljene linije, te mišićaviji i puno atraktivniji izgled, zbog čega se dobilo na prostranosti zadnjeg sjedišta. Jajolik izgled duple kabine (double cab) prilično je hrabar potez japanskih dizajnera, a stražnji par vrata omogućava normalan ulazak u njen zadnji dio.
Za grad i bespuća
Mitsubishi L200 je automobil s kojim se, zahvaljujući pogonu 4x4, kao i ostalim voznim svojstvima, možete uputiti u bespuća, ali isto tako voziti gradskim ulicama privlačeći pažnju prolaznika.
Novi komentar