« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 5 godina
SAVJETI

Kako smršaviti i ne vratiti kilograme

Nekad je puno veći problem zadržati kilažu koju smo postigli dijetom od pridržavanja striktnih pravila tijekom dijete

Manji tanjur, manja porcija
Manji tanjur, manja porcija (Shutterstock)
Više o

mršavljenje

,

gubitak kilograma

,

suvišni kilogrami

,

savjeti

,

dijeta

,

način prehrane

Dijete su na neki način postale opsesije i način života, a sve više stručnjaka poziva na razumnija rješenja koja nisu toliko drastična. Naime, ako stvarno želite skinuti višak kilograma i ostati na toj težini, ne treba vam dijeta nego promjena načina prehrane.

Ne morate pritom nužno potpuno promijeniti stil života ili postati vegan ili vegetarijanac, za početak će biti dovoljno da neke svoje navike trajno promijenite.

Recimo, sigurno se osjećate jako zdravo i ponosni ste na sebe što jedete žitarice za doručak. No, tvornička pakiranja daleko su od zdrave hrane, jer su prepuna šećera i dodataka koji služe da bi sve skupa izgledalo bolje. 

Što napraviti? Jednostavno, napravite svoje žitarice za doručak. Otiđite u dućan zdrave hrane, kupite integralne pahuljice žitarica raznih vrsta, štogod orašastih plodova i suhog voća i tamnu čokoladu, pa sve to lijepo sami promiješajte i napravite si vrećice za svaki dan u tjednu. Ukusnije, neizmjerno zdravije i puno potrebnih nutrijenata.

I inače je preporučljivo kupovati hranu oko koje treba više posla, jer je manje procesuirana. Ako ste ljubitelj grickalica i jednostavno ih morate imati, kupite kikiriki i pistacije u ljusci i kukuruz kokičar na tržnici. Volite sokove? Kupita voće i napravite ih sami - pijete ono što želite i znate što je unutra.

Par brzinskih savjeta - voće će se u vašoj kući jesti puno više ako ga na stolu držite u prozirnoj zdjeli, a ne nekoj plastičnoj ili keramičkoj koje lijepo izgledaju, ali ne vidite koliko je voća u njima.

Višak od obroka spremite u posudice i spremite u hladnjak, pa pojedite za večeru ili doručak - osim što štedite i ne bacate hranu, jest ćete manje kad se naviknete na takav postupak, a uz to ćete smanjiti porcije koje jedete. Kad još počnete obroke stavljati na manje tanjure da izgledaju veći, kile će neminovno početi odlaziti i neće se vraćati.

24.09.2013. 18:25:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    lazar
    23.01.2014. 12:47
    ja sam Lazar
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh