« Muškarci
objavljeno prije 1 godinu i 9 mjeseci
SAVJETI :)

Kako se riješiti pivskog trbuha

Stvari su obrnuto proporcionalne što znači da zdušnom i redovitom eliminacijom six-pack piva ipak nećete postići onaj trbušni six-pack

Baš i nije neka slika, slažete se?
Baš i nije neka slika, slažete se? (DeviantArt)
Više o

trbuh

,

pivski trbuh

,

savjeti

Teško da ćemo vas nagovoriti da se riješite večernjeg piva u dobrom društvu i da umjesto toga pohodite te se znojite u teretani. Gospodo previše vas poštujemo, a i sami sebe, da bi uopće to tražili od vas.

No, svakako bi mogli malo porazmisliti o skidanju pivskog trbuha. Barem privremeno, onako baš poput bradonja koji se s vremena na vrijeme obriju čisto da koža vidi malo dnevnog svijetla. Tako je i s ovim, čisto da se vidite kako izgledate bez trbuščića, koji je u posljednje vrijeme poželjna roba među damama.

Uglavnom gospodo, stvari su obrnuto proporcionalne što znači da zdušnom i redovitom eliminacijom six-pack piva ipak nećete postići onaj trbušni six-pack ili kako ga još zovu trbušne pločice. Bit će potrebne određene i redovite radnje usmjerene više prema fizičkoj aktivnosti. No, obećajemo vam da ćete i dalje moći uživati u pivu, a ona masovna pohođenja teretana ipak vam neće biti na agendi. 

Smanjite unos i potrošnju pive

Kako pivski trbuh nastaje upravo zbog povećanja konzumacije i unosa pive sasvim je logičan zaključak da smanjenjem unosa pive u organizam utječemo i na smanjenje pivskog trbuha. Oni hrabriji mogu u potpunosti eliminirati pivo ili ga popiti povremeno kad se ukaže prilika, no većini je muškaraca, a željnih pločica, sasvim dovoljna količina od jedne pive tjedno. Ako pak vam je problem stati nakon jedne pive, savjetujemo da nakon prve popijete veliku čašu vodu. Prvo organizam će biti hidratiziran, što je poželjno te će voda pospješivati sami metabolizam, a drugo zbog vode ćete se osjećati sitije i neće baš biti mjesta, ali ni potrebe za još jednim pivom.

Zamijenite ugljikohidrate s proteinima

U suštini pivo je manje više jedna poveća doza ugljikohidrata, a dobro znamo što znanost govori o tome i kako to naš organizam procesuira ugljikohidrate. Ukratko, pretvara ih u masna tkiva, a dokaz tome je upravo pivski trbuh. Naravno, nije samo pivo krivo što unosimo ugljikohidrate, tu su bijeli kruh, razni šećeri, ponajviše umjetni šećeri koji se nalaze skoro pa u svim modernim namirnicama.

Sve savjete pročitajte na portalu Gentleman.hr

29.01.2018. 16:29:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh