Francuski zavodnik
C4 s tri vrata, odnosno njegova kupeovska verzija, vrlo je upečatljiva i atraktivna. Linija tako tipična za kupee, koja se od sredine krova naglo spušta prema zadnjem kraju, daje mu sportski efekt
Citroen C4 s trojim vratima, odnosno njegova kupeovska verzija, vrlo je upečatljiva i atraktivna. Linija tako tipična za kupee, koja se od sredine krova naglo spušta prema zadnjem kraju, daje sportski efekt ovom Citroenovom kompaktu.
Veliki logo
Dizajnom je u svakom slučaju puno drugačiji od ostalih modela na tržištu, a zbog opreme koja je u trenutku lansiranja prije tri godine bila senzacionalna, još je i danas vrlo aktualan.
 Prednji dio automobila u potpunosti je isti kao i kod inačice s pet vrata. Dakle, prednjim dijelom dominira veliki i masivni, kromirani double chevronov logo, zaštitni znak Citroena.
Prednji dio automobila u potpunosti je isti kao i kod inačice s pet vrata. Dakle, prednjim dijelom dominira veliki i masivni, kromirani double chevronov logo, zaštitni znak Citroena. 
Teži ulazak
Svaka sličnost s hatchback verzijom završava od sredine automobila, gdje do izražaja dolaze dugačka i masivna vrata. Kupeovske linije modela C4 puno su oštrije i atraktivnije, nego kod osnovnog modela.
Jedini nedostatak drugog para vrata je malo teži ulazak putnika na stražnju klupu, ali sjajan vanjski izgled to pokriva. Unutrašnjost je u pomalo svemirskom stilu, a fiksni središnji dio upravljača još uvijek je inovacija koja plijeni pažnju.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKEMOTOR: četverocilindrični, benzinski, 16V 
OBUJAM: 1587 ccm; 
SNAGA: 110 KS; 
OKRETNI MOMENT: 147 Nm; 
DIMENZIJE: 4260 x 1773 x 1458 mm; 
MJENJAČ: ručni, 5 brzina; 
UBRZANJE (od 0 do 100 km/h): 10,6 s; 
NAJVEĆA BRZINA: 194 km/h; 
POTROŠNJA: 5,7/7,1/9,5 l na 100 km; 
PRTLJAŽNIK: 420 l; 
CIJENA: 14.324 EURA
 
Velika buka
 Središnji displej je vrlo duboko postavljen, ali je vrlo čitljiv i vidljiv. Jedino se treba priviknuti na njegov pomalo neuobičajeni položaj. Ostala dva displeja smještena su na središnjem grebenu. Poviše je ekran s podacima s putnog računala, te audio uređaja, dok je niže displej automatske klime.
Središnji displej je vrlo duboko postavljen, ali je vrlo čitljiv i vidljiv. Jedino se treba priviknuti na njegov pomalo neuobičajeni položaj. Ostala dva displeja smještena su na središnjem grebenu. Poviše je ekran s podacima s putnog računala, te audio uređaja, dok je niže displej automatske klime. 
Testni model bio je opremljen sa 1.6-litrenim četverocilindričnim benzincem sa 16 ventila koji je prilično živahan, a uparen je s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva brzina.
Maksimalno 194 km/h
Mjenjač je prilično precizan dugog hoda, ali mu ipak nedostaje šesta brzina za vožnju autocestom. Naime, prilikom veće brzine na autocesti, motor jednostavno traži da ga se ubaci u šestu brzinu koje nema. Stoga se stvara velika buka, a i potrošnja goriva raste.
Ovaj benzinski motor raspolaže sa 110 KS, te okretnim momentom od 147 Nm, što je prava mjera za automobil težak 1,3 tone. S ovim motorom C4 u kupe verziji bez problema postiže maksimalnu brzinu od 194 km/h, dok mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 10,6 sekundi.
Ni potrošnja nije previsoka, tako da u kombiniranoj vožnji troši oko 7,5 litara na 100 km/h. Citroen C4 s trojim vratima i paketom opreme Runner košta 19.730 eura, ali s obzirom na prodajnu akciju, može se dobiti za 14.325 eura.
 Oprema
Oprema 
U paketu Runner može se naći puno opreme, bilo da je riječ o sigurnosnim elementima, ili detaljima vezanim za udobnost. Tako u ovom paketu opreme idu zračni jastuci za vozača i suvozača, klima uređaj, ABS, električni paket za podizanje stakala, aluminijski naplaci, radio s CD-om...
Smanjen prtljažnik
 Za razliku od prethodnika, dakle umirovljene Xsare, Citroen C4 ima puno manji prtljažnik. Dok je Xsara raspolagala sa 408 litara prtljažnika, C4 nudi tek 320 l prtljažnog prostora. Razlog je jednostavan. Zbog udobnosti i komoda putnika kabina je dobila na prostranosti, ali je zato ‘platio’ prtljažnik.
Za razliku od prethodnika, dakle umirovljene Xsare, Citroen C4 ima puno manji prtljažnik. Dok je Xsara raspolagala sa 408 litara prtljažnika, C4 nudi tek 320 l prtljažnog prostora. Razlog je jednostavan. Zbog udobnosti i komoda putnika kabina je dobila na prostranosti, ali je zato ‘platio’ prtljažnik.
Živahni benzinac
 Testni model bio je opremljen sa 1.6-litrenim četverocilindričnim benzincem sa 16 ventila koji je prilično živahan, a uparen je s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva brzina.
Testni model bio je opremljen sa 1.6-litrenim četverocilindričnim benzincem sa 16 ventila koji je prilično živahan, a uparen je s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva brzina. 






 
	









Novi komentar