« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 9 godina
DORUČAK ŠAMPIONA

Dosta je isprika i dan započnite s obilnim obrokom

Zbog sve bržeg životnog ritma sve češće preskačemo prvi i najvažniji obrok što je loša navika jer na taj način škodimo vlastitom zdravlju

Fotografija vijesti
Više o

hrana

,

dijeta

,

zdravlje

,

doručak

,

pravilna prehrana

Naši stari su bez ikakvih znanstvenih ili kliničkih ispitivanja znali da je doručak najvažniji dnevni obrok, pa otuda narodna poslovica: "Doručkuj kao car, ručaj kao gospodin, a večeraj kao siromah". No, zbog sve bržeg životnog ritma sve češće preskačemo prvi i najvažniji obrok ili tek toliko, da ne bi na prazan želudac popili kavu, ubacimo nešto usput u usta.

Takva životna navika je vrlo loša, a pogotovo ako prolazimo kroz rigoroznu kuru dijete kako bi izgubili neželjene kilograme. Ne samo da doručkom stvaramo pravilan ritam unosa hrane u organizam, te na taj način pravilno reguliramo tjelesnu težinu, nego pospješujemo naše sveukupno zdravlje.

Da ne govorimo da je apsorpcija različitih vitamina i mineral iz hrane najjača za vrijeme doručka kada je želudac prazan, stoga je vrlo bitno što jedete "jer po jutru se dan poznaje".

Evo vam neke isprika i razloga koje će vam pomoći da lakše započnete dan kao "car".

ISPRIKA#1 Jednostavno ne stignem doručkovati! Ne morate se ustati iz kreveta sat vremena ranije da bi spremili doručak, čak možete doručkovat i dok jurite na posao kako vam šef ne bi kvocao kako kasnite. Pojedite nekoliko energetski pločica koje su bogate proteinima i vlaknima, a postoje razni proizvođači te različiti okusi.

ISPRIKA#2 „Ne doručkujemo jer ujutro nismo gladni". Jedna od najčešćih isprika, koja je ustvari istinita jer ste izgubili naviku jesti ujutro. No, kako bi natjerali tijelo da ponovno postane gladno ujutro počnite s laganim ali dosljednim doziranjem. Pojedite neku voćku ili napravite frape, te izbjegnite tešku večeru jer vam može poremetiti jutarnji apetit.

RAZLOG#1 Trebate cijelo jutro funkcionirati, a glad vas može učiniti nervoznim i neproduktivnim. Kako bi izbjegli takvo neugodno stanje ujutro si pojedite jogurt pomiješan sa zobenim pahuljicama, takav doručak pun je proteina i vlakana, te ima vrlo malo kalorija.

RAZLOG#2 Ako držite dijetu i pokušavate skresati posljednje viškove kilograma, umjesto jutarnje kave popijte šalicu zelenog čaja. Istraživanja su pokazala da zeleni čaj može pojačati ljudski metabolizam, a kako bi smanjili unos kalorija tokom dana, za čak 65 posto, umjesto peciva pojedite dva jaja.

RAZLOG#3 Ako vježbate ujutro potrebna vam je energija što znači da morate jesti. Nakon naporne tjelovježbe najbolje je jesti hranu bogatu ugljikohidratima i proteinima jer oni pomažu u regeneraciji iscrpljenih mišića. U doručak ukomponirajte banane i mlijeko.

RAZLOG#4 Ljudskom organizmu je na dnevnoj bazi potrebno oko 25 g vlakana, pa zašto ne bi zadovoljili dnevnu potrebu već u rano jutro. Kako bi potakli probavu pojedite zdjelicu žitarica pomiješanih s nemasnim mlijekom.   

27.10.2011. 17:04:13
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh