« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 16 godina i 1 mjesec
OPEL ASTRA TWINTOP COSMO 1.9 CDTI

Do toplesa u 30 sekundi

Želite sportsku vožnju kupeom, a ne želite se odreći vožnje u kabrioletu pod vedrim nebom? Opel Astra Twintop ispunit će vam obje želje jednim udarcem

Astra Twintop preobražava se iz kupea u kabriolet za pravi užitak vožnje
Astra Twintop preobražava se iz kupea u kabriolet za pravi užitak vožnje
Više o

Opel Astra

,

Opel Astra Twintop

Volite li topless ili tijesan minimalni bikini, sasvim sigurno će vam srcu prirasti i Opel Astra Twintop koja je jednako atraktivna sa ili bez krova. Ona spada u popularnu klasu CC ili C+C (coupe - cabrio) automobila koji objedinjuju karakteristike dva modela - kupea s čvrstim krovom i klasičnog kabrioleta bez krova.

Twintop ima u unutrašnjosti kokpit jednak kao i druge ‘obične’ Astre, jedino je vjetrobran značajnije ukošen. Zbog toga je težak ulazak na prednja sjedala, a na stražnja skoro nemoguć. Kod spuštenog krova problema nema s ulaskom, premda i tada treba paziti na vrh jako nagnutog vjetrobrana. Astra Twintop je četverosjed, a straga su dva profilirana sjedala.

Trodijelni čvrsti krov

Dvije osobe svojim tijelima u potpunosti popune sjedalo i predviđeni prostor. Na dužem putovanju putnici straga sjede neugodno, jer ima jako malo mjesta uzdužno za koljena, a i stopala nemaju mjesta ispod prednjih sjedala. Sprijeda se međutim sjedi udobno. Pritiskom na prekidač elektromotorima treba 30 sekundi za spuštanje i isto toliko za podizanje trodijelnog čvrstog krova uz pomoć izuzetno kompliciranog mehanizma s bezbroj polužja i spojnica. Osim u mirovanju, krov se može podizati i spuštati do brzine 30 km/h. No, samo ako je prije toga povučena mrežica-roleta (senzor) koja dijeli prtljažni prostor na dio u koji se sprema krov i drugi u kojem je samo prtljaga.

Za putnike sprijeda ergonomija je zadovoljavajuća, a loša preglednost straga djelomično je riješena parking senzorima. Kod vožnje sa sklopljenim krovom i spuštenim bočnim prozorima, turbulencije vjetra za stražnje putnike već su nepodnošljive kod brzine 50 km/h, a ništa bolje nije ni na prednjim sjedalima. Značajno je bolje kada se uz sklopljeni krov vozi s podignutim prednjim i stražnjim bočnim prozorima (nema centralnog nosača krova), tada putnici straga mogu izdržati dulju vožnju brzinom 80 km/h, dok onima sprijeda ne smeta vožnja do 120 km/h.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKEMOTOR: 4 redna cilindra, turbo dizelski common-rail;
OBUJAM: 1910 ccm;
SNAGA: 150 KS;
OKRETNI MOMENT: 320 Nm;
DIMENZIJE: 4475 x 1760 x 1410 mm;
MJENJAČ: ručni, 6 brzina;
UBRZANJE (od 0 do 100 km/h): 10,2 s;
NAJVEĆA BRZINA: 213 km/h;
POTROŠNJA: 7,7/5,2/6,1 l na 100 km;
PRTLJAŽNIK: 205/440 l;
CIJENA: 31.796 EURA

Nema vibracija

To je dobar rezultat s obzirom da Opel Astra Twintop nema ugrađenu nikakvu posebnu mrežicu za smirivanje turbulencija zraka. S podignutim krovom kod penjanja na rubnike ili vožnjom po rupama u asfaltu nema neugodnih zvukova i vibracija. Inače neugodne vibracije šasije kabrioleta u ovom slučaju nema. Na tvrda sportskih sjedala i relativno tvrdi ovjes treba se samo naviknuti.

Astra Twintop u paleti motora nudi samo jedan dizel motor. Agregat 1.9 CDTI (150 KS) s direktnim ubrizgavanjem goriva i filtrom za čestice čađe (DPF) kao standardom, plod je suradnje s Fiatom i zaslužuje svaku preporuku, kako performansama, tako i kultiviranim tihim radom i štedljivom potrošnjom goriva. Motor radi jako lijepo, turbo rupa skoro se i ne osjeti, a elastičnost i raskošan moment omogućava vozaču oklijevanje u posezanju za ručicom mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa.

Odličan motor i precizan mjenjač omogućava ‘umirovljeničku’ vožnju, ali i vožnju ‘na nož’. U tom slučaju ovjes i karoserija u potpunosti prate i oštrije sportske zahtjeve vozača.
Osnovna cijena do registracije testirane verzije Opel Astra Twintop Cosmo 1,9 CDTI je 30.115 eura, ali uz dodatnu opremu i redoviti popust konačna cijena je 31.796 eura. Za taj iznos dobije se jedan od boljih CC-a (coupe-cabriolet) na tržištu.

Easy Load sustavom do prtljage

Easy Load sustav za smještaj prtljage omogućuje jednim pritiskom na gumb podizanje horizontalno sklopljenih krovnih dijelova u prtljažniku za 25 cm čime se osigurava dovoljan otvor za pristup prtljazi. Zaštitna mrežica-roleta prtljažnik obujma 440 litara smanjuje na samo 205 litara, jer je ostatak prostor za sklopljeni krov. 

Piše: Piše i snimio: Davor Kindy
02.06.2008. 23:11:51
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh