Citroën na autosalonu u Parizu 2016
Simbol novog uzleta marke Citroën, novi C3 je predstavljen kao svjetska premijera uz posljednje novitete
Citroën ove godine na Salonu automobila u Parizu posjetitelja uvodi u prostor u skladu s identitetom Marke, koji je ugodan i prepun svijetla, s konkretnim dokazima svoje poruke « Be Different, Feel Good ».
Moderna vizija udobnosti automobila prikazana je gamom automobila, koju predvodi novi C3 predstavljen kao svjetska premijera, dva jedinstvena konceptna automobila prepuna osobnosti, koji ispisuju prve stranice novog poglavlja za Citroëni te prezentacija usluga i tehnologija savršeno povezanih s našim vremenom.
Citroën na salonu u Parizu, to je jedinstveno automobilsko iskustvo od 360° s gamom koja, u nastavku na C4 Cactus, pokazuje sposobnost marke Citroën da unese dašak svježine na tržište s automobilima snažnog dizajna koji pružaju ugodnost svojom udobnošću i tehnologijom.
Simbol novog uzleta marke Citroën, novi C3 je predstavljen kao svjetska premijera uz posljednje novitete: E-Mehari, SpaceTourer, ali također i novi C4 Picasso, koji se u listopadu lansira na hrvatsko tržište. Modeli su to koji naglašavaju udobnost, pravi potpis marke Citroën i koji su prikazani kroz program Citroën Advanced Comfort®.
Više pročitajte na portalu Automania.hr
Novi komentar