« Život
objavljeno prije 10 godina i 1 mjesec
JOŠ ...

Zašto stalno kasnimo?

Kašnjenje je mana koju mnogi imaju iz nekoliko razloga, a kako nas svi obično gledaju ispod oka kad kasnimo, trebali bismo ih riješiti

Stalno žurite, a ne dolazite na vrijeme?
Stalno žurite, a ne dolazite na vrijeme? (Shutterstock)
Više o

spavanje

,

kašnjenje

,

kašnjenje na posao

,

organizacija vremena

,

zaboravnost

,

rastresenost

Kašnjenje je jedna od onih osobina koje nitko ne voli imati, a ujedno i najčešći okidač malih laži tijekom dana, jer nitko ne želi priznati da je nešto zaboravio ili prekasno krenuo već će smisliti neku priču koju pas s maslom ne bi pojeo. Uz to, kašnjenje nam na poslu može napraviti samo probleme, pa vrijedi vidjeti najčešće razloge za kašnjenje kako bi se mogli riješiti.

Jedan od glavnih razloga je tzv "još samo ovo" učinak, a gotovo da i nema osobe koja se u tome neće prepoznati. Znači, oprat ćete još samo ova dva tanjura, pospremiti još samo ovu ladicu, odgovoriti na još samo jedan mail ... i zakasniti. Prepoznajete li se u tome? Naravno, ako to ne napravite, nećete zakasniti, stoga - odgodite taj "još samo ..." koji vam je na pameti za poslije i stići ćete na vrijeme.

>> Čudna opravdanja za kašnjenje na posao >>

Premalo sna također može biti jedan od razloga kašnjenja, jer u slučaju da liježete kasno, ujutro kad zazvoni sat počinje prvi "još samo ..." u toku dana, a radi se o još samo pet ili deset minuta u krevetu, što se nerijetko oduži i na pola sata, pa se morate panično spremati i juriti na posao na koji, naravno, zakasnite.

Sljedeći razlog je loša procjena vremena - javljate nekome da dolazite ili planirate odlazak i samom sebi govorite da vam treba 10 minuta ili pola sata, a putem će se naravno, prema Murphyjevom zakonu, dogoditi sve što se može dogoditi da zakasnite. Procijenite još jednom i dodajte pet ili deset minuta za svaki slučaj.

>> Sat vremena dnevno tražimo izgubljene stvari >>

Zaboravnost također uzrokuje kašnjenje, a rezultat je i opet kašnjenje. Ako ne znate gdje su vam ključevi, mobitel, novčanik ili potrebni dokumenti, panično traženje u zadnji čas odužit će se taman toliko da zakasnite. Razlog je loša priprema, pa stoga u kući i na radnom mjestu odredite mjesto na kojem ćete držati sve potrebne stvari za izlazak.

>> Kako na vrijeme otići s posla >>

Za kraj, loša organizacija vremena - odgovorna je u najvećem broju slučajeva za činjenicu da sve radimo u zadnji čas. Sve dogovore treba zapisivati, dobro ih rasporediti tijekom dana uz uključivanje redovnih obaveza i kvalitetnu procjenu vremena. Najlakši način da se vrijeme organizira kvalitetno je jednostavan - svaku večer zapišite obaveze za sljedeći dan, ujutro napravite reviziju i držite se zapisanog bez obzira na sve.

09.12.2014. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh