SJAJNO!

NASA lansirala revolucionarni teleskop James Webb

objavljeno prije 2 godine i 4 mjeseca

Revolucionarni, devet milijardi dolara vrijedan teleskop James Webb poletio je iz lansirane baze Europske svemirske agencije u Francuskoj Gvajani. Radi se o snažnom… više »

Otkriven savršeno očuvani embrij dinosaura

objavljeno prije 2 godine i 4 mjeseca

Fosil je otkriven u Ganzhouu u južnoj Kini i pripadao je bezubom dinosauru teropodu, ili oviraptorosauru, kojeg su znanstvenici nazvali "Beba Jingliang". "To je jedan od najboljih primjeraka… više »

Juno snimila zvukove s Ganimeda

objavljeno prije 2 godine i 4 mjeseca

Pokraj Ganimeda je sonda Juno prošla 7. lipnja 2021., a NASA je sada objavila audiosnimku u trajanju od 50 sekundi. Ganimed je najveći satelit u našem Sunčevom sustavu. Sonda… više »

SVEMIR

Japanski milijarder stigao na ISS u ruskoj raketi

objavljeno prije 2 godine i 4 mjeseca

Ovaj sektor u kojemu je Rusija gubila bitku s privatnim američkim tvrtkama, napose SpaceX-om Elona Muska, ponovo je u središtu zanimanja i može biti izvor zarade. Osebujan japanski… više »

DA?!

Tajanstvena koliba na Mjesecu, kažu Kinezi...

objavljeno prije 2 godine i 4 mjeseca

Kineski rover Zec od žada 2 našao je nešto čudno na Mjesecu, pa je nejasni objekt izazvao je razna nagađanja, izvijestila je u utorak novinska agencija Xinhua. Korisnici… više »

UPS! ;)

Asteroid veći od Eiffelovog tornja prolazi pored Zemlje sljedeći tjedan

objavljeno prije 2 godine i 4 mjeseca

Očekuje se da će proći pored Zemlje 11. prosinca. Asteroid nazvan 4660 Nereus ima promjer od čak 330 metara, no nema mjesta za paniku jer će proći na udaljenosti od 3.93 milijuna kilometara… više »

Islandsko putovanje u središte Zemlje

objavljeno prije 2 godine i 5 mjeseci

Ovdje, na sjeveroistoku Islanda, skupina međunarodnih istraživača priprema se bušiti dva kilometra u srce vulkana. Svrha ovog 'žilvernovskog' projekta gradnja je prvog podzemnog… više »

EHHH...

Kina se ne može otvoriti

objavljeno prije 2 godine i 5 mjeseci

U izvješću koje je Kineski centar za kontrolu i prevenciju bolesti objavio u China CDC Weekly, matematičari su izjavili da Kina ne može sebi priuštiti ukidanje ograničenja… više »

NASA lansira prvu misiju u obrani Zemlje od asteroida

objavljeno prije 2 godine i 5 mjeseci

Premda zvuči kao scenarij za holivudski film znanstvene fantastike, NASA-in DART (Test dvostrukog preusmjeravanja asteroida) poletio je 23. studenoga u 22.20 po mjesnom vremenu na SpaceX-ovoj… više »

NOVOSTI

Rusija i NASA istraživat će Veneru

objavljeno prije 2 godine i 5 mjeseci

"Dogovorili smo se s Amerikancima o zajedničkoj misiji na Veneru", rekao je Rogozin, dodajući da će zajedno lakše prihvatiti izazov i s ekonomskog i s tehničkog stajališta.… više »

MENSA

Hrvatska Mensa poziva na testiranje inteligencije u pet gradova

objavljeno prije 2 godine i 5 mjeseci

Hrvatska Mensa krajem studenoga i tijekom prosinca održava testiranja inteligencije u nekoliko gradova, Zagrebu u subotu 27. studenoga, Karlovcu, Pazinu i Zadru u subotu 4. prosinca, a u… više »

Mjesec

Najduža djelomična pomrčina Mjeseca u zadnjih 580 godina

objavljeno prije 2 godine i 5 mjeseci

Pomrčine Mjeseca događaju se kada kada Sunce, Zemlja i pun Mjesec formiraju gotovo savršenu liniju u svemiru i kada Zemlja prolazi između Mjeseca i Sunca, tako da sjena… više »

NE BRZO...

Kad će ljudi opet na Mjesec?

objavljeno prije 2 godine i 5 mjeseci