Hubble je uhvatio moćnu fotku neobične galaksije

objavljeno prije 2 godine i 10 mjeseci

Fantastična fotka - NGC 4680 je u središtu pozornosti bila još 1997. godine kada je bila domaćin eksplozije supernove pod imenom NS 1997bp.  Astronom koji je otkrio ovu… više »

Zhurong na Marsu ostavio kineske tragove za vječnost

objavljeno prije 2 godine i 10 mjeseci

Na fotografijama kineske svemirske agencije poslanim u petak solarni paneli razmješteni su poput krila. Dvije kamere na vrhu dugačkog 'vrata' podsjećaju na dva oka, a sam rover… više »

Vikinška obitelj spojena u muzeju

objavljeno prije 2 godine i 10 mjeseci

Jedan od Vikinga umro je u Engleskoj u 11. stoljeću od posljedica ozljeda glave u svojim dvadesetim godinama. Pokopan je masovnoj grobnici u Oxfordu. Drugi je umro u Danskoj u pedesetim… više »

Lignje i dugoživci idu na ISS

objavljeno prije 2 godine i 11 mjeseci

Sićušna stvorenja će se, zajedno s ostalom opremom za eksperimente, na ISS lansirati na raketi Falcon 9 tvrtke SpaceX, a svrha njihova putovanja do orbitalne ispostave je pomoći… više »

NASA najavila dvije misije na Veneru

objavljeno prije 2 godine i 11 mjeseci

Američka svemirska agencija NASA najavila je dvije nove misije na Veneru pod nazivom 'DaVinci+' i 'Veritas', čija je svrha njezino proučavanje, što će biti prvi posjeti Zemljinom… više »

TAIKONUTI

Kina lansirala letjelicu sa zalihama

objavljeno prije 2 godine i 11 mjeseci

Raketa Longue Marche 7 od 14 tona prevozila je hranu, opremu i gorivo te je poletjela s lansirane točke Wenchang na južnom otoku Hainan, javlja agencija Chine Nouvelle. Letjelica se… više »

Zhurong se vozi po Marsu

objavljeno prije 2 godine i 11 mjeseci

Zhurong, nazvan po mitskom kineskom bogu vatre, vozio se površinom Marsa u 10.40 ujutro po pekinškom vremenu, prema postu na službenom kineskom profilu rovera na… više »

PHU...

Kineska raketa pala u more kod Maldiva

objavljeno prije 3 godine

Ostaci najveće kineske rakete pali su u nedjelju u Indijski ocean, zapadno od Maldiva, a većina njezinih dijelova uništena je povratkom u atmosferu, završavajući tako dane… više »

SpaceX napokon uspješno prizemljio Starship

objavljeno prije 3 godine

Testni let predstavlja veliku pobjedu za ambicioznu tvrtku koja Starshipom želi prevoziti ljudske posade na Mars. "Nominalno slijetanje Starshipa!", slavodobitno je tvitao… više »

TMNT

Festival znanosti 2021 - programska događanja

objavljeno prije 3 godine

S obzirom na epidemiološku situaciju nastojali smo ove godine većinu sadržaja učiniti dostupnima putem YouTube kanala, fb profila Tehničkog muzeja Nikola Tesla i… više »

Mayflower 400 sprema se preploviti Atlantik

objavljeno prije 3 godine

Trimaran dug 15 metara i težak 9 tona može donositi samostalne odluke i potpuno autonomno ploviti, a prekriven je solarnim panelima i na svom putu može proučavati… više »

BRAVO

Crew Dragon vratio astronaute s ISS-a

objavljeno prije 3 godine

Kapsula Crew Dragon odvojila se od ISS-a u 2.35 sati po srednjoeuropskom vremenu. Povratak na Zemlju trajao je oko 6 i pol sati. Četvero astronauta sletjelo je u Meksički zaljev u nedjelju u… više »

CSS

Kina lansirala modul za buduću stanicu

objavljeno prije 3 godine

Modul nazvan "Tianhe" (Nebeski sklad), lansiran je najvećom kineskom raketom Dugi marš 5B u 11:23 po mjesnom vremenu iz lansirnog svemirskog centra Wenchang na tropskom otoku… više »

Deep Time eksperiment je gotov

objavljeno prije 3 godine

Skupina francuskih volontera izašla je iz špilje nakon četrdesetodnevne studije koja istražuje granice ljudske prilagodljivosti izolaciji što je posebno vrijedno… više »

Ingenuity izveo i treći let

objavljeno prije 3 godine

Po podacima NASA-e helikopter se vinuo do visine od oko pet metara, potom je izveo bočni manevar od 50 metara, u zraku je proveo 80 sekunda, a zatim se vratio na početnu poziciju.… više »