EHHH...

Virgin Galactic do daljnjega neće letjeti

objavljeno prije 2 godine i 7 mjeseci

Svemirski brod SpaceShipTwo tvrtke Virgin Galactic neće moći letjeti dok FAA ne odobri izvješće o istrazi ili navede da problemi povezani s incidentom ne utječu na javnu sigurnost",… više »

TEHNIKA

Ljeto kod Tesle i Raspbery Pi

objavljeno prije 2 godine i 8 mjeseci

U rujan ulazimo sa sedmim tjednom programa 'Ljeto kod Tesle' u sklopu kojeg nam u subotu 4. rujna 2021. dolazi Hrvatski robotički savez koji će nam pokazati sve o Raspberry Pi računalu i… više »

STRAH?

Za vikend će pored Zemlje proletjeti golemi asteroid

objavljeno prije 2 godine i 8 mjeseci

Nema opasnosti od udara, ali proći će bliže nego što je prošao bilo koji drugi posljednjih nekoliko desetljeća, a to je na udaljenosti od 3,4 milijuna kilometara od Zemlje.… više »

SRPANJ

Najtopliji je mjesec u svijetu

objavljeno prije 2 godine i 8 mjeseci

Kombinacija temperature na kopnu i na površini oceana u cijelom je svijetu bila za 0,93 Celzijeva stupnja iznad prosjeka od 15,8 Celzijevih stupnjeva koliko je iznosila u 20.… više »

SVEMIR

Kapsula Cygnus pristala na ISS s gotovo četiri tone tereta

objavljeno prije 2 godine i 8 mjeseci

Teretna kapsula bez posade Cygnus, koju je razvila i s kojom upravlja američka tvrtka Northrop Gruman, stigla na ISS u četvrtak, objavila je NASA. Cygnus je lansiran iz svemirske luke u… više »

SpaceX nakratko sastavio najveću raketu u povijesti

objavljeno prije 2 godine i 8 mjeseci

Dva segmenta rakete - gornji "Starship" i donji pogonski "Super Heavy" spojeni su u postrojenju SpaceX-a u Boca Chici u Teksasu. Zbog visine od oko 120 metara svi se raniji raketni… više »

VIRGIN

Virgin Galactic prodaje karte za let u svemir

objavljeno prije 2 godine i 8 mjeseci

Ta je kompanije između 2004. i 2014. već prodala oko 600 karata, a tadašnja je cijena iznosila između 200.000 i 250.000 dolara. Virgin Galactic zainteresiranima nudi tri… više »

ISS

Boeing odgodio pokusni let bez posade na ISS

objavljeno prije 2 godine i 8 mjeseci

Brod je trebao poletjeti iz Cap Canaverala na Floridi u 13.20 sati (19.20 sati po srednjoeuropskom vremenu) pomoću rakete Atlas V koju je konstruirao konzorcij United Launch Alliance. No dva… više »

ISS

Ruski astronauti objavili snimku s ISS-a postaje nakon nezgode

objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci

Cijela svemirska postaja sa sedam članova posade bila je u četvrtak izbačena sa svoje normalne putanje, koja se nalazi na oko 400 kilometara iznad Zemlje, a stručnjaci navode da je… više »

Spužve su možda najstariji oblik života na svijetu

objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci

Geologinja Elizabeth Turner, s odjela za sedimentologiju na kanadskom sveučilištu Laurentian u Sudburyju, koja te fosile pronalazi na prastarim mikrobskim grebenima očuvanim u… više »

RADIONICE

Peti tjedan Ljeta kod Tesle

objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci

Peti tjedan programa 'Ljeto kod Tesle' ugošćava Impact Hub Zagreb koji će se predstaviti radionicom/igrom Prototip za sve male i velike koji žele dobiti crni pojas u kreativnom i… više »

HMMM...

Bezos ne odustaje od utrke na Mjesec

objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci

U otvorenom pismu direktoru NASA-e Billu Nelsonu, Bezos je ponudio dvije milijarde dolara za pokrivanje troškova NASA-e ove godine i tijekom naredne dvije godine za razvoj i… više »

Perseverance NASA-e prikupit će uzorak stijene s Marsa

objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci

Prikupljanje uzorka, što je NASA označila kao prekretnicu, počet će unutar naredna dva tjedna. "Na pragu smo nove ere planetologije i otkrića", rekao je NASA-in znanstvenik Thomas… više »

SpaceX vozi na Europu

objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci

Radi se o prvoj NASA-inoj misiji na Europu i cilj joj je utvrdili ima li ona uvjete za život. Provest će se detaljno istraživanje tog Jupiterovog satelita, koji je nešto manji od… više »

LJETO KOD TESLE

LJETO KOD TESLE - program radionica od 28 do 29. srpnja 2021.

objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci