dna, dnk

Najvrjedniji svjetski geni su na Islandu?

Zahvaljujući maloj imigraciji i genealoškim podacima otprije tisuću godina, Island je raj za genetičare. Islandski su geni toliko homogeni da je mnogo lakše otkriti devijacije… više »

USPJEH

Dragocjena krv iz laboratorija

Mnogi ljudi redovito daruju krv - za njih je to već rutina. Ali, nema ih dovoljno. Ukupno je premalo konzervirane krvi. Diljem svijeta službe za darivanje krvi bore se za nove davatelje kako… više »

SPAS

Njemački znanstvenici spašavaju blago Timbuktua

objavljeno prije 10 godina

Eva Brozowsky trenutno stalno putuje na relaciji između Njemačke i Malija. Ova 34-godišnja Njemica je po zanimanju restauratorica i stručnjakinja za papir. Ona pripada timu njemačkih… više »

BAKLJE

Na petak 13. stiže geomagnetska oluja

objavljeno prije 10 godina

NASA i NOAA, Nacionalna uprava za oceane i atmosferu objavili su da je u nekoliko zadnjih dana na površini Sunca došlo do izboja tri goleme sunčeve baklje koje bi mogle… više »

PRONALASCI

Depresija ovisi o molekuli

objavljeno prije 10 godina

Molekula nazvana miR1202 koja regulira djelovanje neurotransmitera glutamata ima velik utjecaj na depresiju, otkrili su kanadski znanstvenici sa Sveučilišta McGill u svom pregledu… više »

sunce satelit picard
BIG BROTHER

Google potrošio pola milijarde na nadzor cijelog svijeta

objavljeno prije 10 godina

'Zaključili smo dogovor o kupovini Skybox Imaging i nestrpljivo čekamo njihov dolazaka u obitelj Google', zadovoljna je tvrtka iz Mountain Viewa u Kaliforniji, koja je u travnju preuzela… više »

GENIJALNO, ALI ...

Eugene prošao Turingov test

objavljeno prije 10 godina

Eugene Goostman ovoga je vikenda provodio vrijeme pišući poruke velikom broju ljudi u sklopu opsežnog testiranja i može se reći da je uspio - položio je Turingov test i postao prvo… više »

VIRUS

MERS je prešao s deve na čovjeka

objavljeno prije 10 godina

MERS, novi smrtonosni virus protiv kojega još uvijek nema učinkovitog lijeka je vjerojatno prešao s deve na čovjeka, tvrde znanstvenici koji su pronašli identične virsuse… više »

THE MUNDANEUM

Internet je zamišljen u 19. stoljeću

objavljeno prije 10 godina

Mundaneum je ime univerzalne biblioteke koja je trebala izgledati baš kao današnji internet, no jedina kvaka u cijeloj priči je vrijeme nastanka - 1895. godina, autor je… više »

PIŠI-BRIŠI

Kako se može manipulirati pamćenjem

objavljeno prije 10 godina

Pamćenjem je moguće manipulirati svjetlosnom stimulacijom sinaptičkih veza koje će zatim ili obrisati ili vratiti sadržaje koji su zapamćeni.  Istraživači sa Sveučilišta… više »

Zubi će se regenerirati laserom?

objavljeno prije 10 godina